eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Krasnystaw w 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Krasnystaw w 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825762881

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasnystaw@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.lublin.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Krasnystaw w 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f54d88f-2c44-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00247397/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa na drogi Nadleśnictwa Krasnystaw w 2023r. wraz z jego rozłożeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasnystaw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasnystaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferuje się, aby komunikacja odbywała się za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczenia, wniosków itp. przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ”Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej krasnystaw@lublin.lasy.gov.pl. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem ww platformy w sekcji „Komunikaty”. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na www.platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza poniżej wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl, tj. : 1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimum wersja 10 0.; 4)wyłączona obsługa JavaScript; 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader ub inny obsługujący format plików .pdf; 6)platforma.zakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8; 7)oznaczenie czasu odbioru danych prze platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 6 Pzp. Wszelkie inf. znajdują się na str. www.platformazakupowa.pl „Instrukcja dla Wykonawców”.
Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego
„RODO”, Nadleśnictwo Krasnystaw informuje, iż:
1. Administratorem danych osobowych osoby/osób, które realizują niniejsza umowę jest
Nadleśnictwo Krasnystaw, zwany dalej Administratorem, tel.: (82)5762881, e-mail:
krasnystaw@lublin.lasy.gov.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo
kontaktować się pod adresem e-mail lub telefonem wskazanym w pkt 1.
3. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest realizacja i wykonanie
procedury przetargowej oraz zawartej umowy cywilnoprawnej.
4. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań
przed zawarciem umowy.
5. Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe jako prawnie uzasadniony
interes realizowany przez Administratora o ile prawnie uzasadniony interes wystąpi.
6. Dane osobowe mogą zostać ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy
Państwowe, dostawcom usług prawnych i doradczych w dochodzeniu należnych
roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym), dostawcom usług
informatycznych, podmiotom, z którymi administrator będzie współpracował
w ramach umów cywilnoprawnych.
7. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
lub organizacji międzynarodowej.
8. Mają Państwo prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2) sprostowania danych (art. 16. RODO),
3) usunięcia danych (art. 17 RODO),
4) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
5) przenoszenia danych (art. 20 RODO),
6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
7) niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania
danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).
8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych
z przepisami o ochronie danych osobowych
9. Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż w terminach
przewidzianych prawem dla przedawnienia roszczeń oraz przez okres wynikający
z Zarządzenia 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia
2014r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa
Leśnego Lasy Państwowe.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia
umowy. Osoba/osoby, które realizują niniejsza umowę, są zobowiązana do ich podania.
Konsekwencja niepodania danych osobowych może skutkować brakiem zawarcia
i wykonanie umowy cywilnoprawnej.
11. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
o profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa
Krasnystaw w 2023 roku.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego o frakcjach:
- 31,5-63 w ilości 2.000 ton
- 0-31,5 w ilości 2.000 ton
oraz rozmieszczenie/rozłożenie go w istniejące podłoże dróg leśnych Nadleśnictwa
Krasnystaw wykonując przy tym bieżącą konserwację dróg.
Dokładna lokalizacja dostaw będzie

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie brał pod uwagę dwa kryteria oceny:
1) Cena : 60 %,
2) Termin płatności za wykonanie dostawy: 40 %.
Przyjęta metoda przyznawania punktów – polegać będzie na ocenie każdej oferty wg
100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza otrzymuje 100 punktów.
Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punktów.
Dla kryterium „cena” zostanie zastosowany następujący wzór:

cena oferty z najniższą ceną
------------------------------------ x 100 pkt x 0,6
cena oferty badanej

Dla kryterium „termin płatności za wykonanie dostawy” zostanie zastosowany
następujący wzór:

termin płatności zadeklarowany
w ofercie ocenianej
------------------------------------ x 40 pkt
najdłuższy termin płatności
spośród złożonych ofert

Najkrótszy dopuszczalny termin płatności to 7 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin krótszy niż 7 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Najdłuższy dopuszczalny termin płatności to 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin dłuższy niż 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie terminu płatności,
uznaje się że Wykonawca zaoferował najdłuższy wymagany termin płatności tj. do 30 dnia od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury i taki termin zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności za wykonane dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania
uprawnień do wykonywania działalności, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z warunkami dotyczącymi osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności, natomiast uprawnienia do wykonywania
czynności zostaną opisane łącznie z warunkami dotyczącymi osób zdolnych
do wykonania zamówienia.
1.3 Sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu
żadnych wymagań, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania przez Wykonawcę zdolności ekonomicznej lub finansowej do realizacji zadania.
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej. W zakresie doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostaw kruszywa wraz z jego rozmieszczeniem/rozłożeniem/wbudowaniem na podstawie 1 umowy o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł (brutto) każda

