Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 1 im. Hansa Christiana Andersena w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 1 im. Hansa Christiana Andersena
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270553971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brynowska 82
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-585
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 252 45 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp1katowice@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mp1katowice.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 1 im. Hansa Christiana Andersena w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2020d5ba-08ec-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00109514/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Inwestycje dotyczące kuchni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270731/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/494/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 433367,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kuchni budynek „A” w zakresie wszystkich branż wraz z wyposażeniem.
W zakres robót objętych niniejszym postępowaniem wchodzi dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego, sanitarnego i mebli kuchennych do kuchni, zmywalni, wydawalni posiłków oraz pozostałych pomieszczeń zaplecza kuchennego w budynku „A”.
2.3.1. Szczegółowy zakres prac:
1. Roboty instalacyjne :
wykonanie instalacji c.o.,
wykonanie instalacji wodociągowej,
wykonanie kanalizacji poziomej pod posadzkowej,
wykonanie instalacji kanalizacji nad posadzkowej,
wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku „ A”,
klimatyzacja – klimatyzator, sterownik wraz z orurowaniem i uruchomieniem,
roboty budowlane dla robót instalacyjnych.
2. Roboty budowlane:
a) Posadzki - wykonanie: rozbiórki starych posadzek, izolacji przeciwwilgociowej
i przeciwwodnej z folii polietylenowej, izolacji cieplnej, posadzki betonowej, zbrojenia siatką stalową, posadzki płytkowej z kamieni sztucznych.
b) Roboty tynkarskie, malarskie, licowanie ścian - wykonanie: rozbiórki elementów betonowych, rozbiórki ścian, przesklepień otworów w ścianach z cegieł, tynków – wyrównanie po skuciu płytek, licowania ścian płytkami ceramicznymi, gładzi gipsowej na ścianach, ługowania farby olejnej z tynków ścian, malowania tynków farbą akrylową, malowania farbą zwykła lamperii, obudowy płytami GK kanałów wentylacyjnych, ścianek działowych z płyt GK z pokryciem obustronnym, malowanie podłoży farba akrylową,
c) Stolarka drzwiowa - wykonanie: zamurowania otworów, rozebrania ścian z cegieł, wykucia z muru drzwi, obsadzenia ościeżnic drewnianych i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, obsadzenia skrzydła drzwiowego zewnętrznego, tynków kat. III na ościeżach.
d) Fundament pod centralę wentylacyjną- wykonanie: wykopu o ścianach pionowych głębokości do 1,5 m, podkładu na podłożu gruntowym - chudy beton, ściany i płyta żelbetowa - beton podawany pompą, zbrojenie konstrukcji żelbetowych, izolacji przeciwwilgociowej, poziomej, powłokowej bitumicznej, zasypanie wykopu.
e) Wyposażenie (dostawa i montaż):
węzeł sanitarny: szafka pod umywalkowa, el. montażowe na ścianę do miski ustępowej, miska ustępowa, przycisk do spłuczki, podtynkowy.
pokój personelu: szafka ubraniowa z częścią na obuwie, odzież, szafka pod zlewozmywak.
obróbka żywności: stół przyścienny ze stali nierdzewnej na nogach z komorą zlewu i półką, stół przyścienny ze stali nierdzewnej na nogach z dwoma zlewami , półką i drzwiami suwanymi, basen do płukania jarzyn.
kuchnia z przygotowalnią: stół przyścienny na nogach z półką i drzwiami przesuwnymi, basen do mycia garnków, stół wiszący ze stali nierdzewnej z 1 komorą zlewu, szafa przelotowa,
zmywalnia: stół przyścienny ze zlewem półtora komorowym ze stali nierdzewnej i półką,
komunikacja: szafa porządkowa ze zlewem.
3. Roboty elektryczne :
demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z uwzględnieniem utylizacji,
wymiana istniejących tablic kuchni TK, RG,
instalacja oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego,
instalacja gniazd ogólnego przeznaczenia,
zasilanie i sterowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
roboty budowlane: wykucie bruzd, zaprawianie bruzd, przepusty instalacyjne,
instalacja głównego wyłącznika prądu,
rozbudowa instalacji odgromowej (ochrona urządzenia na dachu),
montaż iglicy h=2 m,
wykonanie instalacji uziemienia tablicy głównej,
wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
wykonanie pomiarów elektrycznych,
wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
dokumentacja powykonawcza.
Uwaga:
Załączony Projekt budowlano-wykonawczy zawiera całość zadania inwestycyjnego. Niniejsze postępowanie nie obejmuje robót w budynku „B” – zmywalni, które już zostały zrealizowane w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych i dostaw wyposażenia.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową (budynek „A”), i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 867826,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANEX M.G.JANECKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243580437
7.3.3) Ulica: ul. FELIKSA BOCHEŃSKIEGO, nr 87
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-847
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANEX M.G.JANECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JANEX M.G.JANECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.