eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 im. Powstańców Śląskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@zsel1.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsel1.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zsel1.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40957d7f-1222-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091746/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont ogrodzenia Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul Kamieńskiego w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288687/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP- 4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 357044,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia wokół Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 w
Krakowie przy ul. Kamieńskiego 49. w zakresie przedstawionym na rysunku (plik
ZSENR1_ZAKRES_OGRODZENIA.pdf)
Przedmiotowe ogrodzenie ma być wykonane z paneli montowanych nad podwaliną betonową wg poniższych wytycznych:
-Panel ogrodzeniowy: ocynkowany, lakierowany proszkowo, pręt fi 5mm, wys. około 160cm
-Słupki: stalowe, gr. min. 1,5 mm ocynkowany, lakierowany proszkowo, rozstaw słupków około
250cm
-Podmurówka: elementy betonowe prefabrykowane, wys. około 20cm
Wysokość ogrodzenia wraz z podwaliną około 180cm (+-7cm)
Zakres robót obejmuje wykonanie wraz z robotami towarzyszącymi następujących elementów
(rysunek z podziałem na odcinaki w załączeniu – plik ZSENR1_ZAKRES_OGRODZENIA.pdf):
1. Ogrodzenie frontowe A1 (wymiana ogrodzenia spawanego na panelowe)
2. Ogrodzenie frontowe A2 (wymiana ogrodzenia spawanego na panelowe, teren o dużym
nachyleniu)
3. Ogrodzenie frontowe A4 (wymiana ogrodzenia z siatki na panelowe teren o dużym nachyleniu)
4. Ogrodzenie tylne B1 (wymiana ogrodzenia z siatki na panelowe)
5. Ogrodzenie tylne B2 (wymiana ogrodzenia spawanego na panelowe)
6. Brama główna (wjazd od ul. Kamieńskiego)
7. Brama dodatkowa (wjazd od ul. Bławatkowej i garaży)
8. Brama tylna (Brama od ul. Nowosądeckiej) /brama z demontażu
9. Dodatkowa furtka (wejście od ul. Kamieńskiego)
10. Montaż szlabanów drogowych sterowanych zdalnie, wraz z napędem. Szerokość przejazdu 3,5m,
możliwość sterowania z odległości min 150m (z wewnątrz budynku). 2 kpl. pilotów. Zasilanie po
stronie inwestora

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250803,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFEKT Przemysław Walczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442167397

7.3.4) Miejscowość: Kryspinów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250803,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia 357 044.61 zł, co stanowi równowartość 80 169.89 euro w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa odpowiednio w art. 214 ust. 1 pkt 7 oraz w art. 388 pkt. 2 lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa”, została ustalona na kwotę 127 416.02 zł, co stanowi równowartość 28 609.67 euro,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.