eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębówDostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE W GRĘBOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830006626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolańskich 2

1.5.2.) Miejscowość: Grębów

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-410

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158112827

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkolegrebow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole.grebow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowania na stronie internetowej Zamawiajacego: www.przedszkolegrebow.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a886081-0410-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00256607/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279797/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.26.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239548,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2022/2023.”,
Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. pozycja 2021, z późn. zm.) i być oznakowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U z 2015., poz. 29 z późn. zm.), a także wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. poz. 1154).
Wszystkie towary będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie zobowiązującymi atestami, prawem żywnościowym oraz obowiązującymi zasadami GMP, GHP, oraz systemem HACCP, tzn. spełniać wymagania zawarte w ustawie o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z aktualnym terminem przydatności do spożycia.
Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy codziennie w godzinach od 7.00 do 7.30 w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność.
Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. budynek Przedszkola w Grębowie, ul. Dolańskich 2, 39-410 Grębów.
Zakres ilościowy oraz asortyment został określony w opisie przedmiotu zamówienia – formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik 7 (Arkusz 1-5) do SWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy ilościowego zakresu opisanego przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik 7( Arkusz1-5) do SWZ z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb ( 1 miesiąc wakacyjny, ferie zimowe, okresy świąteczne)
Każdorazowa wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie lub pisemnie w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowania zamówienia. W zamówieniach tych Zamawiający będzie określał szacunkową ilość i rodzaj
zamawianego asortymentu.Rozliczenia za wykonywaną dostawę dokonywane będą jednorazowo na koniec tygodnia , na podstawie dokonywanych zamówień i wydawanego codziennie dokumentu WZ.

Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ilości zamawianych artykułów żywnościowych oraz ceny jednostkowej.

W odniesieniu do asortymentu zamówienia z załącznika 7( Arusz1-5) Zamawiający będzie składał zamówienia tygodniowe z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do 7.30 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia:
Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości. Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi:
a) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia,
konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna.
b) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
c) Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
d) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych,
biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
e) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne.
szystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
Dostarczane produkty nie mogą przekraczać daty ważności do spożycia, powinny być dostarczane nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne i na własny koszt.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru.
Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej
dostawie towaru do Przedszkola w Grębowie na okres do następnej dostawy.
Określona ilość artykułów spożywczych jest ilością szacunkową, może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości produktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu w danym dniu zamówionych produktów nie wykorzystanych, nie rozpakowanych, które nie mogą być wykorzystane w kolejnych dniach, jak również niezwłoczne, ponowne dostarczenie towaru w danym dniu jeśli będzie taka potrzeba.
Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości artykułów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy.
W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych.
3. Wymagania stawiane wykonawcy:
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń
niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych grupach do bloków żywieniowych na koszt Wykonawcy zadania w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami.
Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
Zgodnie z art.26 ust.3 Ustawy zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów.
Produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii.
Miejscem dostaw produktów żywnościowych jest magazyn kuchni Przedszkola w Grębowie.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, częściami, w oparciu o telefoniczne lub pisemne zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, codziennie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Transport, opakowania oraz produkty muszą spełniać wymogi HACCP.
Wykonawca w formularzu cenowym (dla określonych grup) poda ceny jednostkowe brutto oraz wartość brutto na poszczególne produkty żywnościowe.
Rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 1tygodnia faktycznie zrealizowanych dostaw, w przypadku gdy miesiąc kończy się niepełnym tygodniem wykonawca wystawia fakturę w ostatnim dniu miesiąca.
4. Warunki dostawy
- Transport i rozładunek artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego po stronie Wykonawcy zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

15131130-5 - Wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131500-0 - Produkty drobiowe

15131400-9 - Produkty wieprzowe

15112000-6 - Drób

15112100-7 - Świeży drób

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15530000-2 - Masło

15331170-9 - Warzywa mrożone

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

03142500-3 - Jaja

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

03222000-3 - Owoce i orzechy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239548,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239548,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239548,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU„IKRA" Ignacy Kozieja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830306334

7.3.3) Ulica: Rynek 15

7.3.4) Miejscowość: Grębów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-410

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239548,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.