Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256144/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków” z opcją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363799128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lis.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gdynia.pl/bip/lis
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków” z opcją2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8195dbbc-e825-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048838/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie dokumentacji i pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji: Budowa 2 Rodzinnych Domów Dziecka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni przy ul. Rybaków z opcją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2500.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji, kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeniesienie całości autorskich praw majątkowych w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego dla inwestycji: „Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków”.
5.2. Na przedmiot zamówienia składa się:
5.2.1. Wykonanie zakresu podstawowego: obejmującego opracowanie koncepcji dla dwóch budynków oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla jednego budynku wskazanego przez Zamawiającego.
5.2.2. Wykonanie Opcji: obejmującej opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla drugiego budynku.
5.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
5.3.1. opracowanie koncepcji,
5.3.2. opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
5.3.3. opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego,
5.3.4. opracowanie projektu technicznego,
5.3.5. uzyskanie pozwolenia na wycinkę lub przesadzenie drzew i krzewów (o ile będzie konieczne),
5.3.6. uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę pozostałości budowli i budynków oraz innych elementów zagospodarowania terenu, w tym także infrastruktury, znajdujących się w obrębie działki (o ile będzie konieczne),
5.3.7. przygotowanie kompletnego wniosku o decyzję o podziale nieruchomości i ujawnienie podziału na mapach, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i załącznikami, dla działek 127/1 i 128/3 obręb Babie Doły w Gdyni, w celu wydzielenia działek pod projektowane budynki,
5.3.8. przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę,
5.3.9. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji, etc. niezbędnych dla przedmiotu umowy,
5.3.10. przeniesienie całości autorskich praw majątkowych w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego,
5.3.11. opracowanie projektu wykonawczego,
5.3.12. przedmiary robót,
5.3.13. kosztorysy inwestorskie,
5.3.14. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.3.15. jednorazowa aktualizacja kosztorysów inwestorskich na wniosek Zamawiającego (aktualizacja kosztorysów inwestorskich nastąpić winna w terminie 3 tygodni od pisemnego wezwania Zamawiającego, jednak nie później niż w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania ostatniego protokołu zdawczoodbiorczego ),
5.3.16. przygotowanie wizualizacji,
5.3.17. udzielanie wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji oraz dokonywanie ewentualnych jej modyfikacji (poprawek i uzupełnień), których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach postępowania na wykonanie robót budowlanych, w ramach otrzymanego wynagrodzenia za przedmiot zamówienia,
5.3.18. pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
5.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w całej dokumentacji postępowania przede wszystkim w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Na dokumentację postępowania składają się również wszelkie ewentualne zmiany SWZ i załączników oraz odpowiedzi na pytania dokonane na etapie postępowania.
5.5. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnej kopii polisy OC lub kopii umowy OC potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia, w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280255,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COSTA PROJECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571085112
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa znakowanych koszulek
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie
- "Rozbiórka wieży widokowo-obserwacyjnej zlokalizowanej na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce"
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
- Dostawa butelek filtrujących
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Zabezpieczenie brzegu wiślanego przed postępującą erozją brzegową w m. Rakowo w km Wisły 595+000 - 597+000"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
- "Dokumentacja projektowa - odbudowa wałów przeciwpowodziowych Kanału Prut i Doprowadzalnika Kurza Góra" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.