eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podedwórze"Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Podedwórze"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Podedwórze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podedwórze

1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 3795011

1.5.8.) Numer faksu: 83 3795008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-podedworze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d9d0fff-0b6a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Podedwórze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d9d0fff-0b6a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053753/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Podedwórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRI.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pod nazwą „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Podedwórze”.
Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych polegających na:

1) Zadanie nr 1 : Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095 L km odcinek E-F 19+779,00 do km 21+565,00 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności:
1. Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ);
2. uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę;
3. wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZ
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
Uwaga! Załącznikiem do niniejszego postępowania jest Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany dla przebudowy drogi powiatowej nr 1095L. W PFU zostało zaproponowane wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego.
Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ oraz z wykonaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową.
2) Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1620L w m. Antopol”.
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1620L w m. Antopol.
Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż od 1+581,00 do km 2+183,55. długość drogi po wytrasowaniu wynosi 602,55 m .
Projektowany zakres przebudowy drogi powiatowej nr 1620L obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione warstwą ziemi urodzajnej i obsiane mieszanką traw. Kolidujące z inwestycją zakrzaczenia zostaną usunięte a teren oczyszczony.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
d) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ
3) Zadanie nr 3: „Przebudowa drogi gminnej nr 103803L w m. Hołowno” na długości 795 m.
Przedmiotowy odcinek drogi przebiega przez teren gminy: Podedwórze, powiat parczewski, województwo lubelskie. Inwestycja położona jest na działce o numerze ewidencyjnym: 176, obręb 4 Hołowno.
Zaprojektowany odcinek drogi został dołączony do istniejącej nawierzchni jezdni z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie - km rob. 0+000,00, wykonanej we wcześniejszych
latach, podczas przebudowy przedmiotowej drogi koniec zaś zlokalizowany został w km rob.
0+795,00 – zjazd na drogę wewnętrzną działka nr ewid. 187.
Inwestycja zakłada ulepszenie konstrukcji nawierzchni jezdni na całym odcinku objętym
opracowaniem.
Zaprojektowano jednojezdniową, jednopasową o nawierzchni mineralno-bitumicznej,
szerokości zasadniczej 3,50 m, z jedną mijanką oraz poszerzeniem na łukach poziomych
do 5,00 i 5,50 m. Po obu stronach drogi zaprojektowano pobocze utwardzone kruszywem
łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm i szerokości 0,75 cm wraz ze jazdami do działek
rolnych oraz zabudowy zagrodowej.
Inwestycja niesie ze sobą konieczność wycinki drzew i krzewów kolidujących
z projektowanymi rozwiązaniami, a zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) rysunek zamienny
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) przedmiar robót
3. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7c do SWZ
4) Zadanie nr 4: „Przebudowa drogi gminnej nr 103799L w m. Kaniuki”.
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 103799L w m. Kaniuki.
Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 0+761,30.
Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy
i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Kolidujące z inwestycją zakrzaczenia zostaną usunięte a teren oczyszczony.
Zaprojektowano przebudowę drogi gminnej zasadniczej szerokości 3,50 z dwoma mijankami.
Ponadto jezdnia wyposażona zostanie w wydzielone pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
3. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7d do SWZ
5) Zadanie nr 5: „Przebudowa drogi gminnej nr 103817L w m. Rusiły”.
1. Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 0+532,65.
Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Kolidujące z inwestycją zakrzaczenia zostaną usunięte a teren oczyszczony.
Zaprojektowano wykonanie drogi gminnej zasadniczej szerokości 3,50 z jedną mijanką. Ponadto jezdnia wyposażona zostanie w wydzielone pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót.
3. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5899136,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6957529,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5899136,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Parczew Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391401118

7.3.3) Ulica: 11 Listopada

7.3.4) Miejscowość: Parczew

7.3.5) Kod pocztowy: 21-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5899136,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.