Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253052/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego eBOK do obsługi eUsług komunalnych w Gminie Dobre GKI 271.15.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T.Kościuszki1
1.5.2.) Miejscowość: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-307
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 11 90
1.5.8.) Numer faksu: 25 757 11 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1e2d9bd-0295-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego eBOK do obsługi eUsług komunalnych w Gminie Dobre GKI 271.15.20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1e2d9bd-0295-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004777/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego eBOK do obsługi eUsług komunalnych w Gminie Dobre
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś priorytetowa V – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, działania 5.1 Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - dotyczącej realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253052/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI 271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z rozdziałem III Opis przedmiotu zamówienia w SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego
48219000-6 - Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30211400-5 - Konfiguracje komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30214000-2 - Stacje robocze
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193245,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193245,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193245,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPROCES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842724712
7.3.3) Ulica: Asnyka7/9
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-316
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193245,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizowanego projektu Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Osiek Jasielski
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.