Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie podjazdu i remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Puławach z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pulawy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie podjazdu i remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Puławach z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93b56fff-2230-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039949/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie podjazdu i remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Puławach z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania zamówienia z wolnej ręki: art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych tj.: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym znak BZP.271.4.2023 ogłoszonym przez Zamawiającego dnia 2023-06-22 (Ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00271697/01) do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.07.2023 r. nie wpłynęła żadna oferta oraz warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6971f952-10c6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Lotników Polskich w Puławach z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych.
Ogólny zakres robót do wykonania:
Prace rozbiórkowe terenu pod podjazd obejmują m. in. rozbiórkę istniejącej kostki brukowej przed budynkiem wraz z obrzeżami chodnikowymi, istniejących schodów wejściowych do budynku szatni, palisady, demontaż balustrady oraz wykonanie nowej palisady gładkiej, nowych schodów z kostki brukowej, pochylni dla osób niepełnosprawnych, nowej balustrady, nowej kostki brukowej z obrzeżami.
Wewnątrz budynku należy usunąć istniejący gumolit, murowane ściany, wykonać demontaż istniejących boksów, demontaż ławek drewnianych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych. Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje prace wewnątrz budynku polegające m. in. na skuciu tynków i położeniu gładzi, wykonaniu ścian z płyt i je podmalowaniu w określonych w projekcie pomieszczeń. Na podłodze należy wykonać wylewkę samopoziomującą na istniejącym lastryku i położeniu gresu antypoślizgowego. Należy wykonać osłony grzejników. Zdemontować starą i zamontować nową stolarkę okienną i drzwiową. Prace remontowe obejmować będą również prace rozbiórkowe i montaż instalacji elektrycznej w budynku szatni. Wymagany demontaż będzie m.in. obejmował oprawy oświetleniowe, rozdzielnice bezpiecznikowe, istniejące kable i przewody, gniazda wtykowe. Natomiast w ramach montażu należy wykonać: trasowanie i przebicia przez ściany, układanie przewodów na ścianie, montaż osprzętu i aparatury, układanie przewodów w korytach kablowych, montaż opraw oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBH ESCO-BUD SPÓŁKA JAWNA WALDEMAR PRZEPIÓRKA I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160013334
7.3.3) Ulica: Dęblińska
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PBH ESCO-BUD SPÓŁKA JAWNA WALDEMAR PRZEPIÓRKA I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
PBH ESCO-BUD SPÓŁKA JAWNA WALDEMAR PRZEPIÓRKA I S-KA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 3 zadania
- "Zakup i sukcesywna dostawa talonów w formie papierowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025r."
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.