Og³oszenie z dnia 2024-05-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00264996/01 - Og³oszenie z dnia 2024-03-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daf5ea78-ed06-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-daf5ea78-ed06-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00327697
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017654/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00264996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1136821,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie cz±stkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice.
2. Przedmiotem zamówienia s± prace zwi±zane z bie¿±cym utrzymaniem nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy, polegaj±ce na naprawach cz±stkowych tych nawierzchni mieszank± lub emulsj± na zimno z obciêciem, smarowaniem krawêdzi i pod³o¿a oraz z ewentualnym uzupe³nieniem podbudowy z kruszywa ³amanego (wype³nienie niezale¿nie od g³êboko¶ci ubytków).
3. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc,
2) wyciêcie uszkodzonych (zani¿onych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kszta³tów,
3) odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
4) wybranie gruzu i oczyszczenie naprawianego miejsca,
5) uzupe³nienie warstw podbudowy - w razie konieczno¶ci,
6) wyrównanie i wykonanie nowej warstwy ¶cieralnej,
7) u³o¿enie mieszanki mineralno–asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zale¿no¶ci od uszkodzenia, zagêszczenie poszczególnych warstw u³o¿onej mieszanki,
8) mechaniczne zagêszczenie mieszanki przy u¿yciu walca lub p³yty wibracyjnej,
9) skropienie krawêdzi wyremontowanego miejsca emulsj± asfaltow± i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm,
10)usuniêcie gruzu i pozosta³o¶ci po wykonanych pracach, uprz±tniêcie terenu,
11)niezbêdn± regulacjê studzienek, urz±dzeñ podziemnych zlokalizowanych w jezdni,
12)pomiar i oznakowanie sprayem numeru ³aty.
13)wykonanie zestawienia wyremontowanych powierzchni (w formie tabeli: numer, d³ugo¶æ, szeroko¶æ, pole powierzchni).
4. Jednostk± obmiarow± jest 1m2 remontu nawierzchni
5. Pe³ny zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w:
1) „Przedmiarze robót”, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ;
6. Prace bêd± wykonywane etapowo w miarê potrzeb Zamawiaj±cego.
7. Minimalna powierzchnia zleconych prac remontowych nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 20,00 m2.
8. Przed przyst±pieniem do robót na drogach Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o terminie prowadzonych prac.
9. Roboty bêd± prowadzone w terenie uzbrojonym, wiêc Wykonawca przed przyst±pieniem do robót zobowi±zany jest do powiadomienia w³a¶cicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Nale¿y wyegzekwowaæ od w³a¶cicieli sieci oznaczenie wszystkich urz±dzeñ znajduj±cych siê w zasiêgu objêtej pracami w zakresie bie¿±cego utrzymania dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy. Wykonawca zobowi±zany jest do regulacji odkrytych urz±dzeñ do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z w³a¶cicielami urz±dzeñ.
10. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w ustawie Prawo budowlane oraz wymagania dokumentacji technicznej.
11. Ilo¶æ wbudowanego materia³u uzale¿niona od bie¿±cych potrzeb. Zamawiaj±cy przewiduje minimaln± warto¶æ zleconych prac do 90% warto¶ci zawartej umowy.
12. Na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
13. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt (je¿eli dotyczy).
14. Obowi±zkiem Wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
15. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia swoich pracowników i sprzêtu w stosowne oznakowanie umo¿liwiaj±ce identyfikacjê Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
16. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadaæ ubranie ochronne z logo (nazw±) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowym.
17. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza), jak równie¿ awarii sprzêtu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± umow±.
18. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
19. Wykonawca, na ¿±danie Zamawiaj±cego, oka¿e niezbêdne atesty, ¶wiadectwa (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzaj±ce jako¶æ wbudowanych materia³ów.
20. Wykonawca przed³o¿y dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materia³.
21. Wykonawca realizuj±cy przedmiot umowy przejmie od Zarz±dcy drogi niezbêdny do wykonania robót pas drogowy.
22. Prowadzone roboty winny byæ oznakowane zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy robotach remontowych wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt.
23. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± roboty, od chwili rozpoczêcia robót, a¿ do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeñ, odpowiedzialny jest Wykonawca.
24. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587). Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania. Ponadto Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zutylizowania we w³asnym zakresie nadmiaru gruntu (je¿eli dotyczy).
25. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot umowy zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej
i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
26. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów, studni i innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w pasie drogowym, Wykonawca zobowi±zany jest do bezzw³ocznej ich naprawy na koszt w³asny oraz powiadomienia o uszkodzeniu w³a¶ciciela urz±dzenia.
27. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia (klauzule spo³eczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci operatora maszyn do rozk³adania mieszanek mineralno-asfaltowych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
28. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RÊKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materia³y na okres nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy od daty odbioru Przedmiotu umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 723190,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 817950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723190,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-REM Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140802544
7.3.3) Ulica: Mory 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 723190,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGU£Y
- "Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice"
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Micha³owice
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. T. Ko¶ciuszki w Siewierzu
- Przebudowa placu i parkingu przy ul. Grabiszyñskiej 184 we Wroc³awiu w ramach zadania pn. "Zielono-niebieska zajezdnia przy ul. Grabiszyñskiej"
- Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Konstytucji 3-Maja w Nowej Soli.
- Roboty remontowe w obiekcie socjalnym w m. Krynica polegajace na: wymianie kostki brukowej, czyszczeniu i malowaniu dachu, rem.i wym.ogrodzenia oraz odnow.pomieszczeñ wew.budynku i w pomiesz.gosp.
- Modernizacja budynku g³ównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.