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej 2) informacji z KRK w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem; 3) odpis lub informację z KRS lub CEIDG dot. art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, 4) zaświadczenie US potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,; 5) zaświadczenie z ZUS lub KRUS , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 7 PZP.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
RP składa: informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy,
albo w przypadku braku rejestru, inny równoważny dokument wydany przez
właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w trym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania; dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te ostały wykonane, (zał. nr 3) wraz z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz ten powinien zawierać co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostaw kruszywa wraz z jego rozmieszczeniem/rozłożeniem/wbudowaniem na podstawie 1 umowy o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna być sporządzona przy użyciu formularza stanowiącego zał. nr 1
do SWZ. Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć:
- oświadczenie wymienione w dziale IX ust.1według wzoru zał. nr 2 do SWZ;
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 11 do
SWZ);
- w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby
niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych
osób, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
- informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa - pisemne uzasadnienie (jeśli dotyczy)
- kosztorys ofertowy sporządzony według własnego wzoru zawierający cenę
jednostkową materiału i rozłożenia/wbudowania kruszywa
- wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko,
gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej),
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego potencjał (jeśli dotyczy wg zał. nr 4 do SWZ),
- oświadczenie, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 10
do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego
Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z 125 ust.5 i art. 266
PZP (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000zł
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 gwarancjach bankowych,
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r., poz. 462).
3. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego prowadzony w banku BNP Paribas 47 1600 1462 1016 7884 4000
0003. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na
rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód
potwierdzający wpłatę (wniesienia) wadium należy dołączyć do oferty.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał
gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia i pełnić co
najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadku powodujące utratę
wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin
związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
składnia ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer
przedmiotowego postępowania, nazwę wykonawcy oraz beneficjenta
gwarancji/poręczenia, kwota gwarancji/poręczenia, zobowiązanie
gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołanie kwoty
gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w
okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 PZP;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Nadleśnictwo Krasnystaw.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób
nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania
ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.
2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (Lidera- partnera wiodącego) i składają pełnomocnika (Lidera), z którego treści będzie wynikał zakres umocowania i równocześnie będzie ono potwierdzeniem solidarnej odpowiedzialności podmiotów za realizację przedmiotu zamówienia. Do SWZ został dołączony, do wykorzystania wzór pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być zgodne z umową konsorcjum. Wszystkie dokumenty oferty wspólnej, z wyjątkiem oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, oraz informacji o przynależności do grupy kapitałowej podpisuje pełnomocnik (Lider), natomiast w miejsce pieczęci firmy wpisuje się nazwę np. konsorcjum. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, a także informacja o przynależności do grupy kapitałowej, mogą być podpisane osobiście przez wykonawcę lub w imieniu wykonawcy przez pełnomocnika (Lidera), jeżeli został on upoważniony do wykonania tej czynności. Rozliczenie wynagrodzenia należnego członkom konsorcjum za wykonanie zamówienia oparte będzie na zasadach solidarności wierzycieli, co oznacza, że Zamawiający uprawniony będzie do spełnienia swojego świadczenia na rzecz jednego z członków konsorcjum ze skutkiem wygaśnięcia długu w stosunku do pozostałych członków konsorcjum [solidarność wierzycieli w rozumieniu przepisu art. 367 kodeksu cywilnego]. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem. Wspólnicy spółki cywilnej będą traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. W przypadku oferty wspólnej żaden z wykonawców ubiegający się wspólnie o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust. 1,4 i 7 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy a dnia 13.04.2022r. (Dz.U. z 2022r. poz. 835)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy, m.in. w zakresie:
a) przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia może być spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi [za niesprzyjające warunki atmosferyczne uważa się trwające nieprzerwanie przez okres minimum 7 dni, silne wiatry, długotrwałe opady deszczu, śniegu, niskie temperatury, a także podtopienia, pożar oraz z działań sił natury, które zostały uznane za stan klęski żywiołowej, które determinują prawidłową realizację zamówienia] lub wynikać z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
b) w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie wysokości podatku VAT
na dostawy objęte umową.
2. Zmiany umowy mogą być wprowadzane wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu od umowy [forma zastrzeżona pod rygorem nieważności].
3. Warunki zmiany umowy:
- inicjowanie zmian – na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
- zgoda obu Stron,
- forma zmian – podpisany przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i
Wykonawcy - aneks do umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
9. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-16 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Strona prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasnystaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.