Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191488/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2022/BZP 00207972/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00208021/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00208073/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00208094/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00208134/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00208143/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żyraków 137
1.5.2.) Miejscowość: Żyraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53cba5d1-1ceb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002840/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191488/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200602,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Bobrowa i Bobrowa Wola:Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Bobrowa i Bobrowa Wola. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 13,15 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w Bobrowej: przy Ośrodku Zdrowia (pow. ok. 600 m2), Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 800 m2), Bibliotece Publicznej (pow. ok. 250 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w Bobrowej Woli: przy Bibliotece Publicznej (pow. ok. 300 m2) oraz budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej (pow. ok. 210 m2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 15555,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Nagoszyn, Nagoszyn przysiółek Cieszęciny i Korzeniów:Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Nagoszyn, Nagoszyn przysiółek Cieszęciny i Korzeniów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 13,95 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w Nagoszynie: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 1600 m2), Domu Ludowym (pow. ok. 750 m2), Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 600 m2) oraz parkingów
i miejsc postojowych w m. Korzeniów przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 1400 m2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 4444,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Mokre i Zasów:Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Mokre i Zasów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 8,55 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienia obejmuje także odśnieżanie parkingów
i miejsc postojowych w m. Mokre: przy Publicznej Szkole Podstawowej (pow. ok. 350 m2), oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Zasów: przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 900 m2), Cmentarzu Parafialnym (pow. ok. 1100 m2), Rynku (pow. ok. 1500 m2) oraz budynku remizy OSP (pow. ok. 835 m2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych wraz z przyległymi do nich parkingami i miejscami postojowymi w miejscowościach Wiewiórka i Wola Wielka:Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Wiewiórka i Wola Wielka. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 8,39 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w m. Wiewiórka: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 150 m2), Publicznej Szkole Podstawowej (pow. ok. 430 m2), Cmentarzu Parafialnym (pow. ok. 350 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Wola Wielka przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 505 m2), budynku remizy OSP (pow. ok. 315 m2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia: odśnieżanie gminnych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Góra Motyczna ,Żyraków, Żyraków Kolonia:Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Góra Motyczna, Żyraków, Żyraków Kolonia. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 12 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w m. Góra Motyczna: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 400 m2), oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Żyraków przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 1300 m2), budynku remizy OSP (pow. ok. 600 m2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 22222,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI zamówienia: odśnieżanie chodników w ciągu dróg powiatowych i gminnych w miejscowościach: Bobrowa, Góra Motyczna, Korzeniów, Nagoszyn, Straszęcin, Wola Żyrakowska, Wiewiórka, Zasów, Zawierzbiei Żyraków:
Odśnieżanie gminnych i powiatowych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Bobrowa, Góra Motyczna, Korzeniów, Nagoszyn, Straszęcin, Wola Żyrakowska, Wiewiórka, Zasów, Zawierzbie i Żyraków. Szacowana długość wynosi : dla chodników powiatowych wynosi 23,92 km i chodników gminnych 5,6 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII zamówienia: usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie chodników w ciągu dróg powiatowych i gminnych w miejscowościach: Bobrowa, Góra Motyczna, Korzeniów, Nagoszyn, Straszęcin, Wola Żyrakowska, Wiewiórka, Zasów, Zawierzbie i Żyraków:Usuwanie śliskości i gołoledzi gminnych i powiatowych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych
i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Bobrowa, Góra Motyczna, Korzeniów, Nagoszyn, Straszęcin, Wola Żyrakowska, Wiewiórka, Zasów, Zawierzbie i Żyraków,. Szacowana długość Szacowana długość wynosi : dla chodników powiatowych wynosi 23,92 km i chodników gminnych 5,6 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 18518,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII zamówienia: usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Bobrowa, Bobrowa Wola, Nagoszyn, Nagoszyn Cieszęciny, Korzeniów:Usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Bobrowa, Bobrowa Wola, Nagoszyn, Nagoszyn Cieszęciny, Korzeniów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 27,10 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 26640,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX zamówienia: usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Mokre, Zasów, Wiewiórka, Wola Wielka, Straszęcin i Zawierzbie:Usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Mokre, Zasów, Wiewiórka, Wola Wielka, Straszęcin i Zawierzbie. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 32 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X zamówienia: usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Góra Motyczna, Wola Żyrakowska, Żyraków, Żyraków-Kolonia:Usuwanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych w miejscowościach: Góra Motyczna, Wola Żyrakowska Żyraków, Żyraków przysiółek Kolonia, Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 23 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 26388,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW-BUD Sławomir Słąba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-114-15-45
7.3.4) Miejscowość: Bobrowa Wola 71
7.3.5) Kod pocztowy: 39-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW-BUD Sławomir Słąba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-114-15-45
7.3.4) Miejscowość: Bobrowa Wola 71
7.3.5) Kod pocztowy: 39-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta numer 3 złożona przez Zakład Usługowo-Handlowy ,, RYŚKO,, Ryszard Szacik 39-209 Zasów 79 nie została podpisana. Ofertę odrzucono na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3. UPzp.
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sprzętowe Budowlano- Ziemne Krzysztof Szacik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-175-33-72
7.3.3) Ulica: Wiewiórka 18
7.3.4) Miejscowość: Zasów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-209
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-236-68-84
7.3.3) Ulica: Wola Żyrakowska 98 A
7.3.4) Miejscowość: Żyraków
7.3.5) Kod pocztowy: 39-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-236-68-84
7.3.3) Ulica: Wola Żyrakowska 98 A
7.3.4) Miejscowość: Żyraków
7.3.5) Kod pocztowy: 39-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
jakie przetargi wygrała firma
Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-236-68-84
7.3.3) Ulica: Wola Żyrakowska 98 A,
7.3.4) Miejscowość: Żyraków
7.3.5) Kod pocztowy: 39-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
jakie przetargi wygrała firma
Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW-BUD Sławomir Słąba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-114-15-45
7.3.3) Ulica: Bobrowa Wola 71
7.3.4) Miejscowość: Nagoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 39-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
jakie przetargi wygrała firma
Warsztat Samochodowy Rafał Ciaciek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sprzętowe Budowlano- Ziemne Krzysztof Szacik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-175-33-72
7.3.3) Ulica: Wiewiórka 18
7.3.4) Miejscowość: Zasów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-209
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający podczas otwarcia ofert nie zdołał otworzyć oferty nr 2 złożonej przez DROP KOP Roman Drobot.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porządku na terenie zieleni nieurządzonej.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
- Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.