eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławAranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Główna 58

1.5.2.) Miejscowość: Bolesław

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6424501, 32 6424071

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boleslaw@gminaboleslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0640dc67-eb7c-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058205/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Aranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 708852,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Aranżacja wnętrza korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu obejmująca m.in. odnowienie, uzupełnienie i utrwalenie zabytkowych elementów i okładzin”. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- odnowienie i podkreślenie historycznych, zachowanych elementów wnętrza budynku oraz uporządkowanie elementów współczesnych w obrębie części korytarzy: na kondygnacji podziemnej, głównego korytarza wraz ze strefą wejściową na kondygnacji parteru, korytarza łączącego stary i nowy budynek szkoły na parterze oraz głównego korytarza na kondygnacji piętra,
- zachowanie, utrwalenie i uzupełnienie istniejącego lastriko na posadzce oraz na parapetach,
- wyeksponowanie historycznych łuków i gzymsów,
- ukrycie nieuporządkowanych instalacji elektrycznych oraz przeciwpożarowych,
- usunięcie istniejącego wykończenia z tynku mozaikowego,
- usunięcie starego oświetlenia,
- montaż nowych punktów oświetleniowych i włączników elektrycznych,
- wykonanie gładzi na ścianach,
- wykonanie obudowy istniejących rur instalacyjnych,
- malowane ścian i sufitów,
- malowanie instalacji c.o.,
- malowanie balustrady,
- wykonanie okładzin z cegły nawiązującej do zewnętrznej elewacji zabytkowego budynku,
- wykonanie tematycznych grafik i murali (wzór uzgodnić z Zamawiającym), ścian magnetycznych do ekspozycji prac uczniów,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie instalacji.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają, załączone do SWZ:
-dokumentacja projektowa, link do wizualizacji: https://www.youtube.com/watch?v=6W1bSMw6vvo
-przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 903136,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1181359,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 903136,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB Paciej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6372192648

7.3.3) Ulica: Osiecka 3A

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 903136,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.