Og³oszenie z dnia 2022-08-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00389892/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ulicy £ukasiñskiego 7 w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzn.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administrowanie mieniem komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ulicy £ukasiñskiego 7 w ¦widnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-66f86aad-291d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00327779
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017050/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ulicy £ukasiñskiego 7 w ¦widnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal dostêpny pod adresem internetowym:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy dostêpnego pod adresem internetowym:http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-NT/5/VIII/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje:
1) Demonta¿ i utylizacjê starych okien.
2) Wymianê okien znajduj±cych siê na parterze, pierwszym i drugim piêtrze budynku £ukasiñskiego 7 w ¦widnicy :
- wykonaæ now± stolarkê z podzia³ami jak w oknach istniej±cych i z zastosowaniem szyb zespolonych (dwuszybowe) z pustk± powietrzn±, zgodnie z dokumentacj± architektoniczno – budowlan±,
- wspó³czynnik przenikania ciep³a dla ca³ego okna maksymalnie 1,5 W/m3K
- w nowych oknach zachowaæ istniej±ce podzia³y, szeroko¶æ i profilowanie ram, ¶lemion i skrzyde³, miarê mo¿liwo¶ci odtworzyæ detale,
- na parterze wszystkie okna maj± byæ wyposa¿one w rolety nadstawne sterowane rêcznie,
- przed przyst±pieniem do produkcji okien w ci±gu 7 dni wykonaæ rysunki warsztatowe celem przed³o¿enia zamawiaj±cemu i konserwatorowi zabytków do ich akceptacji,
- uzyskaæ akceptacjê konserwatora zabytków oraz zamawiaj±cego na zaproponowan± stolarkê okienn±,
- okna wyposa¿yæ w nawiewniki wentylacyjne higrosterowane.
3) Wymianê podokienników wewnêtrznych o szeroko¶ci ok. 45cm z PCV,
4) Uzupe³nienie tynków wewnêtrznych po wykonanych pracach,
5) Odtworzenie pow³oki malarskiej ¶cian w miejscu prowadzonych prac doprowadzaj±c do stanu pierwotnego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych nie ujêtych w przedmiocie zamówienia o warto¶ci do 5% warto¶ci zamówienia podstawowego netto.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych) oraz, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych) oraz, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
b) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000 z³ PLN (s³ownie : dwa tysi±ce z³otych)2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej okoliczno¶ci wymienionych w umowie - za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie us³ug przewozu, przechowywania zw³ok, udostêpnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów dzia³ania Prokuratur Rejonowych w: ¦widnicy, Wa³brzychu, Dzier¿oniowie i Z±bkowicach ¦l.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy."
- Dostawa zabawek/artyku³ów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci", "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" i "ekoMy" i potrzeb w³asnych Zamawiaj±cego
- Budowa drogi dla rowerów oraz przebudowa ulic Kosowej, Sowiej, Kuku³czej i Sokolej w Wilkanowie.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 90, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Termomodernizacja trzech osad s³u¿bowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja pomieszczeñ Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z dostosowaniem oddzia³u ¿³obka miejskiego przy ul. Wojciecha 23a do wymogów p.po¿. oraz utworzeniem dodatkowych miejsc w ramach programu "Aktywny Maluch"
- Budowa i modernizacja infrastruktury spo³ecznej i kulturalnej w m. Sieciechów - etap II.
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy ¦wierzawa"
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.