Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280446/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
- 2024/BZP 00428862/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00428867/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2023/BZP 00332547/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
- 2023/BZP 00401227/01 - Wynik z dnia 2023-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2023/2024 oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692
1.5.8.) Numer faksu: 0 41 31-14-690
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4fc0069-158f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2023/2024 oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4fc0069-158f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055686/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2023/2024 oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OS.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641459,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I dowóz/odwóz uczniów w dni nauki szkolnej do/ze Szkoły Podstawowej w Bilczy (SP Bilcza) co najmniej dwoma autobusami z liczbą miejsc siedzących w każdym z pojazdów minimum 50,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 136000,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II dowóz/odwóz uczniów w dni nauki szkolnej do/ze Szkoły Podstawowej w Brzezinach (SP Brzeziny) co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 55,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 81600,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III dowóz/odwóz uczniów do/ze Zespołu Placówek Oświatowych w Morawicy (ZPO Morawica) w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 56,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 99167,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV dowóz/odwóz uczniów do/ze Zespołu Placówek Oświatowych w Morawicy (ZPO Morawica) w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 35,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 95196,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V dowóz/odwóz uczniów do/ze Szkoły Podstawowej w Obicach i Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 59 oraz co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 38 (według zleceń dyrektorów Szkoły Podstawowej w Obicach i Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli),Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 99162,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI dowóz/odwóz uczniów do/ze Szkoły Podstawowej w Obicach i do Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 35,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 98178,34 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII przewozy dodatkowe autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 55; planowana liczba kilometrów 2400 kmSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 23802,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII przewozy dodatkowe autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 30 do maksymalnie 54; planowana liczba kilometrów 1000 kmSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 8351,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118999,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBERT MŁYNARCZYK USŁUGI TRANSPORTOWE I AUTOHANDEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290117786
7.3.3) Ulica: ul. Chęcińska 341
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83514,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112993,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83514,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM JÓZEF KUBICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290075183
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 20
7.3.4) Miejscowość: Skrzelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT MŁYNARCZYK USŁUGI TRANSPORTOWE I AUTOHANDEL
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT MŁYNARCZYK USŁUGI TRANSPORTOWE I AUTOHANDEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83514,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że: w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 i 3 ustawy Pzp tj. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu oraz cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że: w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 i 3 ustawy Pzp tj. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu oraz cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.