Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00319232/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
- 2022/BZP 00024466/01 - Wynik z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
" Świadczenie usług sprzątania w obiekcie pływalni krytej w Rybniku – Boguszowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rybniku
1.2.) Oddział zamawiającego: MOSIR
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330045
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gliwicka 72
1.4.2.) Miejscowość: Rybnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir.zam@miastorybnik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosir.rybnik.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport i Rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327670
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00319232/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
-Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje usługi obejmujące w swoim zakresie sprzątanie krytych obiektów basenowo - rekreacyjnych o wartości minimum 250 000 zł brutto każda oraz o czasie świadczenia każdej z nich nie krótszym niż kolejnych 12 miesięcy.
W przypadku Wykonawców realizujących usługę, która nie została jeszcze zakończona wartość rozliczonej usługi na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 250 000 zł brutto, a czas świadczenia nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy;
-Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania następujących narzędzi i urządzeń:
a) specjalistyczne odkurzacze do pracy na mokro/sucho na obiekty basenowe – min. 2 szt
b) profesjonalne wózki serwisowe wielofunkcyjne – minimum 3 szt
c) szorowarka tarczowa – minimum 1 szt
d) myjka ciśnieniowa min. 140 bar – minimum 1 szt
e) odkurzacz biurowy – min. 1 szt
f) maszyna szorująco – czyszcząca – automat pchany przez operatora, zasilany bateriami – minimum 1 szt
Po zmianie:
-Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje 2 usługi obejmujące w swoim zakresie sprzątanie krytych obiektów basenowo - rekreacyjnych o wartości minimum 250 000 zł brutto każda oraz o czasie świadczenia każdej z nich nie krótszym niż kolejnych 12 miesięcy.
W przypadku Wykonawców realizujących usługę, która nie została jeszcze zakończona wartość rozliczonej usługi na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 250 000 zł brutto, a czas świadczenia nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy;
-Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania następujących narzędzi i urządzeń:
a) specjalistyczne odkurzacze do pracy na mokro/sucho na obiekty basenowe – min. 2 szt
b) profesjonalne wózki serwisowe wielofunkcyjne – minimum 3 szt
c) szorowarka tarczowa – minimum 1 szt
d) myjka ciśnieniowa min. 140 bar – minimum 1 szt
e) odkurzacz biurowy – min. 1 szt
f) maszyna szorująco – czyszcząca – automat pchany przez operatora, zasilany bateriami – minimum 1 szt
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-24 09:00
Po zmianie:
2021-12-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-24 10:00
Po zmianie:
2021-12-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-23
Po zmianie:
2022-01-26
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa rur i armatury z tworzyw sztucznych do instalacji kopalnianych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK ROW Ruch Jankowice w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 252-12
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch JANKOWICE, nr grupy 295-27-03
- Zapewnienie wsparcia technicznego oraz serwisu macierzy dyskowej Unity300 s/n CKM00180600560 przez 12 miesięcy
- Wymiana klastra dwu niewspieranych przez Producenta urządzeń DataDomain 2500 w systemie kopii zapasowych (backupu) na klaster dwu urządzeń DataDomain 6400.
- Zapewnienie aktualizacji baz sygnatur do systemu MSG Protection Bundle (dawniej F-Secure Messaging Security Gateway) przez okres 12 miesięcy
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu dla systemu Web Application Firewall (WAF) oraz równoważenia ruchu f5 serii 5800 przez 12 miesięcy
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.