Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00264798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż 5 szt. garaży dla potrzeb Zarządu Zlewni w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r10238,Dostawa-i-montaz-5-szt-garazy-dla-potrzeb-Zarzadu-Zlewni-w-Poznaniu.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż 5 szt. garaży dla potrzeb Zarządu Zlewni w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53e27d9-4144-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.75.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 117886,18 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa i montaż 5 szt. garaży dla potrzeb Zarządu Zlewni w Poznaniu”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem garaży blaszanych z przygotowaniem podłoża dla potrzeb Zarządu Zlewni w Poznaniu.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
część 1 – Nadzór Wodny Oborniki:
- garaż o wymiarach 3,0 x 6,0 m - 2 szt.
3. Szczegółowy zakres zamówienia dla garaży w NW Oborniki: – część 1
Garaż wolnostojący o szerokości 3.0 m i długości 6.0 m o lekkiej konstrukcji nośnej z profili zamkniętych ocynkowanych. Dach dwuspadowy o łagodnym nachyleniu. Brama uchylna o szerokości 295 cm, wys. światła wjazdu 230 cm z możliwością zamontowania automatycznego otwierania. Obudowa ścian i połać dachowa z blachy stalowej o wybranej kolorystyce przez zamawiającego lub ocynkowanej. Okucia z blachy w kolorze elewacji. Odwodnienie z połaci dachowej w postaci systemowego odwodnienia rynnowego PCV. Przygotowanie podłoża poprzez niwelację terenu i wykonanie korytowania do głębokości 30 cm, ułożenie bloczków betonowy typu M6 o wym. 24x38x12 cm w narożnikach i na długości łącznie 10 sztuk, nawiezienie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm wraz z zagęszczeniem. Zamocowanie konstrukcji do bloczków betonowych za pomocą kotew wklejanych lub alternatywnych rozwiązań.
Szczegółowy zakres zamówienia przewidziany do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, oraz lokalizację garaży określa - dla danej części zamówienia - załącznik: Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ dla części 1 i 2 zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
4.5.5.) Wartość części: 43089,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa i montaż 5 szt. garaży dla potrzeb Zarządu Zlewni w Poznaniu”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem garaży blaszanych z przygotowaniem podłoża dla potrzeb Zarządu Zlewni w Poznaniu.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
część 2 – Nadzór Wodny Kościan:
- garaż o wymiarach 5,0 x 7,0 m, zlokalizowany przy pompowi Nielęgowo w ilości 1 szt.,
- garaż o wymiarach 5,0 x 7,0 m, zlokalizowany przy pompowni Separowo w ilości 1 szt.,
-garaż o wymiarach 5,0 x 7,0 m, zlokalizowany przy pompowni Kąty w ilości 1 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia dla garaży w NW Kościan: – część 2
- Pompownia Kąty:
Garaż wolnostojący o szerokości 5.0 m i długości 7.0 m o lekkiej konstrukcji nośnej z profili zamkniętych ocynkowanych. Dach dwuspadowy o łagodnym nachyleniu. Brama dwuskrzydłowa o szerokości 400 cm, wys. światła wjazdu 230 cm. Obudowa ścian i połać dachowa z blachy stalowej o wybranej kolorystyce przez zamawiającego lub ocynkowanej. Okno uchylne PCV o wym. 80 x 60 cm 2 szt., kolor ramy biały lub brązowy do wyboru przez zamawiającego, zamontowane na prawej ścianie. Drzwi wejściowe blaszane w kolorze elewacji z klamką o wym. 96 x 200 cm 1 szt., zamontowane na prawej ścianie. Okucia z blachy w kolorze elewacji. Odwodnienie z połaci dachowej w postaci systemowego odwodnienia rynnowego PCV. Przygotowanie podłoża poprzez niwelację terenu i wykonanie korytowania do głębokości 30 cm, ułożenie bloczków betonowy typu M6 o wym. 24x38x12 cm w narożnikach i na długości łącznie 10 sztuk, nawiezienie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm wraz z zagęszczeniem. Zamocowanie konstrukcji do bloczków betonowych za pomocą kotew wklejanych lub alternatywnych rozwiązań.
