eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GozdowoUtworzenie nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w instytucji opieki: Klub Dziecięcy "Radosna Kraina" w Gozdowie - część II (zagospodarowanie terenu oraz plac zabaw)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w instytucji opieki: Klub Dziecięcy „Radosna Kraina” w Gozdowie - część II (zagospodarowanie terenu oraz plac zabaw)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gozdowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krystyna Gozdawy 19

1.5.2.) Miejscowość: Gozdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-213

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: (24) 276-21-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gozdowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cbff080-eb64-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w instytucji opieki: Klub Dziecięcy „Radosna Kraina” w Gozdowie - część II (zagospodarowanie terenu oraz plac zabaw)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cbff080-eb64-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054341/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utworzenie nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w instytucji opieki: Klub Dziecięcy „Radosna Kraina” w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 21, 09-213 Gozdowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +" 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBK.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym „Radosna Kraina” w Gozdowie. Nowo projektowany plac będzie znajdował się na działce nr ewid. 106/1, obręb 0011 Gozdowo. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a) wykonania placu zabaw w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego zamówienia,
b) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez osobę/y posiadające odpowiednie uprawnienia.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wywóz odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
Wykonawca na własny koszt musi wykonać:
a) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (min. 1 egz. w wersji papierowej),
b) dokumentację powykonawczą (min. 1 egz. w wersji papierowej),
Dokumenty wymienione powyżej Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru inwestycji. Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zadnia, muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 200 000,00 zł (brutto). Najkorzystniejsza oferta pod względem kryteriów została złożona przez firmę HALTOM SPORT Tomasz Tylicki ul. Jasna 1A, 06-500 Mława na kwotę 184 966,82 zł. W dniu 22.04.2024r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako najkorzystniejszą uznana została oferta nr 1 złożona przez firmę HALTOM SPORT Tomasz Tylicki ul. Jasna 1A, 06-500 Mława. W dniu 22.04.2024r. Zamawiający poinformował wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu oraz zamieścił informację o wyborze oferty w portalu eZamówienia oraz stronie BIP Zamawiającego. W tym samym dniu zostało również wysłane firmie HALTOM SPORT Tomasz Tylicki zaproszenie do podpisania umowy. Zaproszenie zawierało informację
o terminie i miejscu podpisania umowy. W wyznaczonym w zaproszeniu terminie Wykonawca nie zjawił się na podpisanie umowy. W dniu 08.05.2024r. Zamawiający wysłał poprzez platformę eZamówienia wezwanie z nowym terminem podpisania umowy tj. 10.05.2024r.
W ponownie wyznaczonym terminie Wykonawca również nie pojawił się na podpisanie umowy. Zgodnie z Rozdziałem III pkt 9 ppkt 6) SWZ
„W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”. Druga i jedyna pozostała oferta złożona została przez firmę MRK-TECHNIK.pl Marek Koterwas, Renata Koterwas-Żebrowsna spółka cywilna ul. Ks. Antoniego Pęksy 1, 07-410 Ostrołęka na kwotę 223 563,08 zł. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości kolejnej najkorzystniejszej oferty. Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a oferta kolejnego Wykonawcy przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184966,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223563,08 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.