Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299560/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00366302/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaostrowmaz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71c1ed26-0223-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c1ed26-0223-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej. Budowa windy wiąże się z: wykonaniem otworów w stropach i wykonaniem fundamentów pod windę, rozbiórką zewnętrznego murku betonowego znajdującego się przy istniejącym oknie w piwnicy budynku, zamurowaniem okna w piwnicy, ze zmianą wielkości okien na korytarzu i piętrze budynku, wymianą grzejników na parterze i piętrze oraz przeniesieniem jednego grzejnika w piwnicy. Winda planowana jest wewnątrz budynku, w jego północno-zachodnim skrzydle. Nadszybie i podszybie windy nie wykroczą poza bryłę budynku. Konstrukcja szybu windy powinna zapewniać dostęp do okna i grzejnika na parterze i piętrze budynku. Szyb wykonany z profili połączonych ze sobą przy pomocy odpowiednich elementów złącznych (od strony ściany z oknem - mobilnych) w sposób umożliwiających otwarcie boku szybu (do środka kabiny). Umożliwi to dostęp do grzejnika i okna w celu konserwacji i mycia. Nie stosujemy systemu grzewczego. Drzwi szybowe do dźwigu mają być analogiczne do drzwi kabinowych.
Parametry windy wraz z szybem:
· powierzchnia zabudowy – 2,92 m2,
· kubatura szybu windowego – 21,61 m3,
· ilość kondygnacji - 2 nadziemne,
· ilość przystanków – 2,
· długość i szerokość szybu windowego – 180,0 m x 162,0 cm,
· kabina windy o wymiarach wewnętrznych min. 120x140 cm,
· udźwig: 900 kg, na max. 12 osób.
Zamawiający informuje, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z powyższym prace należy prowadzić tak, aby zakłócenie jego funkcjonowania ograniczyć do niezbędnego minimum. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
Obowiązkiem Wykonawcy jest także:
- w szczególności: uzupełnienie tynków, naprawy ścian w zależności od potrzeb,
- przygotowanie dokumentacji odbiorczej dla Urzędu Dozoru Technicznego (dalej zwanego UDT) i doprowadzenie do odbioru technicznego przez UDT. Wykonawca własnym staraniem zapewni przeprowadzenie badań odbiorczych windy i uzyskanie decyzji od UDT zezwalających na eksploatację nowego dźwigu przez Zamawiającego,
- przeprowadzenie szkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie awaryjnego uwalniania osób z kabiny,
- dokonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigu zgodnie z wymaganiami UDT przez cały okres gwarancji,
- bezpłatny nadzór przez cały okres gwarancji nad corocznymi badaniami eksploatacyjnymi wykonywanymi przez UDT. Koszt czynności wykonywanych przez UDT ponosi Zamawiający.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352161,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342801,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Ostrowskiego
- Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Stare Lubiejewo, Gmina Ostrów Mazowiecka
- Budowa tężni solankowej wraz z instalacją elektryczną monitoringu, wodociągową i technologiczną z przyłączem wodociągowym oraz obiektami małej architektury na działce 3103/34 w Ostrowi Mazowieckiej
- Budowa drogi gminnej - ulicy Zofii Nałkowskiej w Ostrowi Mazowieckiej, na dz. nr ew. 2595/2, 2595/3 - bez chodnika
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.