Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00264009/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00447130/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup części zamiennych do quadów i motocykli z podziałem na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261155659
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup części zamiennych do quadów i motocykli z podziałem na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd98634b-0c33-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Zakup części zamiennych do quadów i motocykli z podziałem na dwa zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/43/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163519,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do quadów .2. Szczegółową specyfikację ilościową i opis przedmiotu zamówienia określa Formularze kalkulacji ceny ofertowej: zał. nr 1A do SWZ - dot. części nr 1, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
3. Dostarczone części zamienne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad nie mogą nosić śladów używania i uszkodzenia, posiadające bieżący rok produkcji lub poprzedni rok produkcji - jednak nie wcześniejszy niż 12 miesięcy licząc wstecz od daty realizacji dostawy.
4. Wykonawca udziela gwarancji na poszczególne części zamienne na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia potwierdzenia należnego wykonania umowy, jeżeli producent danych części zamiennych udziela gwarancji na okres dłuższy, Wykonawca udziela na te części zamienne gwarancji na okres równy z okresem gwarancji udzielonej przez producenta.
5. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
6. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku części zamiennych obciążają Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34411000-1 - Części i akcesoria do motocykli
4.5.5.) Wartość części: 79068,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do motocykli.2. Szczegółową specyfikację ilościową i opis przedmiotu zamówienia określa Formularze kalkulacji ceny ofertowej: zał. nr 1B do SWZ - dot. części nr 2, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
3. Dostarczone części zamienne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad nie mogą nosić śladów używania i uszkodzenia, posiadające bieżący rok produkcji lub poprzedni rok produkcji - jednak nie wcześniejszy niż 12 miesięcy licząc wstecz od daty realizacji dostawy.
4. Wykonawca udziela gwarancji na poszczególne części zamienne na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia potwierdzenia należnego wykonania umowy, jeżeli producent danych części zamiennych udziela gwarancji na okres dłuższy, Wykonawca udziela na te części zamienne gwarancji na okres równy z okresem gwarancji udzielonej przez producenta.
5. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
6. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku części zamiennych obciążają Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34411000-1 - Części i akcesoria do motocykli
4.5.5.) Wartość części: 133548,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72068,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103144,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72068,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo- Usługowa Piotr Niedzwiedź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 712-255-18-22
7.3.4) Miejscowość: Mełgiew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA PIOTR NIEDŹWIEDŹ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA PIOTR NIEDŹWIEDŹ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133548,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133548,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200690,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133548,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Piotr Niedzwiedź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 712-255-18-22
7.3.4) Miejscowość: Mełgiew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA PIOTR NIEDŹWIEDŹ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA PIOTR NIEDŹWIEDŹ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79068,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup samochodu osobowego w ramach I wyposażenie Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Serwisowo-okresowe przeglądy techniczne stoiska badawczego Seal Rig
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Rozbudowa/przebudowa drogi wojewódzkiej nr 885 Przemyśl - Hermanowice - Granica Państwa na odcinku Przemyśl - Hermanowice
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.