eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzebudowa budynku biurowego UMK przy ul. Wielopole 17a, w zakresie przystosowania budynku do obowiązujących p.poż. - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku biurowego UMK przy ul. Wielopole 17a, w zakresie przystosowania budynku do obowiązujących p.poż. – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20764

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku biurowego UMK przy ul. Wielopole 17a, w zakresie przystosowania budynku do obowiązujących p.poż. – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e29c2a08-52a1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296057/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Miejska Kraków na mocy umowy W/II/187/OU/7/2021 z dnia 6 lipca 2021 r. powierzyła Wykonawcy: Wojciech Stępski prowadzący działalność gospodarczą Wojciech Stępski „SIMPLEX” z siedzibą 30-250 Kraków, ul. Gajówka 15 zamówienie na wykonanie przebudowy budynku biurowego w zakresie wydzielenia przeciwpożarowego klatki schodowej wraz z oddymianiem i z nawiewem mechanicznym oraz przebudową wewnętrznej instalacji hydrantowej i elektrycznej wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy ul. Wielopole 17a.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e29c2a08-52a1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.113.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 33015,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest: Przebudowa budynku biurowego Urzędu Miasta Krakowa przy ul. Wielopole 17a, w zakresie przystosowania budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego OR-10.271.33.2021.
2. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
1) instalacji wod-kan w piwnicy budynku;
2) zabudowy linii kablowej ppoż. w przestrzeni klatki schodowej;
3) instalacji trzymaczy drzwi p.poż;
4) montażu dodatkowej karty funkcyjnej centrali alarmowej;
5) prób i testów systemu alarmowego;
6) pomiarów elektrycznych;
7) sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w dokumentach:
1) zawartej umowie wraz z załącznikami,
2) dokumentacji projektowej,
3) przedmiarze robót,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Stępski „SIMPLEX”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351336389

7.3.3) Ulica: ul. Gajówka 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-250

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja elektryczna i sygnalizacja pożarowa - Mateusz Dzióbek ELE-CTRA,
Wewnętrzna instalacja wod-kan. - Spółka cywilna F.P.H.U. SEBEX S. Rusnarczyk, Instal-Remontek R. Prochal (F.P.H.U. P.R.BUD S. Rusnarczyk, R. Prochal)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Uwaga do sekcji 2.3) ogłoszenia: Prawidłowa nazwa zamówienia brzmi: "Przebudowa budynku biurowego Urzędu Miasta Krakowa przy ul. Wielopole 17a, w zakresie przystosowania budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego OR-10.271.33.2021".
2. Uzupełnienie sekcji 3.1.1.) ogłoszenia: (...) Zamówienie podstawowe (nr postępowania: OR-10.271.33.2021) zostało udzielone w trybie podstawowym bez negocjacji. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zostały przewidziane zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, całkowita wartość zamówienia podstawowego uwzględniała te zamówienia, a także nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość obecnie realizowanego zamówienia nie przekracza 30% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dotychczasowemu Wykonawcy. Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.