Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262899/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Główna 58
1.5.2.) Miejscowość: Bolesław
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6424501, 32 6424071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boleslaw@gminaboleslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0640dc67-eb7c-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058205/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Aranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262899
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 708852,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Aranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin”. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- odnowienie i podkreślenie historycznych, zachowanych elementów wnętrza budynku oraz uporządkowanie elementów współczesnych w obrębie części korytarzy: na kondygnacji podziemnej, głównego korytarza wraz ze strefą wejściową na kondygnacji parteru, korytarza łączącego stary i nowy budynek szkoły na parterze oraz głównego korytarza na kondygnacji piętra,
- zachowanie, utrwalenie i uzupełnienie istniejącego lastriko na posadzce oraz na parapetach,
- wyeksponowanie historycznych łuków i gzymsów,
- ukrycie nieuporządkowanych instalacji elektrycznych oraz przeciwpożarowych,
- usunięcie istniejącego wykończenia z tynku mozaikowego,
- usunięcie starego oświetlenia,
- montaż nowych punktów oświetleniowych i włączników elektrycznych,
- wykonanie gładzi na ścianach,
- wykonanie obudowy istniejących rur instalacyjnych,
- malowane ścian i sufitów,
- malowanie instalacji c.o.,
- malowanie balustrady,
- wykonanie okładzin z cegły nawiązującej do zewnętrznej elewacji zabytkowego budynku,
- wykonanie tematycznych grafik i murali (wzór uzgodnić z Zamawiającym), ścian magnetycznych do ekspozycji prac uczniów,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie instalacji.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają, załączone do SWZ:
-dokumentacja projektowa, link do wizualizacji: https://www.youtube.com/watch?v=6W1bSMw6vvo
-przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442110-1 - Malowanie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 903136,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1181359,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 903136,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB Paciej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6372192648
7.3.3) Ulica: Osiecka 3A
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 903136,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Remont wybranych pomieszczeń w budynku C6 Politechniki Łódzkiej
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Remont dachu budynku gospodarczego OSP w Goszczynie
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.