eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janikowo"Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69; 1/31 w miejscowości Janikowo - Sielec."



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69; 1/31 w miejscowości Janikowo - Sielec."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Janikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48523514411

1.5.8.) Numer faksu: +48523513519

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69; 1/31 w miejscowości Janikowo - Sielec."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46a0a63f-fd10-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036210/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69,1/31 w m. Janikowo, Sielec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245186/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 497692,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69; 1/31 w miejscowości Janikowo - Sielec."

w zakresie:
1.1. Modernizacja drogi gminnej dojazdowej w m. Janikowo i Sielec będzie prowadzona na działkach nr 69 i 1/31 (pas drogowy drogi gminnej wewnętrznej); oraz 72 (pas drogowy drogi powiatowej DP2561C relacji Janikowo – Sielec – Kołuda Wielka, klasy technicznej L, km 0+944 strona lewa) od km 0+000 do km 0+661,72. Włączenie w drogę powiatową nr 2561C w kilometrze 0+944 strona lewa.
Modernizowana droga stanowi dojazd do gruntów rolnych i zabudowań zagrodowych. Modernizacja polegać będzie na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne, warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa oraz podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego i nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych w dwóch warstwach o łącznej grubości 6 cm. Pobocza umocnione zostaną warstwą tłucznia. Całość zadania będzie prowadzone w istniejącym rozgraniczeniu pasa drogowego.

1.2. Założenia projektowe:
Klasa drogi – gminna: D – dojazdowa
Prędkość projektowa – 40 km/h
Kategoria ruchu – KR 1-2
Szerokość jezdni – 3,5 do 5,0 m
Spadki poprzeczne jezdni – 2%
Szerokość poboczy – 0,5 m
Spadek poboczy – 6%
Szerokość rozgraniczenia – istniejąca

1.3. Zamówienie jest dofinansowane w ramach Zadania z zakresu ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych na budowę i modernizację dróg dojazdowych do gruntów rolnych przy udziale środków z budżetu województwa kujawsko-pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów rolnych z produkcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463423,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1187649,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463423,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „TRANS POM” Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław 2

7.3.5) Kod pocztowy: 88-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463423,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot Umowy ustala się na 28 dni jednak nie później niż do dnia 24.10.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.