eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargPełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego "Leśnik" w Zakopanem-Jaszczurówce



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego „Leśnik” w Zakopanem-Jaszczurówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NOWY TARG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kowaniec 70

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182662925

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowytarg@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/430987d0-e4b8-491e-9734-d1d2dfea93fe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego „Leśnik” w Zakopanem-Jaszczurówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f1b59e-f312-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie obowiązków inżyniera kontraktu dla budowy nowego ośrodka „Leśnik”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2024.NT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250581,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji obejmującej nadzorowanie procesu projektowego, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, zarządzanie procesem inwestycyjnym, sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, wykonywanie zadań doradcy technicznego oraz wykonywanie innych czynności powierzonych dotyczących realizacji inwestycji pn. „Budowa Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego „Leśnik" w Zakopanem Jaszczurówce” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 902820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Polaczek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: GEO-ART GEODEZJA I BUDOWNICTWO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6761792064, REGON 492835730

7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Mościckiego nr 21

7.3.4) Miejscowość: Czarny Dunajec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-470

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia:
1) Etap I (prace projektowe dalej: Zakres I) - trwa w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przekazania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wymaganymi pozwoleniami przez projektanta – 15 miesięcy.
2) Etap II (prace budowlane dalej: Zakres II i III) – trwa w okresie od przekazania terenu budowy Wykonawcy celem rozpoczęcia robót budowlanych do zakończenia tych robót (podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych wraz z pozwoleniem na użytkowanie) – 21 miesięcy.
3) Etap III – wsparcia Zamawiającego na etapie rękojmi za wady i gwarancji jakości udzielonych na roboty budowlane (i wszelkie urządzenia) do upływu okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości udzielonych dla robót wchodzących w skład Zadania Inwestycyjnego, z zastrzeżeniem dalszych postanowień Umowy.
Zapłata Wynagrodzenia nastąpi w następujących częściach:
1) Część I - za wykonanie Etapu I (prace projektowe dalej: Zakres I) w kwocie stanowiącej 9,74 % Wynagrodzenia;
2) Część II - za wykonanie Etapu II (prace budowlane dalej: Zakres II i III) w kwocie stanowiącej 80,52 % Wynagrodzenia;
3) Część III - za wykonanie Etapu III w kwocie stanowiącej 9,74 % Wynagrodzenia;
Zapłata Części I Wynagrodzenia zostanie podzielona na równe raty miesięczne (za przewidywany okres realizacji prac projektowych), które będą płatne z dołu, po zakończeniu każdego kolejnego miesiąca i po akceptacji danego Raportu Miesięcznego
Zapłata Części II Wynagrodzenia nastąpi w następujący sposób:
1) 21 płatności miesięcznych w kwocie stanowiącej po 3,5 % Części II Wynagrodzenia płatnych po akceptacji danego Raportu Miesięcznego.
2) płatność końcowa w kwocie stanowiącej 7,02 % Części II Wynagrodzenia po akceptacji Raportu Miesięcznego za okres, w którym nastąpiło zakończenie Zadania Inwestycyjnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.