Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00271887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie żywienia wczasowiczów w Ośrodku Wypoczynkowym Czarlina (OW Czarlina)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie żywienia wczasowiczów w Ośrodku Wypoczynkowym Czarlina (OW Czarlina)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d085a94-f27c-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036123/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługa prowadzenia żywienia wczasowiczów w sezonie 2024 z opcją w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/59/055/U/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa prowadzenia żywienia wczasowiczów w Ośrodku Wypoczynkowym Czarlina (OW Czarlina).
2. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
55320000-9- usługi podawania posiłków
55321000-6- usługi przygotowywania posiłków
55322000-3- usługi gotowania posiłków
55330000-2- usługi kawiarniane
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55330000-2 - Usługi kawiarniane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2527274,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2527274,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MKGASTRO S.C. M. Szpura, K. Kazanowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MKGASTRO S.C. M. Szpura, K. Kazanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571087849
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK GASTRO S.C. M.SZPURA, K.KAZANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
MK GASTRO S.C. M.SZPURA, K.KAZANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2524274,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-10 do 2024-09-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
turnusach 7-dniowych.
2. Termin świadczenia usługi będzie podzielony na turnusy, zgodnie z poniższym harmonogramem:
I. Turnus 10.06 do 23.06.2024 r. – 14 dni, ok. 100 osób w turnusie
II. Turnus 26.06 do 09.07.2024 r. - 14 dni, ok. 200 osób w turnusie
III. Turnus 13.07 do 19.07.2024 r. - 7 dni, ok. 250 osób w turnusie
IV. Turnus 22.07 do 04.08.2024 r. - 14 dni, ok. 250 osób w turnusie
V. Turnus 08.08 do 21.08.2024 r. - 14 dni, ok. 250 osób w turnusie
VI. Turnus 25.08 do 31.08.2024 r. - 7 dni, ok. 250 osób w turnusie
VII. Turnus 03.09 do 16.09.2024 r. - 14 dni, ok. 150 osób w turnusie
3. Miejsce realizacji przedmiotu umowy: Ośrodek Wypoczynkowy Czarlina, Skoczkowo 9, 83- 406 Wąglikowice, gm.
Kościerzyna, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
4. W przypadku zastosowania prawa opcji zgodnie z § 2 ust. 5 umowy, przedmiot umowy zostanie zrealizowany zgodnie z
poniższym harmonogramem:
I. Turnus 10.06 do 23.06.2025 r. – 14 dni, ok. 100 osób w turnusie
II. Turnus 26.06 do 09.07.2025 r. - 14 dni, ok. 200 osób w turnusie
III. Turnus 13.07 do 19.07.2025 r. - 7 dni, ok. 250 osób w turnusie
IV. Turnus 22.07 do 04.08.2025 r. - 14 dni, ok. 250 osób w turnusie
V. Turnus 08.08 do 21.08.2025 r. - 14 dni, ok. 250 osób w turnusie
VI. Turnus 25.08 do 31.08.2025 r. - 7 dni, ok. 250 osób w turnusie
VII. Turnus 03.09 do 16.09.2025 r. - 14 dni, ok. 150 osób w turnusie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia obiadów oraz zorganizowanie kolacji wigilijnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.