Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00274163/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i kompleksowa dostawa, fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym w ilości 21 sztuk- uzupełnienie o akcesoria komputerowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUTNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: (24) 355-70-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gminakutno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i kompleksowa dostawa, fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym w ilości 21 sztuk- uzupełnienie o akcesoria komputerowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4322000-0be8-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025285/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i kompleksowa dostawa, fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym w ilości 21 sztuk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”, - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia- REACT-EU -Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotycząca realizacji projektu grantowego,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274163/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2022.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych 21 sztuk toreb na laptopa, 21 sztuk myszek komputerowych, 21 sztuk słuchawek bezprzewodowych oraz 21 sztuk pendrive
Kody CPV:
30237270-2 Torby na komputery przenośne
30237410-6 Myszka komputerowa
32342100-3 Słuchawki
30234500-3 Pamięci do przechowywania danych
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237270-2 - Torby na komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
32342100-3 - Słuchawki
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11236,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12458,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11236,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11236,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH
- USŁUGI SERWISOWE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI I NAPRAWY APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- SPRZĘT ARTROSKOPOWY I IMPLANTY ORAZ OSPRZĘT DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno gm. Kutno
- Remont dachu i pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Królowej Jadwigi 7
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Dostawa zasilaczy awaryjnych oraz dysków zewnętrznych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- 53.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wysokiej klasy komputera wraz z dodatkowym wyposażeniem do obsługi gogli Varjo XR-3 do prowadzenia badań naukowych na potrzeby Instytutu Psychologii UJ.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.