Og³oszenie z dnia 2021-12-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00299348/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Laboratoria przysz³o¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Trzebnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Pi³sudskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Laboratoria przysz³o¶ci2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1771af3e-5417-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00327483
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00299348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia dla pracowni szkolnych, w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” dla Szkó³ Podstawowych na terenie gminy Trzebnica. Wyposa¿enie bêd±ce przedmiotem dostawy, zosta³o wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „OPZ”, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dla ZADANIA I – dostawa nowego wyposa¿enia pracowni szkolnych w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” w poszczególnych szko³ach Trzebnica, tj. Szko³a Podstawowa nr 1, Szko³a Podstawowa nr 2, Szko³a Podstawowa nr 3. Zakres zamówienia obejmuje równie¿ szkolenie z obs³ugi urz±dzeñ.
Wszystkie elementy wchodz±ce w zakres danego zadania, dalej bêd± nazywane ³±cznie „wyposa¿eniem”. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy, w tym równie¿ wniesienia, monta¿u, uruchomienia, integracji i konfiguracji fabrycznie nowego wyposa¿enia, uporz±dkowanie wszystkich odpadów powsta³ych podczas dostawy i monta¿u (np. opakowañ) i zagospodarowaniem ich we w³asnym zakresie przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przeszkolenia przedstawicieli szko³y z u¿ytkowania wyposa¿enia.
UWAGA!!!
a) Do wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa),
b) w przypadku wyposa¿enia takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Pen 3D, Mikroskop, Skaner 3D, Wizualizer, Teleskop – niezale¿nie od progu 500 z³ równie¿ wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa),
c) tam, gdzie istnieje taka mo¿liwo¶æ wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±,
d) wszystkie zamawiane towary powinny posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych, ponadto wszystkie pozycje powinny byæ zgodne z norm± BHP.
e) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczek w wysoko¶ci do 60% wynagrodzenia liczonego indywidualnie dla ka¿dej ze szkó³ na podstawie formularza ofertowego.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± zapisy w § 1 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ oraz „OPZ”, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 454585,22 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia dla pracowni szkolnych, w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” dla Szkó³ Podstawowych na terenie gminy Trzebnica. Wyposa¿enie bêd±ce przedmiotem dostawy, zosta³o wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „OPZ”, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiotem zamówienia jest:
b) dla ZADANIA II – dostawa nowego wyposa¿enia pracowni szkolnych w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” w poszczególnych szko³ach na terenie gminy Trzebnica zlokalizowanych poza miastem, tj. Szko³a Podstawowa w Bole¶cinie, Szko³a Podstawowa w Mas³owie, Szko³a Podstawowa w Ku¼niczysku, Szko³a Podstawowa w Uje¼d¼cu Wielkim. Zakres zamówienia obejmuje równie¿ szkolenie z obs³ugi urz±dzeñ.
Wszystkie elementy wchodz±ce w zakres danego zadania, dalej bêd± nazywane ³±cznie „wyposa¿eniem”. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy, w tym równie¿ wniesienia, monta¿u, uruchomienia, integracji i konfiguracji fabrycznie nowego wyposa¿enia, uporz±dkowanie wszystkich odpadów powsta³ych podczas dostawy i monta¿u (np. opakowañ) i zagospodarowaniem ich we w³asnym zakresie przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz przeszkolenia przedstawicieli szko³y z u¿ytkowania wyposa¿enia.
UWAGA!!!
a) Do wyposa¿enia o jednostkowej warto¶ci powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa),
b) w przypadku wyposa¿enia takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Pen 3D, Mikroskop, Skaner 3D, Wizualizer, Teleskop – niezale¿nie od progu 500 z³ równie¿ wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim), instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim (niekoniecznie papierowa),
c) tam, gdzie istnieje taka mo¿liwo¶æ wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±,
d) wszystkie zamawiane towary powinny posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych, ponadto wszystkie pozycje powinny byæ zgodne z norm± BHP.
e) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczek w wysoko¶ci do 60% wynagrodzenia liczonego indywidualnie dla ka¿dej ze szkó³ na podstawie formularza ofertowego.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± zapisy w § 1 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ oraz „OPZ”, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 156926,75 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 476264,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 633583,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476264,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ódz
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 476264,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 179952,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 191225,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179952,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ódz
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 179952,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Przeprowadzenia grupowych zajêæ z przedsiêbiorczo¶ci - trener przedsiêbiorczo¶ci (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokszta³c±cego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy
- 2025 r. Ca³odobowa us³uga ochrony obiektów, osób i mienia realizowana dla S±du Rejonowego w Trzebnicy przy ul. Parkowej 4 oraz w dni robocze przez 8 godzin przy ul. Parkowej 4 i ul. ¦w. Jadwigi 25a
- MA£USZYN droga dojazdowa do gruntów rolnych - Etap I
wiêcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia, pomocy dydaktycznych i sprzêtu sportowego do Szko³y Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Doposa¿enie bazy dydaktycznej trzech szkó³ - jednostek organizacyjnych Powiatu My¶liborskiego w sprzêt TIK
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Ko¶cielcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposa¿enia do pracowni kierunkowych.
- Wypo¿yczenie projektorów na 2025 - 2027 r. wraz z obs³ug± na potrzeby Opery Nova w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych i papieru do drukarek
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.