Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250598/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00268514/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00275464/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00277626/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00314587/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00372096/01 - Wynik z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.4.2.) Miejscowość: Ostróda
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327569
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00250598
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją Szkoły Podstawowej w Ostródzie przy ul. Tadeusza Kościuszki 22. W ramach inwestycji planuje się budowę dodatkowych pomieszczeń lekcyjnych, szatni i komunikacji, zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Charakterystyczne parametry:
1) powierzchnia zabudowy ok. 570m2,
2) powierzchnia użytkowa ok. 490m2,
3) kubatura ok. 2500m3,
4) budynek parterowy niepodpiwniczony z dachem płaskim, wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje (zalicznikowe).
3. Zakres inwestycji:
1) opracowanie dokumentacji technicznej, uzyskanie wymaganych zgód / pozwoleń;
2) rozbudowa szkoły- dobudowana część będzie stanowiła parterowy zespół pomieszczeń powiązany funkcjonalnie i komunikacyjnie z istniejącą szkołą, podstawowe parametry:
a) dobudowana część obejmie: 4 sale lekcyjne (pracownie), 3 łazienki (damska, męska i dla niepełnosprawnych), 1 świetlica i komunikacja,
b) technologia tradycyjna murowana,
c) dach płaski, kryty papą,
d) wentylacja grawitacyjna,
e) ogrzewanie, woda i kanalizacja, elektryka i teletechnika- podłączenia do istniejącego budynku szkoły,
f) dostawa wyposażenia (w tym: załadunek, rozładunek, wniesienie i ustawienie / montaż).
3) modernizacja istniejącego budynku szkoły będzie polegała na przebudowie elementów obiektu, umożliwiając rozbudowę szkoły o dodatkowe sale, instalacje wewnętrzne (elektryczna, wodno-kanalizacyjne, oświetleniowe), ścianki działowe, malowanie.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
3) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (w 1 kpl.), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Dodatkowe informacje:
1) Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z użytkownikiem obiektu i Zamawiającym. Roboty szczególnie uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie) należy wykonać w godzinach popołudniowych (po godzinie 15:00) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
2) W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
7. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją szkoły podstawowej w Ostródzie. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją Szkoły Podstawowej w Ostródzie przy ul. Tadeusza Kościuszki 22. W ramach inwestycji planuje się budowę dodatkowych pomieszczeń lekcyjnych, szatni i komunikacji, zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Charakterystyczne parametry:
1) powierzchnia zabudowy ok. 570m2,
2) powierzchnia użytkowa ok. 490m2,
3) kubatura ok. 2500m3,
4) budynek parterowy niepodpiwniczony z dachem płaskim, wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje (zalicznikowe).
3. Zakres inwestycji:
1) opracowanie dokumentacji technicznej, uzyskanie wymaganych zgód / pozwoleń;
2) rozbudowa szkoły- dobudowana część będzie stanowiła parterowy zespół pomieszczeń powiązany funkcjonalnie i komunikacyjnie z istniejącą szkołą, podstawowe parametry:
a) dobudowana część obejmie: 4 sale lekcyjne (dopuszczalne pracownie), 3 łazienki (damska, męska i dla niepełnosprawnych), 1 świetlica i komunikacja,
b) technologia tradycyjna murowana,
c) dach płaski, kryty papą,
d) wentylacja grawitacyjna,
e) ogrzewanie, woda i kanalizacja, elektryka i teletechnika- podłączenia do istniejącego budynku szkoły,
f) dostawa wyposażenia (w tym: załadunek, rozładunek, wniesienie i ustawienie / montaż).
3) modernizacja istniejącego budynku szkoły będzie polegała na przebudowie elementów obiektu, umożliwiając rozbudowę szkoły o dodatkowe sale, instalacje wewnętrzne (elektryczna, wodno-kanalizacyjne, oświetleniowe), ścianki działowe, malowanie.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
3) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (w 1 kpl.), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Dodatkowe informacje:
1) Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z użytkownikiem obiektu i Zamawiającym. Roboty szczególnie uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie) należy wykonać w godzinach popołudniowych (po godzinie 15:00) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
2) W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
7. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją szkoły podstawowej w Ostródzie. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin wykonania zamówienia: 464 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
1) 30 dni od dnia podpisania umowy- opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji: koncepcji, architektury wnętrz oraz koncepcji oświetlenia elewacji- akceptacja będzie się odbywała na podstawie fotorealistycznych wizualizacji każdego elementu. Zamawiający dokona akceptacji
w/w elementów w terminie do 14 dni od dnia złożenia kompletnego dokumentu u Zamawiającego;
2) 150 dni od dnia akceptacji koncepcji- opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę;
3) 240 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji o pozwoleniu na budowę- wykonanie robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia;
4) 30 dni od dnia zakończenia robót budowlanych- prace odbiorowe.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę będącego w którejkolwiek z sytuacji określonych w § 11 ust. 5 SWZ.
3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
1) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 3.000.000,00 PLN.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5 % ceny ofertowej za realizację zamówienia podstawowego.
Po zmianie:
1. Termin wykonania zamówienia: 464 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
1) 30 dni od dnia podpisania umowy- opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji architektonicznej obiektu. Zamawiający dokona akceptacji lub wniesie uwagi do złożonej koncepcji w terminie do 14 dni od dnia złożenia kompletnego dokumentu u Zamawiającego;
2) 150 dni od dnia akceptacji koncepcji- opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę;
3) 240 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji o pozwoleniu na budowę- wykonanie robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia;
4) 30 dni od dnia zakończenia robót budowlanych- prace odbiorowe.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę będącego w którejkolwiek z sytuacji określonych w § 11 ust. 5 SWZ.
3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
1) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 3.000.000,00 PLN.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5 % ceny ofertowej za realizację zamówienia podstawowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-17 09:00
Po zmianie:
2024-05-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-17 09:10
Po zmianie:
2024-05-28 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-15
Po zmianie:
2024-06-26
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- "Dostawa i nasadzenia drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
- PRACE NAPRAWCZE I KONSERWATORSKIE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY DRÓG W OSTRÓDZIE
- BUDOWA SKATEPARKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 - dostosowanie do obowiązujących przepisów p.poż - etap I
- Renowacja dachu zabytkowego budynku dawnej szkoły w Toprzynach.
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
- "Przebudowa pomieszczeń stołówki (kuchni) w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Czechowicach-Dziedzicach"
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Jaćmierzu oraz Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej dla osób z niepełnosprawnościami"
- Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w msc. Drwęcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.