eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrace utrzymaniowe, konserwacyjno - udrożnieniowe rzek na terenie działania ZZ w Sieradzu - NW Kłobuck



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace utrzymaniowe, konserwacyjno – udrożnieniowe rzek na terenie działania ZZ w Sieradzu – NW Kłobuck

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r10057,Prace-utrzymaniowe-konserwacyjno-udroznieniowe-rzek-na-terenie-dzialania-ZZ-w-Si.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace utrzymaniowe, konserwacyjno – udrożnieniowe rzek na terenie działania ZZ w Sieradzu – NW Kłobuck

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8560fa79-387f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.39 Usługi związane z kompleksowym utrzymaniem rzek, cieków i kanałów na terenie RZGW Poznań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250801/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.76.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217992,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług -prac utrzymaniowych na rzekach, które obejmują:
- mechaniczne koszenie porostów ze skarp wraz z rozdrobnieniem,
- ręczne wykoszenie porostów ze skarp i dna wraz z wygrabieniem powyżej górnej krawędzi skarpy i rozdrobnieniem lub załadowaniem na przyczepę i wywozem,
- odmulenie koparko-odmularkami cieków o szerokości dna do 3.2 m. Grubość war-stwy odmulanej 40 cm,
- wywóz ziemi samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km grunt kat. III
- hakowanie dna rzeki przy użyciu hakownicy zawieszonej na koparce, przemieszczenie powyżej górnej krawędzi skarpy i rozdrobnienie po odsączeniu lub załadowanie na przyczepę wydobytej roślinności dennej wraz z jej wywozem,
- rozplantowanie urobku po mechanicznym hakowaniu cieków,
- podsiew w terenach zadarnionych. Technologia kołowa 1 etapowa - warunki normalne. Brona talerzowa. Gleby lekkie, średnie i torfowe,
- zbiórka i zagospodarowanie odpadów organicznych i śmieci powstałych luba zebranych w trakcie prac utrzymaniowych poprzez wywóz na miejsce przeznaczenia ( składowania) wraz z opłatami,
- oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1.0 m przy stosunku głębokości za-mulenia do średnicy 1/3
- zbiórka i zagospodarowanie odpadów organicznych i śmieci powstałych luba zebranych w trakcie prac utrzymaniowych poprzez wywóz na miejsce przeznaczenia ( składowania) wraz z opłatami,
- mulczowanie roślinności z hakowania

W przypadku korzystania z dojazdu do obiektów po działkach prywatnych uzyskanie ewentualnych zgód właścicieli leży po stronie Wykonawcy. Zgoda właściciela nieruchomości będzie wyrażona ustnie, bez konieczności przetwarzania danych osobowych właścicieli.

(Występujące w treści SWZ wraz z załącznikami sformułowania: „roboty” użyte zostały w sposób potoczny – należy je rozumieć jako usługi)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265710,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265710,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265710,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU UFLIK Marcin Ulfik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751724592

7.3.3) Ulica: ul. Główna 10b Łagiewniki Wielkie

7.3.4) Miejscowość: Pawonków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-772

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265710,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.