Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141617/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00154405/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW O KODACH 16 02 13*, 16 06 04, 19 01 07*, 19 01 17*, 18 02 02*, 18 02 05*
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@piwet.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwet.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR TRANSPORT I PRZETWARZANIE ODPADÓW O KODACH 16 02 13*, 16 06 04, 19 01 07*, 19 01 17*, 18 02 02*, 18 02 05*2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5160ac-c7a8-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-23/37/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73180 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przetwarzania odpadów o kodach:16 02 13* - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12
16 06 04 - baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03)
powstających w spalarni Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Puławach, Al. Partyzantów 57.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i unieszkodliwienia odpadów.
Szacunkowa maksymalna ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi około:
16 02 13* - 150 kg
16 06 04 – 250 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 1303,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przetwarzanie odpadów o kodach:19 01 07* - odpady stałe z oczyszczania gazów odlotowych
19 01 17* -odpady z pirolizy odpadów zawierające substancje niebezpieczne
powstających w spalarni Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Puławach, Al. Partyzantów 57.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i unieszkodliwienia odpadów.
Szacunkowa maksymalna ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi około:
19 01 07* - 10.000 kg
19 01 17* - 10.000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 39360 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przetwarzanie odpadów o kodzie 18 02 02* - zakaźne odpady weterynaryjne.Zgodnie z klasyfikacją odpadów oznaczone są one kodem:
18 02 02* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt.
powstających w Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Zakładzie Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
Odpady te będą odbierane z Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli, ul. Wodna 7, 98-220 Zduńska Wola.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów biologicznych. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi około 4000 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przetwarzanie odpadów o kodzie 18 02 05* - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne.Zgodnie z klasyfikacją odpadów oznaczone są one kodem:
18 02 05* Chemikalia składające się z substancji niebezpiecznych lub zawierające takie substancje powstające w Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Zakładzie Pryszczycy w Zduńskiej Woli
Odpady te będą odbierane z Państwowego Instytutu Weterynaryjnego – Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów chemicznych. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy to około
10 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 129,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowa część postępowania została unieważniona ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo Usługowe ABBA-EKOMED sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8790168464
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową cześć postępowania nie złożono ani jednej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowa część postępowania została unieważniona ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.