eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaganiecDowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Waganiec

1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa

1.5.2.) Miejscowość: Waganiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-731

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542830044

1.5.8.) Numer faksu: 542830640

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.waganiec@wlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://waganiec.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17cd0364-0e44-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032684/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280933/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276149,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Waganiec w roku szkolnym 2022/2023.
2. Zamówienie jest podzielone na 2 części:
1) W ramach zamówienia dotyczącego 1 części: dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zbrachlinie:
a) Jeden kurs dowozu w godzinach od 7:00 – 8:00 i trzech odwozów w godzinach 12:40 – 16:00 wg ustalonego z Zamawiającym rozkładem jazdy.
b) Średnia dzienna trasa wynosi ok. 100 km.
c) Całkowita szacowana ilość km: 18300.
d) Pojazd powinien posiadać minimum 59 miejsc siedzących.
2) W ramach zamówienia dotyczącego 2 części: dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Brudnowie i Szkoły Podstawowej w Niszczewach:
a) Dwa kursy dowozu w godzinach 6:45 – 8:00 i dwa odwozu w godzinach 12:30 – 16:00 wg ustalonego z Zamawiającym rozkładem jazdy.
b) Średnia dzienna trasa wynosi ok. 130 km.
c) Całkowita szacowana ilość km: 23790.
d) Pojazd powinien posiadać minimum 25 miejsc siedzących.
3. Dowozy uczniów odbywać się będą w godzinach umożliwiających im udział w zajęciach
w poszczególnych placówkach oświatowych, we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r., z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych, ferii zimowych oraz zamknięcia placówek oświatowych najkrótszą czasowo trasą.
4. Wykonawca ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz uczniów.
5. Kierujący pojazdem wykonującym przewóz zobowiązany jest spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.), posiadać aktualne przeszkolenia BHP i p. poż.
6. Podczas wykonywania przewozu Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przewozić osób trzecich z wyjątkiem opiekuna.
7. Wykonawca zapewni przewożonym uczniom warunki bezpieczeństwa, wygodę w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach, zapewniającymi dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach.
8. Pojazdy będą spełniały warunki określone w :
a) § 22 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U.
z 2016 r., poz. 2022 ze zm.)
b) § 36 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r.
w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.).
9. Pojazdy muszą posiadać ważną polisę OC i NNW na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi oraz w czasie jej trwania.
10. Pojazdy powinny być oznakowane zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
11. Wykonawca zagwarantuje nieodpłatnie dodatkowy transport zastępczy w razie awarii pojazdu podstawowego w czasie nie dłuższym niż 30 minut od wystąpienia awarii. Pojazd zastępczy nie może odbiegać od standardu i warunków bezpieczeństwa pojazdu podstawowego.
12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie pojazdu w pełnej sprawności technicznej i czystości.
13. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio związanych z wykonywaniem prac obejmujących: czynności w zakresie kierowania pojazdami, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1540).
14. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127551,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144202,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127551,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "NAFTEX" Jan Adamski Jadwiga Adamska Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910180785

7.3.3) Ulica: Witowo 43

7.3.4) Miejscowość: Bytoń

7.3.5) Kod pocztowy: 88-231

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127551,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

II część
Umowa została zawarta w dniu 25 sierpnia 2022 r. Na kwotę 125849,10 zł. Najkorzystniejszą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „NAFTEX” Sp.j. Jan Adamski Jadwiga Adamska Witowo 43 .88-231 Bytoń. Okres obowiązywania umowy: 23 czerwca 2023 r. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125849,10. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153030,00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.