Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244237/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00244237/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00246446/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00258324/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa fabrycznie nowych ciągników w ilości 2 sztuk wraz z osprzętem zimowym na potrzeby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846881852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.pgk.biuletyn-publiczny.net/news/0/1/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zaopatrzenie w wodę, odbiór odpadów, oszczyszczanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowych ciągników w ilości 2 sztuk wraz z osprzętem zimowym na potrzeby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ab8f4a1-3330-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZO-ZGM/42/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 100 KM z pługiem na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie.4.4.2. Wymagane minimalne parametry techniczne:
4.4.2.1. Ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2021,
4.4.2.2. Moc silnika – min. 100 KM i momencie obrotowym min. 345 Nm
4.4.2.3. Minimalna masa całkowita – min. 4200 kg (liczona bez dodatkowych obciążników,)
4.4.2.4. Wymagana aktualna norma emisji spalin
4.4.2.5. Ilość cylindrów – min. 4,
4.4.2.6. Pojemność zbiornika paliwa – min 100 dm3
4.4.2.7. Liczba przełożeń – 24 do przodu i 24 do tyłu, możliwość zmiany biegów pod obciążeniem, skrzynia biegów zsynchronizowana typu Powershift z 3 zakresami reduktora
4.4.2.8. WOM tylny min. 540/540E lub 540/1000, Sterowanie WOM – elektro – hydrauliczne,
4.4.2.9. Sprzęgło wielotarczowe, mokre sterowane elektrohydraulicznie
4.4.2.10. Wydatek pompy min. 123 l/min, regulator przepływu oleju dla każdej sekcji, sterowanie przepływu z kabiny,
4.4.2.11. Hamulce tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie
4.4.2.12. Instalacja pneumatyczna do hamulców przyczep I i II obwodowych
4.4.2.13. Napęd – 4 x 4
4.4.2.14. Blokada mechanizmów różnicowych
4.4.2.15. Układ hamulcowy na 4 koła, sterowany elektro-hydraulicznie
4.4.2.16. Pneumatyczny układ hamulcowy przyczepy
4.4.2.17. Podnośnik tylni hydrauliczny lub pneumatyczny o udźwigu min 5000 kg
4.4.2.18. Wymagany podnośnik przedni z udźwigiem min. 3000 kg
4.4.2.19. Napięcie układu elektrycznego – 12 V/24 V
4.4.2.20. Fotel kierowcy amortyzowany
4.4.2.21. Rozmiar opon – przód 308/70/R24, tył – 520/70/R34, (Nie dopuszcza się wypełnienia opon elastomerem)
4.4.2.22. Dodatkowy fotel dla pasażera
4.4.2.23. Fabryczna kabina ogrzewana i klimatyzowana,
4.4.2.24. Minimum 6 wyjść hydraulicznych (3 sekcje)
4.4.2.25. Dodatkowy komplet lamp roboczych LED z dwie przodu i dwie z tyłu kabiny oraz lampa ostrzegawcza koloru pomarańczowego z tyłu kabiny
4.4.2.26. Wymagana możliwość podłączenia przyrządów dodatkowych np. pług odśnieżny z trójpunktowym układem zawieszenia
4.4.2.27. Gwarancja min. 60 miesięcy
4.4.2.28. Pług śnieżny wymagane minimalne parametry:
4.4.2.29. Typ – symetryczny lewo – prawo, tzw. strzałka
4.4.2.30. Zapotrzebowanie mocy nie większe niż 90 KM
4.4.2.31. Szerokość robocza – około – 2300 mm (minimum 2,20 m)
4.4.2.32. Zasilanie – 12 V/24V (dopasowane do rodzaju napięcia w instalacji w ciągniku)
4.4.2.33. Sposób montażu – trójpunktowy układ zawieszenia
4.4.2.34. Ilość pozycji roboczych – min. 4
4.4.2.35. Sterowanie – elektrohydrauliczne
4.4.2.36. Listwy zgarniające – metalowe – z osłoną gumową
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 307500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.3. CZĘŚĆ II- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika z pługiem i posypywarką na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.4.4.3.2. Wymagane minimalne parametry techniczne:
4.4.3.3. Fabrycznie nowy rok produkcji min. 2021, wymagana aktualna norma emisji spalin
4.4.3.4. Długość całkowita max 2800 mm
4.4.3.5. Szerokość całkowita max 1450 mm
4.4.3.6. Całkowita wysokość max 2350 mm
4.4.3.7. Promień zawracania do 2,1
4.4.3.7. Waga do 785 kg
4.4.3.8. Szerokość kabiny do 1100 mm, wysokość kabiny do 1600 mm
4.4.3.9. Moc min 23 KM
4.4.3.10. Silnik 3-cylindrowy o pojemności do 1125 cm3, chłodzony cieczą
4.4.3.11. Przekładnia mechaniczna 9 przód/tył 9
4.4.3.12. Napęd 4x4
4.4.3.13. Koła rolnicze
4.4.3.14. Hamulce tarczowe w kąpieli olejowej
4.4.3.15. Tylny WOM min 540 obr/min
4.4.3.16. Tylny TUZ kat. I min. 970 kg
4.4.3.17. Przedni TUZ kat. I min. 500 kg
4.4.3.18. Hydrauliczne wspomaganie kierownicy
4.4.3.19. Pojemność zbiornika paliwa min. 27 L
4.4.3.20. Kabina ogrzewana/wentylowana
4.4.3.21. Pług odśnieżny
4.4.3.22. Wymagane minimalne parametry:
4.4.3.23. Szerokość robocza od 150 do132 cm
4.4.3.24. Wysokość odkładnicy od 59 do 68
4.4.3.25. Zaczep – ramka kat 0 lub I
4.4.3.26. Ilość listew zgarniających 2x2 szt.
4.4.3.27. Zabezpieczenie przeciwnajazdowe – uchylne lemisze oraz zrywalne śruby na ramce
4.4.3.28. Kąt natarcie – 0st.
4.4.3.29. Hydrauliczny kąt skrętu lewo/prawo max 30 st.
4.4.3.30. Waga do 130 kg
4.4.3.31. Posypywarka
4.4.3.32. Wymagane minimalne parametry:
4.4.3.33. Ładowność do 300 kg
4.4.3.33. Szerokość posypywania regulowana w zakresie 1-6 m
4.4.3.34. Zaczep TUZ kat. 1
4.4.3.35. Plandeka
4.4.3.36. Wałek przekazania mocy
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 116850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343802,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343802,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343802,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHMLEK Spółka jawna L. Mitura, J. Drągowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141815268
7.3.3) Ulica: Pałecznica Kolonia 11C
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 21-104
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343802,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119187,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119187,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119187,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHMLEK Spółka jawna l. Mitura, J. Drągowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141815268
7.3.3) Ulica: Pałecznica Kolnia 11 C
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 21-104
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119187,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024 r., przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
- Poprawę dostępności informacyjno - komunikacyjnej - poprawa dostępności budynków Samorządowego Przedszkola nr 1 i Samorządowego Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- Usługi w zakresie segregacji odpadów i sprzątania na zlecenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w roku 2025
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika do zbierania odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Rajczy w ramach zakupu taboru dla ZUK".
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.