Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246589/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00254585/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie malowania ścian i sufitów w wiatrołapach oraz parterów klatek schodowych w budynkach
mieszkalnych wielorodzinnych na osiedlu Stabłowice we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie malowania ścian i sufitów w wiatrołapach oraz parterów klatek schodowych w budynkachmieszkalnych wielorodzinnych na osiedlu Stabłowice we Wrocławiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38751929-0371-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135201,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Daktylowej 1, 3oraz Rodzynkowej 5.Zadanie nr 1-4:
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku
występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod
tynki
• uzupełnienie tynków gipsowych
• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną
sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki
schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug.
Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.
7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby
i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :
a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do
obrotu wyrobów budowlanych
i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)
i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm
technicznych i przepisów BHP,
b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a
także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,
8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań
równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec
którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.
9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób
przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód
spowodowanych przez pracowników.
10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas
wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do
kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie
ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).
11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 20830,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej2, 4, 8-10, 16-18, 30, 34-36, 38-40.Zadanie nr 1-4:
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku
występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod
tynki
• uzupełnienie tynków gipsowych
• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną
sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki
schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami
inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug.
Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.
7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby
i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :
a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do
obrotu wyrobów budowlanych
i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)
i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm
technicznych i przepisów BHP,
b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a
także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,
8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań
równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec
którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.
9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób
przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód
spowodowanych przez pracowników.
10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas
wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do
kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie
ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).
11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 46875,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej42-44, 62-64, 50-52, 54-56, 58.Zadanie nr 1-4:
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku
występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod
tynki
• uzupełnienie tynków gipsowych
• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną
sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki
schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami
inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug.
Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.
7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby
i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :
a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do
obrotu wyrobów budowlanych
i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)
i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm
technicznych i przepisów BHP,
b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a
także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,
8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań
równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec
którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.
9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób
przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód
spowodowanych przez pracowników.
10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas
wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do
kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie
ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).
11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 33383,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej82-84, 66-68, 70, 72, 74-76.Zadanie nr 1-4:
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku
występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod
tynki
• uzupełnienie tynków gipsowych
• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną
sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki
schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 34113,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20864,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27082,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20864,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-BUD Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Robót Ogólnobudowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971633025
7.3.3) Ulica: Piastowska 34/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-361
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20864,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51283,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59807,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51283,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-BUD Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Robót Ogólnobudowlanych Piotr Fiksiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971633025
7.3.3) Ulica: Pastowska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-361
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51283,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36630,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42482,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36630,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBUD Zakład Ogólnobudowlany Krystian Golański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131444630
7.3.3) Ulica: W. Reymonta 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 55-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOBUD Zakład Ogólnobudowlany Krystian Golański
jakie przetargi wygrała firma
GOBUD Zakład Ogólnobudowlany Krystian Golański
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36630,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37327,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43800,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37327,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-BUD Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Piotr Fiksiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971633025
7.3.3) Ulica: Piastowska 34/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-361
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37327,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Remont elewacji oraz docieplenie stropodachu budynku mieszkalno- usługowego przy ul. Wolności 1-3-5 w Chojnowie, adres inwestycji : działka nr 356/1, obręb 0004, jednostka ewidencyjna 020901_1 Chojnów
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.