Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222355/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00234239/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00366827/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
- 2025/BZP 00012374/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa narzędzi, drabin oraz kłódek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa narzędzi, drabin oraz kłódek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62530e5c-f37b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068078/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa narzędzi (INFR)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222355/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INFR/330/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77524,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, drabin i kłódek4.5.3.) Główny kod CPV: 43812000-8 - Piły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42950000-0 - Części maszyn ogólnego zastosowania
44510000-8 - Narzędzia
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44521210-3 - Kłódki
44423200-3 - Drabiny
44212310-5 - Rusztowania
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości
4.5.5.) Wartość części: 67091,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, drabin i kłódek4.5.3.) Główny kod CPV: 43812000-8 - Piły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
42950000-0 - Części maszyn ogólnego zastosowania
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44521210-3 - Kłódki
44423200-3 - Drabiny
44212310-5 - Rusztowania
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości
4.5.5.) Wartość części: 1558,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, drabin i kłódek4.5.3.) Główny kod CPV: 43812000-8 - Piły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42950000-0 - Części maszyn ogólnego zastosowania
44510000-8 - Narzędzia
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44521210-3 - Kłódki
44423200-3 - Drabiny
44212310-5 - Rusztowania
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości
4.5.5.) Wartość części: 8874,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67091,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73840,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67091,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balt System Karolina Bodnar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942786482
7.3.3) Ulica: ul. Szmaragdowa 12
7.3.4) Miejscowość: Rębiechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67091,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1558,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2115,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1558,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Irmina Kłoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511747595
7.3.3) Ulica: ul. Rugiańska 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-653
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OFERTA IRMINA KŁODA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OFERTA IRMINA KŁODA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1558,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8874,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14265,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8874,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ireko Irena Kotowska, Jacek Kotowski Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241018599
7.3.3) Ulica: ul. Radzymińska 287
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-694
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8874,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - III
- Dostawa maszyn do ZSCKR w Sędziejowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle - "Zadanie 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego w narzędzia ręczne"
- Remont dachów budynków szpitalnych.
- Przebudowa drogi gminnej nr 888053 oraz nr 888054 w miejscowości Mieszki-Leśniki
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.