eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konarzyny"Realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" w Gminie Konarzyny - Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podleg³ych i nadzorowanych"



Og³oszenie z dnia 2022-08-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Gminie Konarzyny – Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podleg³ych i nadzorowanych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Konarzyny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979602

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konarzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 598331011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@konarzyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.konarzyny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Gminie Konarzyny – Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podleg³ych i nadzorowanych”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-778c62c1-291e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00327927

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011651/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa sprzêtu komputerowego, zabezpieczaj±cego i urz±dzeñ peryferyjnych wraz z oprogramowaniem oraz us³ugami wdro¿eniowymi w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.konarzyny.pl/przetargi

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https//epuap.gov.pl/wps/portal,
http://bip.konarzyny.pl/przetargi, poczta elektroniczna pod adresem: ug@konarzyny.pl, budownictwo@konarzyny.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê droga elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https//epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki: /2202052/skrytka oraz poczty elektronicznej pod adresem: ug@konarzyny.pl, budownictwo@konarzyny.pl. 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAPu Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enie, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAPu. 4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaæ z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. 6. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – data ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokumenty/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego. 7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawcy” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu. 8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAPu oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: ug@konarzyny.pl, budownictwo@konarzyny.pl. 9. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na email: ug@konarzyny.pl, budownictwo@konarzyny.pl. 10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452). 11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje w zwi±zku z RODO zosta³y okre¶lone w rozdziale 25 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Gminie Konarzyny – Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podleg³ych i nadzorowanych”, zgodnie z pozycj± 1.2.2 w planie postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych na rok 2022: Dostawa sprzêtu komputerowego, zabezpieczaj±cego i urz±dzeñ peryferyjnych wraz z oprogramowaniem oraz us³ugami wdro¿eniowymi w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
1. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawê sprzêtu do siedziby Zamawiaj±cego oraz us³ugê wdro¿eniow±, zgodnie z Opisem Zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do postêpowania.
UWAGA:
Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.)
Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.
2. Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e jednostkowy przedmiot stanowi funkcjonaln± ca³o¶æ i wszystkie elementy musz± byæ ze sob± kompatybilne. Dzielenie zamówienia na czê¶ci pod k±tem ilo¶ci w efekcie przynios³oby wzrost cen w stosunku do ca³kowitego zakresu zamówienia, z uwagi na nisk± op³acalno¶æ dostawy czê¶ci od ró¿nych wykonawców i ich pó¼niejszy monta¿. Niewielki ca³o¶ciowy zakres przedmiotu zamówienia pozwala na z³o¿enie ofert przez ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie prowadzi do ominiêcia stosowania przepisów ustawy Pzp. Warto¶æ zamówienia jest ni¿sza od tzw. progów unijnych które zobowi±zuj± do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w tre¶ci motywu 78 wskazuje, ¿e aby zwiêkszyæ konkurencjê, instytucje zamawiaj±ce nale¿y w szczególno¶ci zachêcaæ do dzielenia du¿ych zamówieñ na czê¶ci. Przedmiotowe zamówienie nie jest du¿ym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powo³anej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje siê od tzw. progów UE, a dyrektywa pos³uguje siê pojêciem du¿ego zamówienia na gruncie zamówieñ podlegaj±cych dyrektywie - a wiêc zamówienia o warto¶ci znacznie przewy¿szaj±cej tzw. progi UE).
3. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.
2) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”;
3) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów;
4) Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne;
5) W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygodniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

51600000-8 - Us³ugi instalowania komputerów i urz±dzeñ biurowych

72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
 Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt. 4, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± dostawê serwera wraz z konfiguracj± o warto¶ci min. 25.000,00 z³ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykonawca wyka¿e w/w do¶wiadczenie na za³±czniku nr 4 do SWZ;
UWAGA:
Wykonawca mo¿e wykazaæ spe³nienie ww. warunku w ramach jednej lub kilku dostaw. Do wykazu Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
 wykazu dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³ co najmniej 1 dostawê serwera wraz z konfiguracj± o warto¶ci min. 25.000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do jego wykluczenia Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia o¶wiadczeniapotwierdzaj±cego spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ oraz brak podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
1) Wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) Podmiot trzeci na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy,
3) Podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie podlega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w którym wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
5. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiaj±cego do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego propozycjê stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie),
2) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, którego propozycjê stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie),
3) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdziale X SWZ (je¿eli dotyczy), którego propozycjê stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
4) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, je¿eli ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub popisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa (sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentów w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo notariacie , które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ po¶wiadczone przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100),
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz.310, 836 i1572).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego tj. Bank Spó³dzielczy Bytów nr 36 9321 0001 0022 4363 2000 0040 z adnotacj± „Wadium nr sprawy: ZP.271.17.2022”.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, wspólnego sk³adania oferty, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ. 2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z
umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej
umowy okre¶lonej w art. 454 i 455 ustawy PZP. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci,
zachowania formy pisemnej. 5. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez
Wykonawcê. Szczegó³owy zakres zmian okre¶la za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty dostêpnego na epuap i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Kryterium wyd³u¿enia okresu gwarancji:
bêdzie rozpatrywane na podstawie zaznaczenia oferowanej opcji dotycz±cej dodatkowych 12 miesiêcy gwarancji w Formularzu oferty. Przez wyd³u¿enie okresu gwarancji Zamawiaj±cy rozumie okres udzielenia gwarancji d³u¿szy ni¿ wymagany przez Zamawiaj±cego, liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji – 24 miesi±ce.
Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ ten okres o 12 miesiêcy – udzielaj±c ³±cznie 36 miesiêcy gwarancji. Wraz z wyd³u¿eniem gwarancji rozszerzeniu ulega okres rêkojmi o analogiczny czas, jak w przypadku gwarancji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.