Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253233/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Zgórsko, Bolechowice, Nowiny Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25
1.5.2.) Miejscowość: Nowiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3475000
1.5.8.) Numer faksu: 41 3475011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Zgórsko, Bolechowice, Nowiny Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb7653d0-0694-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042524/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej grup inicjatywnych
1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grup inwestycyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INO.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2186554,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. SzewceZadanie 1) Inwestycja na działkach nr ewid. 329/22, 402, 351/32, 351/29, 351/22 obręb 0015 Szewce, Gm. Nowiny, w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 172,10m, wg projektu budowlanego,
b) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L= 162,35mb, wraz z wysięgnikami ONS z rur PVC SN8 Ø160x4,7mm, o długości ok. L= 41,25mb, wg projektu budowlanego.
Zadanie 2) Inwestycja na działkach nr ewid. 351/9, 351/12, 351,44 oraz ul. Rajska na dz. 402, 351/8, obr 0015 Szewce, Gm. Nowiny, w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 144,4mb, wg projektu budowlanego,
b) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L=144,05mb, wg projektu budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 726325,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. SzewceZadanie 1) Inwestycja na działkach nr ewid. 348/6, 402, 323/4, obręb 0015 Szewce, Gm. Nowiny, w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 145,0mb, wg projektu budowlanego,
b) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L=120,0mb, wg projektu budowlanego.
Zadanie nr 2) Inwestycja na działkach nr ewid. 348/3, 402, 322/11, obręb 0015 Szewce, Gm. Nowiny,
w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 160,0mb, wg projektu budowlanego,
b) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L=155,0mb, wg projektu budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 390691,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Szewce i ZgórskoZadanie 1) Inwestycja na działkach nr ewid. 327/12, 338/12, 394 obręb 0015 Szewce, Gm. Nowiny, w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 230,0m, wg projektu budowlanego,
b) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L= 230,25mb,
wg projektu budowlanego.
Zadanie 2) Inwestycja na działkach nr ewid. 197/4, 197/104, obręb 0005 Zagrody, Gm. Nowiny, w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 80,0mb, wg projektu budowlanego,
b) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L=77,9mb, wraz z wysięgnikami ONS z rur PVC SN8 Ø160x4,7mm, o długości ok. L= 12,7mb, wg projektu budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 441185,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Szewce, Nowiny, BolechowiceZadanie 1) Inwestycja na działkach nr ewid. 35/428, 35/15, obręb 0004 Wola Murowana, Gm. Nowiny,
w tym:
a) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L=47,0mb, wg projektu budowlanego.
Zadanie 2) Inwestycja na działkach nr ewid. 397/4, obręb 0015 Szewce, Gm. Nowiny, w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 219,74mb, wg projektu budowlanego,
b) wysięgniki pod przyłącza z rur PE100 SDR11 PN16 Ø40x3,7mm, o długości ok. L= 82,01mb, wg projektu budowlanego,
Zadanie 3) Inwestycja na działkach nr ewid. 521, 174/14, 174/7, 174/12, obręb 0006 Bolechowice, Gm. Nowiny, w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 405,0m, wg projektu budowlanego,
b) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L= 233,0mb,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 628353,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380571,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680005,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380571,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-WOD KIELCE Sp. z o.o. Sp.k. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572910835
7.3.3) Ulica: Ul. Legnicka 28
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REM-WOD KIELCE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REM-WOD KIELCE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380571,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na „Budowa sieci
wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce , Zgórsko, Bolechowice, Nowiny, Gmina Nowiny, woj. Świętokrzyskie” - Część nr 2 zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
UZASADNIENIE
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przez otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 109 241,34 zł (brutto).
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: GP TRANS-KOP-BIS SP. Z O.O., UL. Przemysłowa 14, 26-052 Nowiny na kwotę 392 852,16 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości
finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392852,16 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na „Budowa sieci
wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce , Zgórsko, Bolechowice, Nowiny,
Gmina Nowiny, woj. Świętokrzyskie” - Część nr 3 zostało unieważnione, ponieważ cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zadania.
UZASADNIENIE
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą
ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przez otwarciem
ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 123 518,36 zł
(brutto).
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: REM-WOD KIELCE Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Legnicka 28 , 25-324
Kielce na kwotę 360 298,50 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę
jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości
finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty
pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. W związku z
powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360298,50 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na „Budowa sieci
wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce , Zgórsko, Bolechowice, Nowiny,
Gmina Nowiny, woj. Świętokrzyskie” - Część nr 4 zostało unieważnione, ponieważ cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zadania.
UZASADNIENIE
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą
ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przez otwarciem
ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 176 130,71 zł
(brutto).
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: GP TRANS-KOP-BIS SP. Z O.O., UL. Przemysłowa 14,
26-052 Nowiny na kwotę 926 522,10 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę
jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości
finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty
pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. W związku z
powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926522,10 PLN
INNE PRZETARGI NOWINY
- Zwiększenie dostępności budynku urzędu gminy Nowiny poprzez modernizację strefy wejścia głównego.
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku w roku 2025
więcej: przetargi NOWINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.