Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00290133/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja I pikniku sąsiedzkiego i międzypokoleniowego w ramach programu "DUGNAD" w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podst. rozwoju lokalnego-IIpost.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja I pikniku sąsiedzkiego i międzypokoleniowego w ramach programu "DUGNAD" w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podst. rozwoju lokalnego-IIpost.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856ad1b1-1313-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Organizacja I pikniku sąsiedzkiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290133/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.92.2022.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 34193,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja I pikniku sąsiedzkiego i międzypokoleniowego w ramach programu "DUGNAD" w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego - II postępowanie
Wspólny słownik zamówień (CPV):
79952000-2 Usługi w zakresie organizacji imprez
1. Zakres zamówienia obejmuje:
Organizację I pikniku sąsiedzkiego i międzypokoleniowego w dniu 18.09.2022 r., w godz.:14:00-22:00, w plenerze na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Zapewnienie konferansjera – osoby prowadzącej wydarzenie, zapowiadającej poszczególne punkty programu, nadającej kształt wydarzeniu. Do zadań konferansjera będzie należeć również przeprowadzenie konkursu z nagrodami dla publiczności. Nagrody zapewni Zamawiający. Wymagane min. dwuletnie doświadczenie zawodowe konferasjera.
b) Zorganizowanie podczas pikniku spotkania autorskiego z pisarzem, który zaprezentuje obraz literatury norweskiej (1 spotkanie, czas trwania 1 h).
c) Zorganizowanie podczas pikniku spotkania autorskiego z podróżnikiem, który zaprezentuje walory kulturowe, turystyczne i krajobrazowe Norwegii lub wybranego regionu tego kraju, a także przybliży ideę Dugnad (1 spotkanie, czas trwania 1:15 h).
d) Zapewnienie podczas pikniku trzech animatorów gier i zabaw dla dzieci wraz ze trzema stoiskami i niezbędnym wyposażeniem i akcesoriami służącymi do przeprowadzenia następujących animacji (malowanie twarzy, bańki XXL, gry XXL). Każdy animator przeprowadzi konkurs z nagrodami, które zapewni Zamawiający. Czas trwania każdej animacji: 4 h. Wymagane min. dwuletnie doświadczenie zawodowe animatora.
e) Zapewnienie podczas pikniku tłumacza języka norweskiego – usługa tłumaczenia ustnego. Wymagane min. dwuletnie doświadczenie zawodowe tłumacza.
f) Zapewnienie podczas pikniku tłumacza języka migowego. Wymagane min. dwuletnie doświadczenie zawodowe tłumacza.
g) Zorganizowanie podczas pikniku degustacji potraw kuchni skandynawskiej (mono porcje, każda osobno w naczyniach jednorazowych, drewniany widelczyk lub wykałaczka). Łącznie 5 rodzajów, każdy rodzaj po 400 szt. łącznie 2 000 porcji. W skład usługi wchodzi również przygotowanie bufetu wraz z dekoracją, 2 osoby do obsługi bufetu oraz będą dbały o bieżącą czystość bufetu.
Specyfikacja potraw: Kanelbulle (małe bułeczki cynamonowe z kardamonem); Gofryty z gjetst (z kozim serem i karmelem); kanapki z ciemnego pieczywa z wędzonym łososiem, jakiem, rzodkiewką i szczypiorkiem; Köttbullar (klopsiki wieprzowo-wołowe z sosem śmietanowym); Rosolli (sałatka buraczana z solonym śledziem).
h) Zapewnienie dwóch przenośnych WC z umywalkami.
i) Zapewnienie pojemników na odpady zmieszane (1 szt. x 1100l, 8 szt. x 240l) wraz z ich wywozem.
j) Usługa sprzątania terenu po imprezie (ok. 1 850 m²).
k) Wykonawca najpóźniej z dniem zawarcia umowy musi posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 50 000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz. 1320).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-18INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki do worków dla Czysty Region Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
- Przeprowadzenie kampanii podsumowującej III edycję Funduszy Norweskich i EOG w Polsce oraz 20- lecie ich działania w Polsce
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- "Kompleksowa obsługa imprezy integracyjnej"
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.