-Pompownia Separowo:
Garaż wolnostojący o szerokości 5.0 m i długości 7.0 m o lekkiej konstrukcji nośnej z profili zamkniętych ocynkowanych. Dach dwuspadowy o łagodnym nachyleniu. Brama dwuskrzydłowa o szerokości 400 cm, wys. światła wjazdu 230 cm. Obudowa ścian i połać dachowa z blachy stalowej o wybranej kolorystyce przez zamawiającego lub ocynkowanej. Okno uchylne PCV o wym. 80 x 60 cm 2 szt., kolor ramy biały lub brązowy do wyboru przez zamawiającego, zamontowane na lewej ścianie. Drzwi wejściowe blaszane w kolorze elewacji z klamką o wym. 96 x 200 cm 1 szt., zamontowane na lewej ścianie. Okucia z blachy w kolorze elewacji. Odwodnienie z połaci dachowej w postaci systemowego odwodnienia rynnowego PCV. Przygotowanie podłoża poprzez niwelację terenu i wykonanie korytowania do głębokości 30 cm, ułożenie bloczków betonowy typu M6 o wym. 24x38x12 cm w narożnikach i na długości łącznie 10 sztuk, nawiezienie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm wraz z zagęszczeniem. Zamocowanie konstrukcji do bloczków betonowych za pomocą kotew wklejanych lub alternatywnych rozwiązań.
-Pompownia Nielęgowo – Uwaga, montaż bez przygotowania podłoża:
Garaż wolnostojący o szerokości 5.0 m i długości 7.0 m o lekkiej konstrukcji nośnej z profili zamkniętych ocynkowanych. Dach dwuspadowy o łagodnym nachyleniu. Brama dwuskrzydłowa o szerokości 400 cm, wys. światła wjazdu 230 cm. Obudowa ścian i połać dachowa z blachy stalowej o wybranej kolorystyce przez zamawiającego lub ocynkowanej. Okno uchylne PCV o wym. 80 x 60 cm 1 szt., kolor ramy biały lub brązowy do wyboru przez zamawiającego, zamontowane na prawej ścianie. Drzwi wejściowe blaszane w kolorze elewacji z klamką o wym. 96 x 200 cm 1 szt., zamontowane na prawej ścianie. Okucia z blachy w kolorze elewacji. Odwodnienie z połaci dachowej w postaci systemowego odwodnienia rynnowego PCV. Garaż posadowiony na gotowym podłożu z płyt ażurowych. Zamocowanie konstrukcji do płyt za pomocą kotew wklejanych lub alternatywnych rozwiązań.
Szczegółowy zakres zamówienia przewidziany do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, oraz lokalizację garaży określa - dla danej części zamówienia - załącznik: Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ dla części 1 i 2 zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
4.5.5.) Wartość części: 58536,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający - Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie zadania pn.: „Dostawa i montaż 5 szt. garaży dla potrzeb Zarządu Zlewni w Poznaniu” w części 1 zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. t. j. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu .
Oferta jedynego Wykonawcy - w części 1 zamówienia - podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta Wykonawcy: MANOAMP Michał Suska, Walentynów 4a, 21-146 Jeziorzany - w części 1 zamówienia - podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”. Oferta nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z przepisów ustawy Pzp, stanowi podstawę do jej odrzucenia. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę przetargową (a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana), składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z punktem 9 SWZ - Przygotowanie oferty oraz oświadczeń lub dokumentów – wymogi formalne, oraz punktem 10.1.1 SWZ - Formularz oferty (ofertowy) – zgodny w treści i wypełniony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, musi być sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019z póź. zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia – w części 1 zamówienia - stało się konieczne i jest uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71544,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71544,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71544,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Wodna Melioracji Nizin Obrzańskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770004397
7.3.3) Ulica: Bonikowo, ul. Dworcowa 27
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71544,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-55/KS/2024 -Dostawy testów i materiałów sterylizacyjnych
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych oraz wprowadzenie ustaleń z przeprowadzonej kontroli do aplikacji MEZZO
- Sitodrukarka do pasty lutowniczej fine-line
- Zabezpieczenie obiektów Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytut Elektrotechniki z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Curie-Skłodowskiej 55/61.
- ZP/CZD/198/24 Dostawa analizatora alergologicznego w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji programu inwestycyjnego pn. "Modernizacja oraz doposażenie (...) w ramach Funduszu Medycznego
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 594 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Ziębicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, przewidzianego do realizacji w Jaworzynie Śląskiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastrukturą techniczną przewidzianą do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w Żarowie, powiat Świdnicki.
- Modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: Różne konstrukcje budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.