Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266168/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Termomodernizacja budynku komunalnego Powiatu Krośnieńskiego zlokalizowanego w Miejscu Piastowym” współfinansowanego ze środków
WFOŚiGW w Rzeszowie z zakresu poprawy jakości powietrza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krośnieński
1.3.) Oddział zamawiającego: Krośnieński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6842377932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43-75-713
1.5.8.) Numer faksu: 13 43-75-715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d17f8669-0f2b-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Termomodernizacja budynku komunalnego Powiatu Krośnieńskiego zlokalizowanego w Miejscu Piastowym” współfinansowanego ze środkówWFOŚiGW w Rzeszowie z zakresu poprawy jakości powietrza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d17f8669-0f2b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019202/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 ,,Termomodernizacja budynku komunalnego Powiatu Krośnieńskiego zlokalizowanego w Miejscu Piastowym”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.272.18.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Termomodernizacja budynku komunalnego Powiatu Krośnieńskiego zlokalizowanego w
Miejscu Piastowym” współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie z zakresu poprawy jakości powietrza. W ramach zadania przewiduje się m.in.:I. Termomodernizacja c.o. i
c.w.u w zakresie
- likwidacji istniejącego kotła VIESSMANN typ ATOLA atmosferyczny gazowy, o mocy 28kW, rok produkcji 1994, 1 szt.,
wykonania nowej kotłowni na bazie kotła kondensacyjnego o mocy 38kW i sprawności 94% lub równoważnego. Zmiana
mocy kotła z 28kW na 38kW wynika z faktu, iż do tej pory część pomieszczeń budynku ogrzewana była oddzielnie; po
temomodernizacji będzie jedna jednostka grzewcza dla całego budynku.
-wykonania nowej instalacji c.o. i c.w.u w zakresie: wymiana grzejników (30szt.), orurowania 196 m, montaż zaworów
termostatycznych (30 szt.), podłączenie pod instalację nowego kotła, zakup i montaż zasobnika ciepłej wody 300 l.
II. Termomodernizacja przegród zewnętrznych w budynku na podstawie audytu energetycznego optymalny wariant
przedsięwzięcia:
1. Modernizacja przegrody drzwi zewnętrzne
Wymiana istniejących drzwi o współczynniku W/(m2•K) 2,5 na nowe drzwi o współczynniku W/(m2•K) 1,3
- Powierzchnia całkowita drzwi przed/po modernizacji 8,22 m2 (3 szt.)
2. Modernizacja przegrody stolarka okienna
Wymiana istniejących okien zewnętrznych o współczynniku W/(m2•K) 1,8 na nowe okna o współczynniku W/(m2•K) 0,9
-Wymagany współczynnik U dla nowej stolarki: 0,900 W/(m2•K)
- Powierzchnia całkowita okien przed/po modernizacji 45,16m2 (32 szt.)
3. Modernizacja przegrody Stropodach
-docieplenie płytą warstwową o gr. 25 cm i λ = 0,038 W/m2K (lub równoważne) w celu uzyskania współczynnika W/(m2•K)
0,13 wraz z izolacją okładziną z papy
- Powierzchnia przegrody do ocieplenia 147,03 m2
4. Modernizacja przegrody ściana w gruncie fundamentowa
Zastosowany materiał izolacji termicznej: Styropian XPS o gr. 8 cm i λ = 0,035 W/m2K (lub równoważne) w celu uzyskania
współczynnika W/(m2•K) 0,25
- Powierzchnia przegrody do izolacji 54,80 m2
II. Termomodernizacja c.o. i c.w.u
1.Modernizacja systemu grzewczego i ciepłej wody użytkowej w zakresie
- likwidacji istniejącego kotła VIESSMANN typ ATOLA atmosferyczny gazowy, o mocy 28kW, rok produkcji 1994, 1 szt.,
wykonania nowej kotłowni na bazie kotła kondensacyjnego o mocy 38kW i sprawności 94% lub równoważnego
-wykonania nowej instalacji c.o. i c.w.u w zakresie: wymiana grzejników (30szt.), orurowania 196 m, montaż zaworów
termostatycznych (30 szt.), podłączenie pod instalację nowego kotła, zakup i montaż zasobnika ciepłej wody 300 l.
III. Remont pomieszczeń sanitariatów
IV.Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej i instalacji elektrycznej wraz z instalacją odgromową.
2. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna i przedmiary robót stanowiące
załącznik nr 4 do SWZ.
3. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie
produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim
muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec
jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający
rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia,
wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty
równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego
produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający
wymaga złożenia stosownych dokumentów(wraz z ofertą), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one
podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji
„równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na
temat oferowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych
materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w
opisie przedmiotu zamówienia.
4. Opisując przedmiot zamówienia w załączonym Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm,
ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a
odniesieniu do każdego zamieszczonego takiego opisu towarzyszą wyrazy "lub równoważne”.
5. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie
normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499477,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698437,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499477,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fene Małgorzata Holender
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842482793
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499477,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Malowanie i remont dachów w budynkach o nr inw. 142/1 oraz 142/7 Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- Zakup regałów
- Dostosowanie zbioru danych EGiB w bazie danych PZGiK Miasta Krosna, w celu doprowadzenia do zgodności z aktualnie obowiązującym pojęciowym modelem danych
- Rozwój infrastruktury Lotniska Krosno - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. ks. S. Decowskiego w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.