Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245186/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69; 1/31 w miejscowości Janikowo - Sielec."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Janikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48523514411
1.5.8.) Numer faksu: +48523513519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69; 1/31 w miejscowości Janikowo - Sielec."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46a0a63f-fd10-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036210/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69,1/31 w m. Janikowo, Sielec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245186/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 497692,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach ew.nr 69; 1/31 w miejscowości Janikowo - Sielec."
w zakresie:
1.1. Modernizacja drogi gminnej dojazdowej w m. Janikowo i Sielec będzie prowadzona na działkach nr 69 i 1/31 (pas drogowy drogi gminnej wewnętrznej); oraz 72 (pas drogowy drogi powiatowej DP2561C relacji Janikowo – Sielec – Kołuda Wielka, klasy technicznej L, km 0+944 strona lewa) od km 0+000 do km 0+661,72. Włączenie w drogę powiatową nr 2561C w kilometrze 0+944 strona lewa.
Modernizowana droga stanowi dojazd do gruntów rolnych i zabudowań zagrodowych. Modernizacja polegać będzie na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne, warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa oraz podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego i nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych w dwóch warstwach o łącznej grubości 6 cm. Pobocza umocnione zostaną warstwą tłucznia. Całość zadania będzie prowadzone w istniejącym rozgraniczeniu pasa drogowego.
1.2. Założenia projektowe:
Klasa drogi – gminna: D – dojazdowa
Prędkość projektowa – 40 km/h
Kategoria ruchu – KR 1-2
Szerokość jezdni – 3,5 do 5,0 m
Spadki poprzeczne jezdni – 2%
Szerokość poboczy – 0,5 m
Spadek poboczy – 6%
Szerokość rozgraniczenia – istniejąca
1.3. Zamówienie jest dofinansowane w ramach Zadania z zakresu ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych na budowę i modernizację dróg dojazdowych do gruntów rolnych przy udziale środków z budżetu województwa kujawsko-pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów rolnych z produkcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463423,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1187649,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463423,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „TRANS POM” Piotr Pomagier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802
7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław 2
7.3.5) Kod pocztowy: 88-110
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463423,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.