eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyODBIÓR TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW O KODACH 16 02 13*, 16 06 04, 19 01 07*, 19 01 17*, 18 02 02*, 18 02 05*



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW O KODACH 16 02 13*, 16 06 04, 19 01 07*, 19 01 17*, 18 02 02*, 18 02 05*

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@piwet.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://piwet.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


weterynaria

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW O KODACH 16 02 13*, 16 06 04, 19 01 07*, 19 01 17*, 18 02 02*, 18 02 05*

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5160ac-c7a8-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-23/37/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73180 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przetwarzania odpadów o kodach:
16 02 13* - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12
16 06 04 - baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03)

powstających w spalarni Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Puławach, Al. Partyzantów 57.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i unieszkodliwienia odpadów.

Szacunkowa maksymalna ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi około:
16 02 13* - 150 kg
16 06 04 – 250 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 1303,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przetwarzanie odpadów o kodach:
19 01 07* - odpady stałe z oczyszczania gazów odlotowych
19 01 17* -odpady z pirolizy odpadów zawierające substancje niebezpieczne
powstających w spalarni Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Puławach, Al. Partyzantów 57.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i unieszkodliwienia odpadów.

Szacunkowa maksymalna ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi około:
19 01 07* - 10.000 kg
19 01 17* - 10.000 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 39360 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przetwarzanie odpadów o kodzie 18 02 02* - zakaźne odpady weterynaryjne.

Zgodnie z klasyfikacją odpadów oznaczone są one kodem:
18 02 02* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt.
powstających w Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Zakładzie Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
Odpady te będą odbierane z Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli, ul. Wodna 7, 98-220 Zduńska Wola.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów biologicznych. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi około 4000 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przetwarzanie odpadów o kodzie 18 02 05* - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne.

Zgodnie z klasyfikacją odpadów oznaczone są one kodem:

18 02 05* Chemikalia składające się z substancji niebezpiecznych lub zawierające takie substancje powstające w Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Zakładzie Pryszczycy w Zduńskiej Woli

Odpady te będą odbierane z Państwowego Instytutu Weterynaryjnego – Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów chemicznych. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy to około
10 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 129,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowa część postępowania została unieważniona ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo Usługowe ABBA-EKOMED sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8790168464

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową cześć postępowania nie złożono ani jednej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowa część postępowania została unieważniona ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.