Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294885/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683851120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2de49f8c-fe3a-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de49f8c-fe3a-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023856/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304363,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych urządzeń melioracyjno-odwadniających, stanowiących własność Gminy Sulechów. Zakres prac będzie ustalany protokołem typowania w formie pisemnej, natomiast ilość usług do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie na realizację tego zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy – załącznik nr 1a do SWZ oraz pozostałe zapisy SWZ, w tym projekt umowy – zał. nr 3 do SWZ.
2. Rodzaj prac konserwacyjnych przedstawia się następująco:
Lp. Opis prac:
1. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia gęste
2. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 10-15·cm
3. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 16-25·cm
4. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 26-35·cm
5. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 36-45·cm
6. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 46-55·cm
7. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 56-65·cm
8. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, średnice drzew 66-75·cm
9. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2·km, dłużyce
10. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2·km, karpina
11. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2·km, gałęzie
12. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniem
13. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy
14. Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy
15. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m
16. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2,0·m
17. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20·cm, ciek o szerokości dna 0,40·m
18. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20·cm, ciek o szerokości dna 0,80·m
19. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20·cm, ciek o szerokości dna 1,20·m
20. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40·cm, ciek o szerokości dna 0,40·m
21. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40·cm, ciek o szerokości dna 0,80·m
22. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40·cm, ciek o szerokości dna 1,20·m
23. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 20·cm, szerokość dna cieku do 0,6·m
24. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 20·cm, szerokość dna cieku do 0,8·m
25. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 20·cm, szerokość dna cieku do 1,2·m
26. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 40·cm, szerokość dna cieku do 0,6·m
27. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 40·cm, szerokość dna cieku do 0,8·m
28. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 40·cm, szerokość dna cieku do 1,2·m
29. Oczyszczanie ręczne rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 20·cm
30. Oczyszczanie ręczne rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30·cm
31. Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna
32. Wywiezienie ziemi przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym na odległość 1 km
33. Wywiezienie ziemi przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty 1·km ponad 1·km transportu
34. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi·0,40·m, zamulenie do wysokości 1/2·Fi
35. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi·0,60·m, zamulenie do wysokości 1/3·Fi
36. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,80·m, zamulenie do wysokości 1/3·Fi
37. Analogia - oczyszczenie krat wylotów przepustów
38. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi·40·cm
39. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi·50·cm
40. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 60·cm
41. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 80·cm
42. Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60·m3 na odkład, grunt kategorii I-II
43. Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV
44. Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie, kategoria gruntu I-III
45. Transport sprzętu na budowę zestawem niskopodwoziowym
46. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego
47. Uprzątnięcie terenu robót
48. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
49. Pompowanie wody
3. W imieniu Zamawiającego upoważnionym do ustalania zakresu rzeczowego prac jest przedstawiciel Zamawiającego. Zakres ten będzie ustalany protokołem typowania w formie pisemnej. Ilość usług do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Faktyczny zakres rzeczowy prac może być realizowany do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Zamawiającego na realizację ww. zadania w 2024 roku.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie całości przedmiotu umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w związku z faktycznym zakresem wykonanych prac według potrzeb Zamawiającego, z tym że nie może przekroczyć kwoty przeznaczonej w budżecie gminy Sulechów w roku 2024 na realizację przedmiotu umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie usług, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
7. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacane na podstawie częściowych faktur VAT, wystawianych po wykonaniu robót określonych protokołem typowania w oparciu o protokół odbioru potwierdzający zrealizowanie robót zleconych protokołem typowania bez zastrzeżeń.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
10. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych w niniejszym postępowaniu.
12. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne. Mogłoby wywołać nadmierne trudności techniczne oraz potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co w konsekwencji mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34930000-5 - Urządzenia wodne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305399,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335398,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305399,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA „EKO-JANAS” JANAS JAROSŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970670057
7.3.3) Ulica: ul. Łochowska 4c
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "EKO-JANAS" JANAS JAROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "EKO-JANAS" JANAS JAROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305399,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulechowie w roku 2025 - mięso wieprzowe, wołowe i wędliny; drób - II postępowanie
- Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
- "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 1176F w m. Sudoł, gm. Czerwieńsk"
więcej: przetargi w Sulechowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.