eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniowaŚwiadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce, Szkoły Podstawowej w Czasławiu oraz szkoły w Rabce Zdroju.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce, Szkoły Podstawowej w Czasławiu oraz szkoły w Rabce Zdroju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-412

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wisniowa.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wisniowa-malopolska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce, Szkoły Podstawowej w Czasławiu oraz szkoły w Rabce Zdroju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7894b0d-0e3f-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016129/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce, Szkoły Podstawowej w Czasławiu oraz szkoły w Rabce Zdroju.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDZ.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131059,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Nazwa nadana przez Zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce, Szkoły Podstawowej w Czasławiu oraz szkoły w Rabce Zdroju.

Zamówienie podzielone zostało na cztery części:

CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA:
Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku.
2) Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4) Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 28069,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Nazwa nadana przez Zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce, Szkoły Podstawowej w Czasławiu oraz szkoły w Rabce Zdroju.

Zamówienie podzielone zostało na cztery części:
CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA:
Świadczenie usług dowozu i odwozu dziecka do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Czasławiu.
2) Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 39900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Nazwa nadana przez Zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce, Szkoły Podstawowej w Czasławiu oraz szkoły w Rabce Zdroju.

Zamówienie podzielone zostało na cztery części:
CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA:
Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Węglówce.
2) Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 4189,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Nazwa nadana przez Zamawiającego: Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do ZPO w Lipniku, ZPO w Węglówce, Szkoły Podstawowej w Czasławiu oraz szkoły w Rabce Zdroju.

Zamówienie podzielone zostało na cztery części:
CZĘŚĆ CZWARTA ZAMÓWIENIA:
Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do Specjalnej Szkoły Przyspasabiającej do pracy dla osób niewidomych i słabowidzących w Rabce Zdroju.
2) Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu miesięcznego została określona w zależności od części zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Podane liczby dzieci i młodzieży szkolnej są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 58900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39602,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39602,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39602,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”IMART” B. Słonina Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356584620

7.3.4) Miejscowość: Trzebunia 608

7.3.5) Kod pocztowy: 32-438

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39602,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejsze oferty złożone dla części drugiej oraz czwartej przewyższają kwotę jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a obecnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia ceny do ofert najkorzystniejszych w stosunku do drugiej i czwartej części zamówienia. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia drugą oraz czwartą część przedmiotowego zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60800 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono w postępowaniu żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla trzeciej części zamówienia stąd Zamawiający unieważnia trzecią część przedmiotowego zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejsze oferty złożone dla części drugiej oraz czwartej przewyższają kwotę jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a obecnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia ceny do ofert najkorzystniejszych w stosunku do drugiej i czwartej części zamówienia. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia drugą oraz czwartą część przedmiotowego zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79800 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.