Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229491/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00238841/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00246320/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa DP nr 3107W (ul. Komorowska i Pruszkowska) na odcinku od ul. Pogodnej do ul. Rekreacyjnej. odc. 2, 3 i 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 30
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227381470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa DP nr 3107W (ul. Komorowska i Pruszkowska) na odcinku od ul. Pogodnej do ul. Rekreacyjnej. odc. 2, 3 i 122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ec7c4cd-2b49-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002190/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 3107W (ul. Komorowskiej i Pruszkowskiej) na odcinku od ul. Pogodnej w Pruszkowie do ul. Rekreacyjnej w Granicy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229491/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.39.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2611355,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 3107W na odcinku od ul. Pogodnej (bez skrzyżowania) do ul. 2 sierpnia (ze skrzyżowaniem) oraz skrzyżowania z ul. Rekreacyjną w Granicy
i Kaniach, w zakresie budowy ronda, budowy nowej jezdni ulic, zjazdów na posesje, chodników, ścieżek rowerowych i ścieżek pieszo-rowerowych wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego, przebudową kolidujących sieci elektroenergetycznych, wodociągowych, gazowych oraz wycinką drzew i krzewów.
Uwaga : Wycinkę drzew na dz. ew. nr 1058/1 dokonuje Nadleśnictwo Chojnów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie jednak usunięcie karp po ściętych drzewach.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa- załącznik B do SWZ.
Przedmiar ma charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca ma obowiązek dobrania takich sił i środków żeby skutecznie zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją tj. projektem budowlano -wykonawczym, STWiORB.
Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej, ani nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Natomiast Zamawiający informuje o możliwości dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. W takim przypadku koszty jej dokonania ponosi Wykonawca.
Przed dokonaniem wyceny i złożeniem oferty, Zamawiający rekomenduje sprawdzenie warunków w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3234900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5349102,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3234900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOKOP Grzegorz Leonowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291721467
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 8/45
7.3.4) Miejscowość: Milanówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Przebudowa sieci gazowej w obrębie skrzyżowania ul. Komorowskiej z ul. 2 Sierpnia SOLID-BUD Sp. z o.o. ul. Ku Wiśle 700-707 Warszawa 2,36%
2) Przebudowa wodociągu w obrębie skrzyżowania ul. Komorowskiej z ul. 2 Sierpnia Zakład Usługowy MARTEL s.c. Marek Fabisiak Patryk Fabisiak Paweł Fabisiak Milęcin 3705-840 Brwinów 1,23%
3) - Budowa oświetlenia oraz sieci elektroenergetycznej w obrębie skrzyżowania ul. Komorowskiej z ul. 2 Sierpnia - Budowa oświetlenia w obrębie skrzyżowania ul. Pruszkowskiej z ul. Rekreacyjną BUDWEX Mieczysław Wasilewski Truskaw, ul. 3 Maja 89 05-080 Izabelin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3234900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Zakup i dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.