eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczycePrzebudowa4 przejśćdla pieszychul. pow. Nr1357RwRopczycachul. pow. Nr1351R w Sędziszowie Młp, dr. Pow. Nr1337R w m. Iwierzyce i Nawsieoraz budowa przejścia dla pieszych wciągudr.pow.Nr1225Rwm.Kamionka



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa4 przejśćdla pieszychul. pow. Nr1357RwRopczycachul. pow. Nr1351R w Sędziszowie Młp, dr. Pow. Nr1337R w m. Iwierzyce i Nawsieoraz budowa przejścia dla pieszych wciągudr.pow.Nr1225Rwm.Kamionka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniadrogi@spropczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.spropczyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa4 przejśćdla pieszychul. pow. Nr1357RwRopczycachul. pow. Nr1351R w Sędziszowie Młp, dr. Pow. Nr1337R w m. Iwierzyce i Nawsieoraz budowa przejścia dla pieszych wciągudr.pow.Nr1225Rwm.Kamionka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-123931e0-408c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001168/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przebudowa czterech przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261629/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WD.272.1.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część 1 obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy powiatowej Nr 1357 R Piłsudskiego w obrębie skrzyżowania z ulicą gminną Konarskiego w Ropczycach, poprzez wykonanie oznakowania grubowarstwowego farbami chemoutwardzalnymi, montaż oznakowania pionowego interaktywnego, zasilanego z indywidulanego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi wraz z detektorami ruchu. Przebudowa obejmuje również montaż oświetlenia przejścia w ilości dwóch lamp LED hybrydowych, zasilanych z indywidualnego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi oraz turbiną wiatrową na wysięgniku o długości 3,5 m obydwie. Ponadto zadanie obejmuje montaż specjalnego rodzaju kostki integracyjnej z wypustkami antypoślizgowymi w kolorze żółtym przed dojściem do przejścia o szerokości 1,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 63419,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część 2 obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy powiatowej Nr 1351 R Jana Pawła II w Sędziszowie Małopolskim, poprzez wykonanie oznakowania grubowarstwowego farbami chemoutwardzalnymi, montaż oznakowania pionowego interaktywnego, zasilanego z indywidulanego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi wraz z detektorami ruchu. Przebudowa obejmuje również montaż oświetlenia przejścia w ilości dwóch lamp LED hybrydowych, zasilanych z indywidualnego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi oraz turbiną wiatrową na wysięgniku o długości 3,5 m jedna lampa oraz 5,0 m druga. Ponadto zadanie obejmuje montaż specjalnego rodzaju kostki integracyjnej z wypustkami antypoślizgowymi w intensywnym kolorze żółtym przed dojściem do przejścia o szerokości 1,0 m oraz słupków żeliwnych wraz z łańcuchami pozyskanymi z demontażu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 63954,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Część 3 obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1337 R Sędziszów Małopolski – Bystrzyca - Wielopole Skrzyńskie w miejscowości Iwierzyce, poprzez wykonanie oznakowania grubowarstwowego farbami chemoutwardzalnymi, montaż oznakowania pionowego interaktywnego, zasilanego z indywidulanego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi wraz z detektorami ruchu. Przebudowa obejmuje również montaż oświetlenia przejścia w ilości dwóch lamp LED hybrydowych, zasilanych z indywidualnego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi oraz turbiną wiatrową na wysięgnikach o długości 3,5 m jedna oraz 5,0 m druga. Ponadto zadanie obejmuje również wykonanie pasów wibracyjno – akustycznych koloru czerwonego oraz montaż specjalnego rodzaju kostki integracyjnej z wypustkami antypoślizgowymi w kolorze żółtym w strefie oczekiwania pieszego o szerokości 1,0 m wraz z budową strefy oczekiwania pieszego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 64907,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) Część 4 obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1337 R Sędziszów Małopolski – Bystrzyca - Wielopole Skrzyńskie w miejscowości Nawsie, poprzez wykonanie oznakowania grubowarstwowego farbami chemoutwardzalnymi, montaż oznakowania pionowego interaktywnego, zasilanego z indywidulanego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi wraz z detektorami ruchu. Przebudowa obejmuje również montaż oświetlenia przejścia w ilości dwóch lamp LED hybrydowych, zasilanych z indywidualnego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi oraz turbiną wiatrową na wysięgniku o długości 3,5 m obydwie. Ponadto zadanie obejmuje również wykonanie pasów wibracyjno – akustycznych koloru czerwonego. Przebudowa obejmuje również przebudowę chodnika dla pieszych po obydwu stronach przejścia o łącznej długości 17,5 m, montaż specjalnego rodzaju kostki integracyjnej z wypustkami antypoślizgowymi w kolorze żółtym przed dojściem do przejścia o szerokości 1,0 m oraz balustrad U-12 o łącznej długości 20 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 63540,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) Część 5 obejmuje budowę nowego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1225 R Kosowy – Kamionka Sędziszów Małopolski w miejscowości Kamionka, wraz z odcinkiem chodnika o długości ok 10,0 m oraz poszerzeniem jezdni do 6,0 m, stanowiącym połączenie istniejącego chodnika z miejscem projektowanego przejścia. Dodatkowo założono montaż urządzenia BRD w postaci w postaci balustrady U-12 o długości 10,0 m. Budowa przedmiotowego przejścia polegać będzie również na wykonaniu oznakowania grubowarstwowego farbami chemoutwardzalnymi, montaż oznakowania pionowego interaktywnego, zasilanego z indywidulanego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi wraz z detektorami ruchu. Budowa obejmuje również montaż oświetlenia przejścia w ilości dwóch lamp LED hybrydowych, zasilanych z indywidualnego źródła zasilania, ładowanego panelami fotowoltaicznymi oraz turbiną wiatrową na wysięgniku, o długości 3,5 m obydwie. Ponadto zadanie obejmuje również wykonanie pasów wibracyjno – akustycznych koloru czerwonego oraz budowę strefy oczekiwania pieszego wraz z montażem specjalnego rodzaju kostki integracyjnej z wypustkami antypoślizgowymi w kolorze żółtym przed dojściem do przejścia o szerokości 1,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 96421,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66202,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200459,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66202,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Grzegorz Ozga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66202,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92550,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236268,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92550,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Grzegorz Ozga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92550,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81898,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235559,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81898,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Grzegorz Ozga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81898,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80853,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227840,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80853,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80853,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93607,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286668,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93607,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa - Handlowa Grzegorz Ozga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93607,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.