Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00257046/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
- 2022/BZP 00273966/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy w ramach projektu
pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 20
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat-slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-rowne-i-przekraczajace-130-000-zlotych/2022.html?pid=90451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy w ramach projektupn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3304cd57-040a-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023330/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wyposażenia dydaktycznego ZSE w Słupcy w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim" WRPO 9.3.2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257046/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZpn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
30213300-8 - Komputer biurkowy
39151100-6 - Stojaki
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 324449,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 59700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie części I.
W dniu 04.08.2022 r. oferta Wykonawcy Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów opiewająca na kwotę 357 128,04 zł brutto została wybrana, jako najkorzystniejsza w zakresie części I postępowania BZP.272.10.2022. W dniu 18.08.2022 r. Zamawiający poprosił Wykonawcę Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak o dane niezbędne do przygotowania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 22.08.2022 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że odstępuje od realizacji zamówienia.
Poza ofertą Wykonawcy Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak w postępowaniu zostały złożone 4 oferty. Trzy oferty zostały odrzucone (Wilanka Sp. z o.o., KOBIS Paweł Wojtanowski, CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.). Pozostała oferta złożona przez wykonawcę ALLTECH Spółka Jawna Z. Pająk, A. Pająk (cena brutto: 408 090,63 zł) przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (399 073,45 zł), a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tychże środków. Zgodnie z art. 263 „u.Pzp” w sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. Mając na uwadze,
że pozostała oferta przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357128,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408090,63 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56821,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56821,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56821,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL , Środa Wielkopolska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786-149-31-89
7.3.3) Ulica: ul. Palinkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56821,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla MZWiK w Słupcy w 2025 roku
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa monitorów do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.