Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaproszenie do negocjacji na Świadczenie usług serwisowych dla Szpitalnego Systemu Informatycznego dla firmy NEXUS POLSKA Spółka z o. o., ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 364-13-78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kita@morawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzelny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaproszenie do negocjacji na Świadczenie usług serwisowych dla Szpitalnego Systemu Informatycznego dla firmy NEXUS POLSKA Spółka z o. o., ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56d37dc8-0c37-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00167574/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zaproszenie do negocjacji na Świadczenie usług serwisowych dla Szpitalnego Systemu Informatycznego dla Firmy NEXUS Polska Sp.z.o.o., ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, ponieważ usługa objęta przedmiotem zamówienia może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn a) technicznym o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP-252-11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641460,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisowej w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego (zwane w Załączniku nr 2 do umowy) usługami obligatoryjnymi lub opcjonalnymi. W zależności od pakietu subskrybowanych usług serwisowych, przedmiotem zamówienia mogą być także świadczenia dotyczące elementów środowiska systemowego, w tym systemu operacyjnego i MBD.
2. Wykaz Oprogramowania Aplikacyjnego objętego usługami serwisowymi przewidzianymi w Umowie określa Załącznik nr 1 do Umowy.
3. Specyfikację usług serwisowych uwzględnionych w przedmiocie Umowy określa Załącznik nr 2 do Umowy.
4. Zakres usług serwisowych wraz z przewidzianymi dla nich procedurami realizacji określa Załącznik nr 3 do Umowy.
5. Przedmiot zamówienia – usługi serwisowe w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego - realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i załącznikach do umowy:
1) Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz Aplikacji
2) Załącznik nr 2 do umowy - Specyfikacja usług;
3) Załącznik nr 3 do umowy – Zakres świadczonych usług;
4) Załącznik nr 4 do umowy – Cennik usług uzupełniających;
5) Załącznik nr 5 do umowy – Kontakty oraz procedury bezpieczeństwa;
6) Załącznik nr 6 do umowy - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272093981
7.3.3) Ulica: Szyperska 14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-754
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
EHC Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. ŚWIĘTY MARCIN 29/8, 61-806 POZNAŃ w zakresie Serwis 24/7 zgodnie z deklaracją zawartą w załączniku nr 2 do umowy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788995,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja ujęcia wody w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy ul. Spacerowa 5
- Dostawa oleju napędowego ekodiesel do zbiornika naziemnego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Brzezinach gm. Morawica
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Dostawa serwerów z licencjami
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie w administrowaniu systemem InfoMedica/AMMS Asseco w USK Nr 1 PUM w Szczecinie na okres 12-stu miesięcy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.