Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293860/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/33f289bc-11e9-4df2-be3e-45b9356f9b211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c6f389-5293-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002960/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wojnicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293860/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162264,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymanieprzejezdności) w rejonie 1
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ i
załączniku nr 1.1 do SWZ (mapy) oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ.
3.4. Przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia ilości kilometrów do utrzymania w okresie
realizacji umowy dla danej części (rejonu) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem
kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia (ilość kilometrów do
utrzymania okresie realizacji umowy) mogą różnić się od podanych i będą zależne od
rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego związanego z aktualnymi warunkami
atmosferycznymi. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany) stanową ilości kilometrów do
utrzymania w okresie realizacji umowy w wielkości 20% zakresu maksymalnego dla danej części
(rejonu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 38821,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) wrejonie 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ i załączniku nr 1.1 do SWZ (mapy) oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ.
3.4. Przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy dla danej części (rejonu) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia (ilość kilometrów do utrzymania okresie realizacji umowy) mogą różnić się od podanych i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego związanego z aktualnymi warunkami atmosferycznymi. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany) stanową ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy w wielkości 20% zakresu maksymalnego dla danej części (rejonu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 21511,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymanie przejezdności) w rejonie 4Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ i załączniku nr 1.1 do SWZ (mapy) oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ.
3.4. Przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy dla danej części (rejonu) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia (ilość kilometrów do utrzymania okresie realizacji umowy) mogą różnić się od podanych i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego związanego z aktualnymi warunkami atmosferycznymi. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany) stanową ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy w wielkości 20% zakresu maksymalnego dla danej części (rejonu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 49409,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 5Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ i załączniku nr 1.1 do SWZ (mapy) oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ.
3.4. Przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy dla danej części (rejonu) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia (ilość kilometrów do utrzymania okresie realizacji umowy) mogą różnić się od podanych i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego związanego z aktualnymi warunkami atmosferycznymi. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany) stanową ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy w wielkości 20% zakresu maksymalnego dla danej części (rejonu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 10755,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymania przejezdności) w rejonie 6Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ i załączniku nr 1.1 do SWZ (mapy) oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ.
3.4. Przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy dla danej części (rejonu) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia (ilość kilometrów do utrzymania okresie realizacji umowy) mogą różnić się od podanych i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego związanego z aktualnymi warunkami atmosferycznymi. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany) stanową ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy w wielkości 20% zakresu maksymalnego dla danej części (rejonu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 33699,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
III. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie „Część 1 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymania przejezdności) w rejonie 1” na podstawie art. 255 pkt 2 PZP, z uwagi na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34636,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Nowak Firma Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732671850
7.3.3) Ulica: Łukanowice 177
7.3.4) Miejscowość: Wojnicz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-830
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57170,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57170,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57170,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBD Przedsiębiorstwo Budowy Dróg Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930670509
7.3.3) Ulica: Jodłówka-Wałki 46
7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-150
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57170,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Nowak Przedsiębiorstwo Usługowe "NOWAK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691520188
7.3.3) Ulica: Łukanowice 68
7.3.4) Miejscowość: Wojnicz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-830
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie „Część 6 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymania przejezdności) w rejonie 6” na podstawie art. 255 pkt 1 PZP, z uwagi na fakt, że nie złożono na tą część postępowania żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- Usługa sprzątania w budynkach Biura Rzecznika Praw Dziecka oraz terenu zewnętrznego budynku BRPD zlokalizowanego przy ul. Chocimskiej 6 w Warszawie
- Usługa ochrony nieruchomości znajdującej się w Warszawie (00-020), przy ulicy Szpitalnej 1, będącej w administrowaniu Zarządu Mienia m. st. Warszawy.
- Świadczenie usług sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych j.o. oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w okresie od 01.02.-31.12.2025 r.
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Nieciszów, Piszkawa, Krzeczyn, Bystre, gmina Oleśnica (obręb 8)
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.