Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272316/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego „Leśnik” w Zakopanem-Jaszczurówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NOWY TARG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kowaniec 70
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182662925
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowytarg@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/430987d0-e4b8-491e-9734-d1d2dfea93fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego „Leśnik” w Zakopanem-Jaszczurówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f1b59e-f312-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014911/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie obowiązków inżyniera kontraktu dla budowy nowego ośrodka „Leśnik”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2024.NT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250581,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji obejmującej nadzorowanie procesu projektowego, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, zarządzanie procesem inwestycyjnym, sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, wykonywanie zadań doradcy technicznego oraz wykonywanie innych czynności powierzonych dotyczących realizacji inwestycji pn. „Budowa Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego „Leśnik" w Zakopanem Jaszczurówce” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 902820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Polaczek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: GEO-ART GEODEZJA I BUDOWNICTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6761792064, REGON 492835730
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Mościckiego nr 21
7.3.4) Miejscowość: Czarny Dunajec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-470
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLACZEK JUSTYNA "GEO-ART" GEODEZJA I BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
POLACZEK JUSTYNA "GEO-ART" GEODEZJA I BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I (prace projektowe dalej: Zakres I) - trwa w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przekazania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wymaganymi pozwoleniami przez projektanta – 15 miesięcy.
2) Etap II (prace budowlane dalej: Zakres II i III) – trwa w okresie od przekazania terenu budowy Wykonawcy celem rozpoczęcia robót budowlanych do zakończenia tych robót (podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych wraz z pozwoleniem na użytkowanie) – 21 miesięcy.
3) Etap III – wsparcia Zamawiającego na etapie rękojmi za wady i gwarancji jakości udzielonych na roboty budowlane (i wszelkie urządzenia) do upływu okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości udzielonych dla robót wchodzących w skład Zadania Inwestycyjnego, z zastrzeżeniem dalszych postanowień Umowy.
Zapłata Wynagrodzenia nastąpi w następujących częściach:
1) Część I - za wykonanie Etapu I (prace projektowe dalej: Zakres I) w kwocie stanowiącej 9,74 % Wynagrodzenia;
2) Część II - za wykonanie Etapu II (prace budowlane dalej: Zakres II i III) w kwocie stanowiącej 80,52 % Wynagrodzenia;
3) Część III - za wykonanie Etapu III w kwocie stanowiącej 9,74 % Wynagrodzenia;
Zapłata Części I Wynagrodzenia zostanie podzielona na równe raty miesięczne (za przewidywany okres realizacji prac projektowych), które będą płatne z dołu, po zakończeniu każdego kolejnego miesiąca i po akceptacji danego Raportu Miesięcznego
Zapłata Części II Wynagrodzenia nastąpi w następujący sposób:
1) 21 płatności miesięcznych w kwocie stanowiącej po 3,5 % Części II Wynagrodzenia płatnych po akceptacji danego Raportu Miesięcznego.
2) płatność końcowa w kwocie stanowiącej 7,02 % Części II Wynagrodzenia po akceptacji Raportu Miesięcznego za okres, w którym nastąpiło zakończenie Zadania Inwestycyjnego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Targu na potrzeby stołówki prowadzonej przez Przedszkole nr 2 w Nowym Targu w okresie od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Dostawa sprzętu oraz aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i 5-letniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji, w budynkach zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.