Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00286480/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ocieplenie elewacji budynku nr 2 wraz z częściową wymianą okien na obiekcie przy ul. Lompy 10a w Chorzowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rekreacja i sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ocieplenie elewacji budynku nr 2 wraz z częściową wymianą okien na obiekcie przy ul. Lompy 10a w Chorzowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04547a85-fbbd-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00564108/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Ocieplenie elewacji budynku nr 2 wraz z częściową wymianą okien przy ul. Lompy w Chorzowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.4.2024.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne
Budynek o przeznaczeniu socjalnym (szatnie, łaźnie) i należy do grupy obiektów użyteczności publicznej. Budynek o architekturze pudełkowej. Kształt budynku ma układ wielobryłowy. Poszczególne elementy budynku stanowią jedną całość na planie o wymiarach ~50 x 8m.
(podpiwniczenie na długości ok. 20m, „kostka” piętra o wymiarach ~12 x 10m)
Budynek o konstrukcji tradycyjnej, murowany. Dachy pokryty papą termozgrzewalną .
Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej.
Stolarka w większości PVC w kolorze białym – stan dobry
częściowo stara aluminiowa, pojedyncza – do wymiany – sala na piętrze.
Zakres prac:
Demontaż instalacji odgromowej, rynien i rur spustowych oraz innych obróbek
Rozbiórka starego pokrycia dachu
Rozbiórka nieczynnego komina
Rozbiórka rampy z tyłu budynku
Wymiana okien starych aluminiowych na nowe PCV w kolorze białym o współczynniku U=0,9
Roboty ziemne – odsłonięcie ścian piwnicznych i fundamentowych
Wykonanie izolacji ścian piwnicznych i fundamentowych (styropian + folia kubełkowa)
Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 10cm
Docieplenia dachu styropapą gr. 10cm
Pokrycie dachu warstwą papy termozgrzewalnej
Montaż rynien, rur spustowych oraz wszelkich obróbek blacharskich
Montaż instalacji odgromowej
Wykonanie opaski wokół budynku
Wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym
Teren wokół budynku po zakończeniu prac winien być uporządkowany i przywrócony do stanu pierwotnego
Przed rozpoczęciem robót wykonawca opracuje:
- plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan bioz),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, które stanowią jego integralną część, tj.:
- przedmiary robót –poglądowy
- specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych
- opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający posiada opinię ornitologiczną o gnieżdżeniu się gatunków chronionych, ze szczególnym uwzględnieniem ptaków i nietoperzy w budynku, w którym będą wykonywane prace remontowe. Z opinii wynika, iż w budynku nie stwierdzono siedlisk lęgowych gatunków chronionych – w załączeniu opinia – zał. nr 13.
3. Oferta musi obejmować wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego przedmiarem robót takie, jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania inwestycji Zamawiającemu.
4. Jakość materiałów i robót powinna być badana i kontrolowana na bieżąco w trakcie wykonywania robót i po zakończeniu (jeśli dotyczy). Wyniki wszystkich badań i kontroli powinny być zawarte w protokołach załączonych do dokumentacji odbiorowej. Koszt wykonania badań i kontroli będzie ponoszony przez Wykonawcę.
5. Roboty muszą być wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie wymaganych, aktualnych atestów i dopuszczeń oraz certyfikatów wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń. 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów oraz rozmiarów do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów/towarów zamiennych/równoważnych wraz z ich parametrami.Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP i ppoż. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
10. Zamawiający informuje, iż prowadzenie robót budowlanych odbywać się będzie na czynnym obiekcie sportowym. Wykonawca, w trakcie trwania robót budowlanych musi zabezpieczyć teren wykonywanych prac oraz zapewnić dojście do pomieszczeń w budynku.12. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w § 1 art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) i obejmuje następujące rodzaje czynności:
Roboty budowlane [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót],
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548664,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 924295,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548664,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Termodom Jacek Główka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751848561
7.3.3) Ulica: Górna 3a
7.3.4) Miejscowość: Glinica
7.3.5) Kod pocztowy: 42-793
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548664,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 w Chorzowie, ul. Obrońców Chorzowa 14 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2024
- Świadczenie usług odbierania i wywozu odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa kombinezonów astronauty oraz dostawa kasków astronauty do Planetarium Śląskiego Parku Nauki na potrzeby projektu "Pierwszy krok Kosmos"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Chorzowie, ul. Cieszyńska 21 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.