Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248749/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja gablot reklamowych NOSPR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nospr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja gablot reklamowych NOSPR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-480005ad-e123-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241948/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja systemu reklamowego URVE w NOSPR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249350 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wymianę istniejących 29 playerów na nowocześniejsze modele, przeróbkę trzech z dziewięciu zewnętrznych gablot reklamowych wraz z dostawą i instalacją w każdej z trzech gablot, nowego zestawu składającego się z komputera/playera wyświetlającego treści dostarczane z serwera, 2 monitorów z opcją pracy jako a) pojedyncze wyświetlacze b) w trybie "ściana wideo". Zakres prac obejmuje również adaptację instalacji zasilających i oświetleniowych wszystkich dziewięciu gablot, dostawę, montaż i konfigurację nowego serwera reklamowego URVE, który zarządzać będzie treściami wyświetlanymi na wszystkich urządzeniach, dostawę, montaż i konfigurację niezbędnych komponentów sieci WIFI do komunikacji nowo dostarczonego sprzętu z istniejącą infrastrukturą sieciową. Całość prac zakłada dostawę sprzętu z oprogramowaniem, demontaż starego sprzętu, montaż nowego, jego konfigurację, niezbędne dostosowanie instalacji, przetestowanie systemu, szkolenia dla personelu, sporządzenie dokumentacji.
I. Zakres prac
1. Dostawa i montaż, dla każdej z trzech wyznaczonych gablot zewnętrznych, dwóch monitorów umożliwiających wyświetlanie treści w trybach pojedynczych monitorów oraz jako "ściana wideo", wraz z grzałkami z termostatem oraz system wentylacji mechanicznej. Należy również wykonać i zamontować ramki maskujące, które estetycznie oraz w kolorze ramek ekranów zakryją pustą przestrzeń między monitorami a krawędziami gablot. Mocowanie monitorów powinno być wyśrodkowane w pionie i poziomie w stosunku do mocowania gabloty przy użyciu odpowiedniego stelaża oraz elementów mocujących. Zamawiający dopuszcza wymianę całej gabloty, jednak powinna ona zostać wykonana z materiałów identycznych do obecnie używanych, aby nie naruszać spójności wizualnej z innymi gablotami. Przód gabloty musi zachować obecny format, kształt i wymiar, musi zostać zlicowany z istniejącym filarem zarówno od frontu, jak i boku.
2. Dostawa i montaż, dla każdej z trzech gablot, komputera (playera) i podłączenie go z dwoma monitorami w danej gablocie, za pomocą kabli HDMI lub Display Port, z możliwością pracy w trybach pojedynczych monitorów oraz jako podwójna "ściana wideo".
3. Adaptacja instalacji zasilania - montaż w każdej z gablot, zestawu gniazd zasilających pod komputer, monitory oraz dwa wolne gniazda do późniejszego wykorzystania.
4. Adaptacja oświetlenia - w pozostałych sześciu gablotach, dostawa i montaż zasilaczy 230V/24V oraz sterowników umożliwiających zdalne sterowanie oświetleniem, radiowo lub Wi-Fi. Ten krok jest niezbędny z uwagi na konieczność modyfikacji istniejącej linii zasilania dla wszystkich gablot, z obecnego napięcia 24V na 230V, przy czym istotne jest, aby zachować 24V jako napięcie zasilania dla oświetlenia LED wewnątrz gablot. Modyfikacja napięcia zasilającego z 24V na 230V zostanie wykonana przez Zamawiającego.
5. Instalacja i podłączenie nowych lokalizacji playerów w gablotach do infrastruktury sieciowej zarządzania treścią multimedialną URVE, przy wykorzystaniu technologii bezprzewodowej WIFI, wraz z dostawą, montażem i konfiguracją dwóch urządzeń typu Access Point WIFI lub mostów sieciowych
6. Dostawa 29 nowych playerów, demontaż istniejących playerów, montaż i konfiguracja nowych playerów w 29 lokalizacjach wraz z podłączeniem ich do istniejących monitorów, z uwzględnieniem, że część z playerów będzie obsługiwać wyświetlanie wielomonitorowe w trybie "ściana wideo" obecnie zrealizowane przez podłączenie playera do monitorów, poprzez okablowanie DVI. Nowo dostarczone playery należy podłączyć i zintegrować również z dedykowaną siecią Ethernet za pomocą istniejących gniazd RJ45 znajdujących się w bezpośredniej bliskości każdego z playerów.
7. Dostawa, montaż, podłączenie oraz uruchomienie nowego serwera systemu URVE, z konfiguracją i dostosowaniem do współpracy ze wszystkimi 32 playerami/komputerami, również z nowo zainstalowanymi playerami w gablotach.
8. Zakres prac obejmujący wymianę 29 playerów i serwera w systemie reklamowym musi zostać zrealizowany tak, aby przerwa w działaniu systemu nie przekroczyła 7 dni . Nadrzędnym celem jest zminimalizowanie wszelkich zakłóceń które mogą wpłynąć na ciągłość operacyjną systemu.
9. Wykonawca dostarczy kompletny zestaw bezterminowych licencji na systemy operacyjne (serwer oraz 32 komputery/playery) oraz kompletny zestaw bezterminowych licencji na serwerowe i klienckie oprogramowanie URVE zainstalowane na serwerze i 32 playerach.
10. Oprogramowanie i sprzęt dostarczone przez wykonawcę będą w najnowszych dostępnych wersjach, wraz z kompletem najnowszych aktualizacji. Obejmuje to kompleksowe oprogramowanie systemów operacyjnych serwera i playerów, oprogramowanie serwerowe serwera multimedialnego URVE oraz oprogramowanie klienckie URVE zainstalowane na wszystkich playerach. Wykonawca gwarantuje pełną funkcjonalność, spójność oraz kompatybilność oprogramowania oraz sprzętu z aktualnie używanymi przez Zamawiającego monitorami i całą infrastrukturą systemu wyświetlania treści reklamowych, zapewniając bezproblemową integrację i ciągłość działania systemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr zał_5_ opis przedmiotu zamówienia_SR
4.5.3.) Główny kod CPV: 48810000-9 - Systemy informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291994,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299595,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291994,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDC Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642596452
7.3.3) Ulica: Warszwska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291994,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.