eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzekuńBudowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Rzekuń



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Rzekuń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 296432077

1.5.8.) Numer faksu: 296432093

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rzekun.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93e0cb01-f17e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Rzekuń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93e0cb01-f17e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005118/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Rzekuń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336579,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych realizowanych na potrzeby funkcjonowania Odnawialnych Źródeł Energii w postaci paneli fotowoltaicznych (paneli PV). W istniejącym obiekcie stacji uzdatniania wody planuje się wykonanie instalacji fotowoltaicznej (systemu PV) o mocy od 49 do 49,9 kW. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa Mazowieckiego (powiat Ostrołęcki, gmina Rzekuń msc. Drwęcz.
Po stronie Wykonawcy jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowalny) jak również projekt wykonawczy na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego. Ponadto, przedmiot zamówienia stanowi zakup kluczowych materiałów oraz utylizacja
i gospodarowanie odpadami. Wykonawca Robót Budowlanych będzie uczestniczył w oddaniu do użytkowania obiektu.
2.1 Do zakresu prac projektowych oraz robót budowlanych i innych robót i czynności określonych wymaganiami Zamawiającego należy:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej tj. projektów budowlanych w języku polskim,
w tym pełnobranżowych Projektów Wykonawczych będących uszczegółowieniem Projektu budowlanego, specyfikacji materiałowych i zestawień materiałowych;

b) sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, które będą niezbędne do prawidłowego zrealizowania prac określonych w przedmiocie zamówienia,
c) złożenie wniosku oraz uzyskanie niezbędnych warunków technicznych przyłączenia, dokonanie uzgodnień, przeprowadzenie prac projektowych i otrzymanie niezbędnych pozwoleń i zezwoleń od dostawcy energii elektrycznej pozwalających na prawidłową eksploatację obiektu.
d) sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologii w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowla-nych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. 2021 poz. 2454);
e) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego/Nadzór inwestorski specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz materiałów do zabudowy;
f) sporządzenie szczegółowego harmonogramu realizacji zamówienia oraz jego bieżąca aktualiza-cja;
g) uzyskanie zatwierdzenia szczegółowego harmonogramu realizacji przez Zamawiającego;
h) zapewnienie objęcia kierownictwa budowy i kierownictwa robót przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane oraz doświadczenie przy realizacji podobnych zadań i mogące wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie po uzyskaniu zatwierdzenia kandydatów na te stanowiska przez Zamawiającego;
i) zrealizowanie zamierzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i odpowiednimi Polskimi Normami, zatwierdzonymi przez Zamawiającego oraz dokumentami: projektem wykonawczym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, harmonogramami, projektami i planami;
j) prowadzenie dokumentacji budowy;
k) wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń;
l) przygotowanie, opracowanie i przekazanie (po sprawdzeniu i akceptacji Nadzoru inwestorskiego) Zamawiającemu dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów
i decyzji dotyczących obiektu.
m) przygotowanie, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji
i urządzeń związanych z obiektem;
n) rozruch i oddanie inwestycji do eksploatacji, w tym zapewnienie uzyskania wszystkich właściwych dokumentów (decyzji, pozwoleń, zatwierdzeń) wymaganych przepisami polskiego prawa;
2.2 Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
a) dostarczenie i prawidłowe zamontowanie systemu PV na gruncie wraz z niezbędną konstrukcją wsporczą, osprzętem i wyposażeniem,
b) Adaptację istniejącej instalacji elektrycznej obiektu do zaprojektowanego i wybudowanego syste-mu PV,
c) przygotowanie pomieszczenia wynikającego z norm, warunków technicznych lub doświadczenia Wykonawcy w celu prawidłowego i zgodnego z przepisami zlokalizowania osprzętu systemu PV pomieszczeniu w budynku (osprzęt obsługujący zewnętrzne panele PV zainstalowane na gruncie).
d) Demontaż urządzeń niepotrzebnych z punktu widzenia pracy całego układu wraz z jego utylizacją,
e) Wykonanie kompleksowego zasilania urządzeń niezbędnych do funkcjonowania całego systemu,
f) Dostarczenie sterowników wraz z konfiguracją systemu w celu prawidłowego funkcjonowania
instalacji i współpracy z panelami PV / Systemem PV.
g) Wykonanie wszelkich robót wynikających z uzyskanych warunków technicznych przyłączenia.
h) Dostawa i montaż urządzeń i innych elementów instalacji w celu jej prawidłowego działania.
i) Wykonanie niezbędnych prac przy realizacji instalacji elektrycznej,
j) Wykonanie niezbędnych prac przy realizacji instalacji uziemiającej, przeciwporażeniową,
k) Wykonanie wszelkich prób i testów instalacji,
Po stronie wykonawcy jest również, sprawdzenie istniejącej mocy zasilania i w razie konieczność jej zwiększenie poprzez przygotowanie wszystkich formalno-prawnych dokumentów, uzgodnienie zakresu, wykonanie dokumentacji tego zakresu prac oraz przygotowanie wszelkich innych elementów niezbędnych do zasilania lub zwiększenia mocy zasilającej budynek.
Szczegółowy zakres prac projektowych i budowlanych przedstawia załączony do postępowania Program Funkcjonalno-Użytkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

31156000-4 - Przestojowe źródła energii

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176980,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT PLASTICS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371813658

7.3.3) Ulica: Lubiejew 3D

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.