eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/22/2023 Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP/22/2023 Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146613264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mehoffera 72/74

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228110688

1.5.8.) Numer faksu: 228111864

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scol.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/22/2023 Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b747e1-2c55-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59b747e1-2c55-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiera cz. 1 SWZ - rozdz. VIII
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-59b747e1-2c55-11ee-a60c-9ec5599dddc1
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-59b747e1-2c55-11ee-a60c-9ec5599dddc1
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawiera cz. 1 SWZ rozdz. XIX 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa jest Katarzyna Bieniek;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Świadczenie usług w zakresie opiekuna osób starszych dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o. w Warszawie z siedzibą przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa.”
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2020, poz. 2019 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/22/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegóły zawiera część 1 SWZ - Rozdz. V
Część 1
Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie,
Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie,
Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Olchy 8 w Warszawie,
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów na potrzeby Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
2) Usługa transportu sanitarnego objęta umową musi być świadczona z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.2023.991 t.j. z dnia 2023.05.24) oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 655 ) oraz Zarządzeniem NR 157/2019/DSM Prezesa NFZ z dnia 20 listopada 2019 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny. W zakresie części 1 zamówienia transport sanitarny będzie realizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej oraz aktualnych Zarządzeń NFZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawiera cz. 1 SWZ - rozdz. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnienia wymagań niniejszej SWZ, Zamawiający dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej.
4. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:
Waga: 100 % cena
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min : C n) x 100
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty
5. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w powyższym kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą oceną do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawiera cz. 1 SWZ - rodz. V -
Część 2 Geriatryczne Centrum Medyczne Warszawa (POZ) przy ul. Wilanowskiej 257 w Warszawie należące do SCOL Sp. z o.o., obsługujące pacjentów DPS przy ul. Parkowej 7A, Centrum Alzheimera przy Al. Wilanowskiej 257 oraz DPS przy ul. Dickensa 25 w Warszawie
w zakresie części 2 zamówienia transport sanitarny będzie realizowany na zasadach określonych w Ustawie o POZ z dnia 27 października 2017 r. (Dz.U.2022.2527 t.j. z dnia 2022.12.07), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 24.09.2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (Dz.U.2021.540 t.j. z dnia 2021.03.25) oraz aktualnymi Zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie transportu sanitarnego w ramach podstawowej opieki zdrowotnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawiera cz. 1 SWZ - ROZDZIAŁ XVI
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnienia wymagań niniejszej SWZ, Zamawiający dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej.
4. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:
Waga: 100 % cena
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min : C n) x 100
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty
5. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w powyższym kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą oceną do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Szczegóły zawiera cz. 2 SWZ - rozdz. I - I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 500.000,00 złotych na wszystkie zdarzenia i na jedno osobno.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną
co najmniej:
- na część 1 – 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)
- na część 2 – 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca zobowiązany jest wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 500.000,00 zł.
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda kopii polisy OC aktualnej na dzień składania ofert.

1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
- dla części 1 – wykonał lub wykonuje jedną usługę transportu sanitarnego o wartości co najmniej 95.000,00 złotych brutto (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100);
- dla części 2 – wykonał lub wykonuje jedną usługę transportu sanitarnego o wartości co najmniej 17.000,00 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).
W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część, Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie w zakresie zrealizowanych usług w wysokości sumy minimum 1 (jednej) usługi wartości dla wszystkich części, na które składa ofertę.
(Przykładowo, Wykonawca składając ofertę na część 1 i 2 dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu winien wykazać się posiadaniem doświadczenia w zrealizowaniu co najmniej jednej usługi o łącznej wartości minimum: 112.000,00 zł brutto (słownie: sto dwanaście tysięcy złotych 00/100).
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ – Wykaz usług).
1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz środków transportu (ambulansów) nie starszych niż rok produkcji 2019, zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia, skierowanych do realizacji usługi transportu sanitarnego:
– minimum 6 ambulansów na 1 część zamówienia,
- minimum 1 ambulans na 2 część zamówienia
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca nie może tych samych środków transportu (ambulansów) dedykować w różnych częściach zamówienia.
Zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ – Wykaz środków transportu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zawiera cz. 2 SWZ - rodz. VI -
1.4. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Zamawiający zaleca sporządzenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SWZ.
1.5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art., 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
1.6. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, (art. 5K Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust.. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) – Załącznik nr 11 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawiera cz. 2 SWZ - rodz. VI -
1.1. Polisa OC – na poświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 500.000,00 złotych na wszystkie zdarzenia i na jedno osobno.
1.2. Wykaz usług – Zamawiający zaleca sporządzenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ oraz referencje
1.3. Wykaz środków transportu – Zamawiający zaleca sporządzenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ
1.5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art., 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zawiera cz. 2 SWZ - rozdz. III - 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Części 1 Rozdział XI SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawierają Załączniki nr: 7 a oraz 7 b do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - § 9
Zmiana wynagrodzenia
1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto (wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy) pozostaje bez zmian, a cena brutto (wartość brutto Wynagrodzenia Wykonawcy), w tym określona w § 7 pkt. 3, zostanie wyliczona z uwzględnieniem zmienionej stawki podatku od towarów i usług;
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2020 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U z 2020 r., poz. 2207);
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych (Dz.U z 2020 r., poz. 1342 z późn. zm.)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach wskazanych w ust. 1 jest:
1) złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę wynagrodzenia, zawierającego uzasadnienie oraz wyliczenie kosztów będących następstwem zmian oraz wskazanie daty, od której powinna nastąpić zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień faktycznego wpływu określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę oraz na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
3) podpisanie przez Strony aneksu do Umowy, określającego wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
3. Do wniosku Wykonawca dołącza oświadczenie o wysokości dodatkowych kosztów, jakie będzie musiał ponieść wskutek wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1. Ciężar udowodnienia wpływu zmian, o których mowa w ust. 1, na koszty wykonania przedmiotu Umowy, obciąża Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy szczegółowej kalkulacji porównawczej cen i kosztów ponoszonych przed zmianami oraz po zmianach, ze wskazaniem sposobu (metody) liczenia. Wynagrodzenie Wykonawcy w zmienionej wysokości naliczane będzie począwszy od pierwszego dnia kolejnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca złożył kompletny wniosek wraz z oświadczeniem, w którym wykaże, że zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w ust. 1, będzie odnosić się wyłącznie do niezrealizowanej części przedmiotu umowy.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w ust. 1, obejmuje zmianę cen określonych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4 do Umowy. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie przepisów, o których mowa w ust. 1.
6. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, tj. waloryzację o wartość wskaźnika wzrostu cen towarów i usług publikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za jeden ostatni kwartał. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy obejmuje zmianę cen określonych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik Nr 4 do Umowy. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wejdzie w życie w terminie określonym przez Strony w aneksie do Umowy nie wcześniej jednak niż począwszy od kolejnego kwartału kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym opublikowano Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za dany kwartał.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zawiera cz. 2 SWZ - rozdz. IV WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
1. Wykonawca i każdy podwykonawca na czas realizacji niniejszej Umowy jest zobowiązany do zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U.2022.1510 t.j. z dnia 2022.07.19) , których zakres obowiązków będzie dotyczył czynności: dyspozytor karetek.
2. Szczegółowe warunki w tym zakresie zawiera Zał. Nr 7a i 7b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.