Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306931/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9096321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d833c6de-06af-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032890/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Remont kapitalny budynku mieszkalno-usługowego Rynek 14 w Mikołowie wraz z opracowaniem kompletnego projektu budowlanego – etap I wykonanie projektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGL/TP/06/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105691,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej, projektów branżowych (część budowlana i instalacje), dokumentacji kosztorysowej, STWiOR, wizualizacji projektu , uzyskanie pozwolenia na budowę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont kapitalny budynku mieszkalno-usługowego Rynek 14 w Mikołowie wraz z opracowaniem kompletnego projektu budowlanego”
Uwaga:
Prace projektowe należy poprzedzić wykonaniem ekspertyzy technicznej budynku, na podstawie której Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji, koncepcję rozwiązań architektoniczno-konstrukcyjnych.
Parametry budynku:
Kubatura: 5606,77 m3
Rok budowy: 1895
Powierzchnia zabudowy: 344,21 m2
Powierzchnia użytkowa : 718,04 m2
Budynek mieszkalno-użytkowy, składający się z części starszej jednopiętrowej i nowszej dwupiętrowej, częściowo podpiwniczony, nad częścią starszą znajduje się strych.
Ilość kondygnacji: w części starszej - 3 / piwnice, parter, 1 piętro /, w części nowszej 4 - / piwnice, parter, 1 i 2 piętro /
Konstrukcja budynku:
a)część starsza:
-fundamenty i ściany piwnic: kamień, cegła
-ściany nadziemia: cegła
-stropy: ceglany nad piwnicą, pozostałe żelbetowe
-dach: więźba drewniana, dachówka ceramiczna
b)część nowsza:
- fundamenty: żelbetowe
- ściany: cegła pełna
- stropy: żelbetowe prefabrykowane gęstożebrowe
- dach: stropodach żelbetowy, niewentylowany, kryty papą
Instalacje : elektryczna, wod-kan, gazowa, instalacja c.o.
Budynek położony na działce 1071/43
Budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr A 284/50 w dniu 01.03.1950r.
2. W ramach zamówienia przewiduje się opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem następujące zadania:
2.1.Zakres prac projektowych – część budowlana
-Wykonanie inwentaryzacji w zakresie potrzebnym do wykonania projektu technicznego,
-Wykonanie szczegółowej ekspertyzy technicznej wszystkich elementów konstrukcyjnych budynku,
-Dokumentacja projektowa powinna zakładać zachowanie lokali mieszkalnych oraz lokali usługowych na parterze,
-Opracowanie koncepcji z wizualizacją, którą należy wcześniej uzgodnić i przedstawić do akceptacji Inwestora,
-Uzgodnienia z rzeczoznawcą w zakresie p.-poż. i inne niezbędne uzgodnienia, w tym uzgodnienia z właścicielami działek sąsiednich oraz Konserwatorem Zabytków.
Projekt remontu kapitalnego winien obejmować:
a) wzmocnienie fundamentów oraz odwodnienie piwnic,
b) wzmocnienie ścian piwnic oraz nad ziemia w części starszej budynku,
c) wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej wraz z drenażem,
d) wzmocnienie lub wymianę stropów (zgodnie z wykonaną ekspertyzą)
e) wymianę konstrukcji dachu na części starszej budynku wraz z pokryciem dachówką ceramiczną,
f) remont dachu na części nowszej z wymianą orynnowania,
g) termomodernizacja budynku,
h) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
i) projekt zagospodarowania terenu,
j) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach,
k) kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót z rozbiciem na część usługową oraz mieszkalną,
l) audyt energetyczny,
m) uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
n) sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót obejmującego wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu budowlano-wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
o) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą Robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych,
p) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego.
2.2.Zakres prac projektowych – część instalacyjna
a)wykonanie inwentaryzacji w zakresie potrzebnym do wykonania projektu technicznego,
b)dokumentacja projektowa obejmująca :
-instalacje wody zimnej i ciepłej wraz z opomiarowaniem
-instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej do pierwszych studzienek odbiorcy mediów wraz z robotami odtworzeniowymi nawierzchni
-wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
-wykonanie opomiarowania instalacji CO licznikami ciepła do każdego mieszkania i lokalu użytkowego oddzielnie ,
-instalacja wentylacji
2.3.Zakres prac projektowych – część elektryczna
a) wykonanie inwentaryzacji w zakresie potrzebnym do wykonania projektu technicznego :
- spisanie numerów istniejących liczników, ich PPE, mocy, zab. głównych
b) dokumentacja projektowa obejmująca zakres:
- instalacja elektryczna całości budynku tj. od rozłącznika bezpiecznikowego w ZK energetyki, wył. pożarowy ,rozdzielnicę główną, lokalne tablice rozdzielcze i licznikowe, obwody instalacji ADM w tym oświetlenia części wspólnej, klatki schodowej i piwnic
- instalacja elektryczna, wspólna zasilająca urządzenia wspólne budynku – domofon, zbiorczą antenę RTV-SAT, instalacje teletechniczne itp.
- instalacja wyłącznika pożarowego i oświetlenia ewakuacyjnego – uzgodniona z rzeczoznawcą ds. pożarowych
- instalacja domofonowa
- instalacja RTV-SAT
- instalacja teletechniczna,
2.4. Projekt Budowlany ze wszystkimi uzgodnieniami wraz z pozytywną opinią Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz uzyskaniem decyzji pozwalającej na budowę, zawierający:
a) Projekt zagospodarowania terenu (PZT), 5 egz + wersja elektroniczna
b) Projekt architektoniczno-budowlany (PAB), 5 egz. + wersja elektroniczna
c) Projekt techniczny (PT); 5 egz. + wersja elektroniczna
d) STWiORB – w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna
e) Przedmiary – w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna dla każdej z branż;
f) Kosztorysy inwestorskie - w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna, w układzie jak przedmiary robót;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa drogi oraz parkingu przy LKS Strażak w Mikołowie"
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Sobótce - dokumentacja projektowa
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oświetlenia ulicznego w przysiółku Kąty w Pogórskiej Woli
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oczyszczalni ścieków w Tymbarku
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.