Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172839/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00199375/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00208437/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00217266/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja układu zasilania reaktora MARIA wraz z zaprojektowaniem, wyremontowaniem, dostawą i uruchomieniem nowych kompletnych rozdzielni RG-I i RG-II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 273 16 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja układu zasilania reaktora MARIA wraz z zaprojektowaniem, wyremontowaniem, dostawą i uruchomieniem nowych kompletnych rozdzielni RG-I i RG-II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7f9b4df-da92-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172839/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19057900,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa postępowania: Modernizacja układu zasilania reaktora MARIA wraz z zaprojektowaniem, wyremontowaniem, dostawą i uruchomieniem nowych kompletnych rozdzielni RG-I i RG-II.
2. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z gwarantowanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia (zamówienie podstawowe) oraz z zamówienia objętego prawem opcji (zamówienie opcjonalne). Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji.
Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wartości złożonych ofert przez Wykonawców oraz od posiadania przez niego wystarczających środków finansowych na ten cel. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odrębnego zamówienia poza stanowiącym zamówienie podstawowe. Zamówienie w ramach zakresu zamówienia opcjonalnego Zamawiający może złożyć najpóźniej w terminie do 1 (jednego) miesiąca od daty zawarcia umowy na realizację robót podstawowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z zamówienia prawo opcji w niepełnym zakresie.
3. Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje:
1) Zapewnienie zasilania rezerwowego dla układów zasilających, w szczególności
z Grupy I oraz wybranych z Grupy II i III (opis grup w dalszej części PFU)
2) Demontaż istniejącej infrastruktury zasilającej rozdzielnice RG-I i RG-II oraz infrastruktury zasilającej rozdzielnice połączone z RG-I i RG-II wraz z jej utylizacją.
3) Wykonanie dokumentacji STWiOR oraz Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego.
4) Adaptacja budowlana / remont dwóch pomieszczeń rozdzielni, czterech pomieszczeń kablowni, wszystkich kanałów kablowych wchodzących w skład modernizacji, wraz z wyposażeniem, w tym usunięciem i utylizacją odpadów budowlanych.
5) Zaprojektowanie docelowej infrastruktury zasilającej rozdzielnice RG-I i RG-II wraz z wyposażeniem aparaturowym i kablowym tych rozdzielnic oraz rozdzielnic połączonych z RG-I i RG-II wraz z wyposażeniem aparaturowym i kablowym, jak również układów automatyki zabezpieczeniowej oraz sterowniczej i wizualizacyjnej.
6) Dostawa w pełni wyposażonych rozdzielnic wraz aparaturą łączeniową, pomiarową i sygnalizacyjną, jak również z automatyką zabezpieczeniową, sterowniczą i wizualizacyjną, zgodną z opracowanym projektem wykonawczym.
7) Dostawa wszystkich niezbędnych kabli zasilających i przewodów sygnałowych.
8) Montaż, połączenie i uruchomienie wszystkich zmodernizowanych rozdzielnic.
9) Wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów, testów i prób funkcjonalnych nowego układu.
10) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie branży elektrycznej oraz architektonicznej.
11) Utylizacja materiałów zdemontowanych podczas rozbiórek.
12) Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zmodernizowanych urządzeń oraz systemu nadzoru technicznego.
4. Zakres zamówienia objętego prawem opcji obejmuje:
1) Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie modernizowanego systemu zasilania awaryjnego rozdzielnic RG-I i RG-II (tj. dwóch istniejących niezależnych baterii akumulatorów) w oparciu o dwa przełączniki statyczne (Static Switch).
5. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu: nie ma możliwości podziału zamówienia na części z uwagi na jednorodność całości zamówienia oraz potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia .
6. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II SWZ (PPU) oraz w Tomie III SWZ (PFU).
7. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
8. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty.
Uczestnictwo w wizji jest obowiązkowe. Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 30.05.2022r. o godz. 11:00.
Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wizji wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego lub PESEL, które należy przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Dodatkowo Zamawiający wyraża zgodę na wyznaczenie drugiego terminu wizji lokalnej, jednakże zgłoszenia chęci odbycia wizji lokalnej przesłane do zamawiającego po upływie terminu 6 dni do wyznaczonego terminu składania ofert nie będą uwzględniane.
Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji lokalnej.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp złożenie oferty bez odbycia obligatoryjnej wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentacji powoduje konieczność odrzucenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31321200-4 - Kabel niskiego i średniego napięcia
45259000-7 - Usługi remontów i konserwacji zakładów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15928500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17939983,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15928500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektrobudowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272971890
7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15928500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena ofertowa Wykonawcy Elektrobudowa sp. z o.o. tj. 15 928 500,00 zł brutto obejmuje zamówienie podstawowe: 15 558 178,98 zł brutto i prawo opcji: 370 321,02 zł brutto;
Cena ofertowa Wykonawcy Fast Group Sp. z o.o. tj. cena 17 939 983,96 zł brutto obejmuje zamówienie podstawowe: 17 718 583,96 zł brutto i prawo opcji: 221 400,00 zł brutto;
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Prace konserwatorskie i restauratorskie północnej i południowej elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- II Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- "Dostawy elementów plastikowych do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Odpady komunalne
- Dostawy 22 000 kolumn szklanych z filtrem do generatora Mo/Tc
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont parkietu w hali sportowej oraz dwóch salach gimnastycznych w budynku Zespołu Szkół im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.