eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówWykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/909632

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d833c6de-06af-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032890/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Remont kapitalny budynku mieszkalno-usługowego Rynek 14 w Mikołowie wraz z opracowaniem kompletnego projektu budowlanego – etap I wykonanie projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGL/TP/06/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 105691,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej, projektów branżowych (część budowlana i instalacje), dokumentacji kosztorysowej, STWiOR, wizualizacji projektu , uzyskanie pozwolenia na budowę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont kapitalny budynku mieszkalno-usługowego Rynek 14 w Mikołowie wraz z opracowaniem kompletnego projektu budowlanego”
Uwaga:
Prace projektowe należy poprzedzić wykonaniem ekspertyzy technicznej budynku, na podstawie której Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji, koncepcję rozwiązań architektoniczno-konstrukcyjnych.

Parametry budynku:
Kubatura: 5606,77 m3
Rok budowy: 1895
Powierzchnia zabudowy: 344,21 m2
Powierzchnia użytkowa : 718,04 m2
Budynek mieszkalno-użytkowy, składający się z części starszej jednopiętrowej i nowszej dwupiętrowej, częściowo podpiwniczony, nad częścią starszą znajduje się strych.
Ilość kondygnacji: w części starszej - 3 / piwnice, parter, 1 piętro /, w części nowszej 4 - / piwnice, parter, 1 i 2 piętro /
Konstrukcja budynku:
a)część starsza:
-fundamenty i ściany piwnic: kamień, cegła
-ściany nadziemia: cegła
-stropy: ceglany nad piwnicą, pozostałe żelbetowe
-dach: więźba drewniana, dachówka ceramiczna
b)część nowsza:
- fundamenty: żelbetowe
- ściany: cegła pełna
- stropy: żelbetowe prefabrykowane gęstożebrowe
- dach: stropodach żelbetowy, niewentylowany, kryty papą
Instalacje : elektryczna, wod-kan, gazowa, instalacja c.o.
Budynek położony na działce 1071/43
Budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr A 284/50 w dniu 01.03.1950r.

2. W ramach zamówienia przewiduje się opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem następujące zadania:
2.1.Zakres prac projektowych – część budowlana
-Wykonanie inwentaryzacji w zakresie potrzebnym do wykonania projektu technicznego,
-Wykonanie szczegółowej ekspertyzy technicznej wszystkich elementów konstrukcyjnych budynku,
-Dokumentacja projektowa powinna zakładać zachowanie lokali mieszkalnych oraz lokali usługowych na parterze,
-Opracowanie koncepcji z wizualizacją, którą należy wcześniej uzgodnić i przedstawić do akceptacji Inwestora,
-Uzgodnienia z rzeczoznawcą w zakresie p.-poż. i inne niezbędne uzgodnienia, w tym uzgodnienia z właścicielami działek sąsiednich oraz Konserwatorem Zabytków.


Projekt remontu kapitalnego winien obejmować:
a) wzmocnienie fundamentów oraz odwodnienie piwnic,
b) wzmocnienie ścian piwnic oraz nad ziemia w części starszej budynku,
c) wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej wraz z drenażem,
d) wzmocnienie lub wymianę stropów (zgodnie z wykonaną ekspertyzą)
e) wymianę konstrukcji dachu na części starszej budynku wraz z pokryciem dachówką ceramiczną,
f) remont dachu na części nowszej z wymianą orynnowania,
g) termomodernizacja budynku,
h) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
i) projekt zagospodarowania terenu,
j) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach,
k) kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót z rozbiciem na część usługową oraz mieszkalną,
l) audyt energetyczny,
m) uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
n) sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót obejmującego wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu budowlano-wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
o) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą Robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych,
p) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego.

2.2.Zakres prac projektowych – część instalacyjna
a)wykonanie inwentaryzacji w zakresie potrzebnym do wykonania projektu technicznego,
b)dokumentacja projektowa obejmująca :
-instalacje wody zimnej i ciepłej wraz z opomiarowaniem
-instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej do pierwszych studzienek odbiorcy mediów wraz z robotami odtworzeniowymi nawierzchni
-wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
-wykonanie opomiarowania instalacji CO licznikami ciepła do każdego mieszkania i lokalu użytkowego oddzielnie ,
-instalacja wentylacji

2.3.Zakres prac projektowych – część elektryczna
a) wykonanie inwentaryzacji w zakresie potrzebnym do wykonania projektu technicznego :
- spisanie numerów istniejących liczników, ich PPE, mocy, zab. głównych
b) dokumentacja projektowa obejmująca zakres:
- instalacja elektryczna całości budynku tj. od rozłącznika bezpiecznikowego w ZK energetyki, wył. pożarowy ,rozdzielnicę główną, lokalne tablice rozdzielcze i licznikowe, obwody instalacji ADM w tym oświetlenia części wspólnej, klatki schodowej i piwnic
- instalacja elektryczna, wspólna zasilająca urządzenia wspólne budynku – domofon, zbiorczą antenę RTV-SAT, instalacje teletechniczne itp.
- instalacja wyłącznika pożarowego i oświetlenia ewakuacyjnego – uzgodniona z rzeczoznawcą ds. pożarowych
- instalacja domofonowa
- instalacja RTV-SAT
- instalacja teletechniczna,

2.4. Projekt Budowlany ze wszystkimi uzgodnieniami wraz z pozytywną opinią Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz uzyskaniem decyzji pozwalającej na budowę, zawierający:
a) Projekt zagospodarowania terenu (PZT), 5 egz + wersja elektroniczna
b) Projekt architektoniczno-budowlany (PAB), 5 egz. + wersja elektroniczna
c) Projekt techniczny (PT); 5 egz. + wersja elektroniczna
d) STWiORB – w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna
e) Przedmiary – w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna dla każdej z branż;
f) Kosztorysy inwestorskie - w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna, w układzie jak przedmiary robót;

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.