Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261510/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Przedszkola Gminnego w Bobrowicach, gmina Sławno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 67 10
1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 67 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ug.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=228508&idCatalog=3913781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Przedszkola Gminnego w Bobrowicach, gmina Sławno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19f4e769-407e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002324/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa obiektu Przedszkola w miejscowości Bobrowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO WZ na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 „Infrastruktura publiczna”, działanie 9.3 „Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich” w związku z realizacją projektu „Kompleksowe odtworzenie funkcji społecznych, infrastrukturalnych i przestrzennych rewitalizowanego obszaru wsi Bobrowice”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261510/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3572212,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Budowa Przedszkola Gminnego w Bobrowicach, gmina Sławno” zlokalizowanej na dz. nr 242/2 obręb ewidencyjny Bobrowice, Gmina Sławno, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza budowy Przedszkola Gminnego w Bobrowicach, gmina Sławno, z uwzględnieniem zapisów SWZ.
3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych „Budowy Przedszkola Gminnego w Bobrowicach, gmina Sławno” zawierają:
1) Projekt Budowlany:
a) Dokumentacja formalno – prawna,
b) Architektura,
c) Konstrukcja,
d) Drogi,
e) Instalacje Sanitarne,
f) Instalacje Elektryczne.
2) Projekt Wykonawczy:
a) Architektura:
Zestawienie przegród pionowych i poziomych,
Zestawienie powierzchni wraz z materiałami wyk. Podłogi, ścian, sufitów,
Lista materiałowa,
Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu,
Projekt wykonawczy budynku przedszkola, wiaty gospodarczej,
Projekt wykonawczy zestawienia, detale architektoniczne, wnętrza.
b) Konstrukcja, Projekt Wykonawczy przedszkola, wiaty gospodarczej,
c) Drogi, Projekt Wykonawczy Drogowy,
d) Instalacje sanitarne:
Projekt przebudowy sieci wodociągowej, przyłącza wody i zewnętrznych instalacji sanitarnych,
Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych wewnętrznych.
e) Instalacje elektryczne, Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych,
f) Instalacji niskoprądowych, Projekt wykonawczy instalacji niskoprądowych zewnętrznych i wewnętrznych,
3) Projekt wykonawczy – Rewizja A. Architektura, konstrukcja, inst. sanitarne, inst. elektryczne.
4) Projekt wykonawczy – Zmiana 2021 Architektura, konstrukcja, inst. sanitarne, inst. elektryczne.
5) Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów wiertniczych dla zabudowy wymienników gruntowych w celu wykorzystania ciepła ziemi dla potrzeb ogrzewania budynku przedszkola na terenie działki nr 242/2, obręb 0001 w Bobrowicach;
6) Specyfikacje:
a) Specyfikacja ogólnobudowlana ogólna,
b) Specyfikacja ogólnobudowlana szczegółowa,
c) Specyfikacja techniczna drogowa,
d) Specyfikacja techniczna instalacje sanitarne zewnętrze,
e) Specyfikacja techniczna instalacje sanitarne wewnętrzne,
f) Specyfikacja techniczna instalacje elektryczne zewnętrzne i wewnętrzne,
g) Specyfikacja techniczna instalacje niskoprądowe zewnętrzne i wewnętrzne.
h) Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).
Przedmiar robót załączony do dokumentacji przetargowej elementem pomocniczym, należy go zweryfikować z SWZ i nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ i załączniku nr 2 do SWZ pn. „Uwagi dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej.”
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania przetargowego.
4. Charakterystyka budynku.
Budynek przedszkola gminnego w Bobrowicach to obiekt jednokondygnacyjny niepodpiwniczony, składający się z dwóch takich samych, przesuniętych względem siebie prostopadłościennych brył o dwuspadowych dachach połączonych centralnie zlokalizowanym holem głównym. Ściany na ławach fundamentowych, słupy żelbetowe prostokątne o zmiennej szerokości, na stopach fundamentowych. Ściany trójwarstwowe, murowane z bloczków silikatowych o grubości 24 cm, izolacja termiczna z systemowej wełny mineralnej do fasad wentylowanych o grubości 15 cm, pustka powietrzna 3 cm, okładzina elewacyjna cegła klinkierowa o grubości 12 cm. Dachy dwuspadowe o kącie nachylenia połaci 40°. Więźba dachowa z kratownic drewnianych (dźwigarów) poszycie wykonane z dachówki ceramicznej.
Instalacje: kanalizacyjna, wodociągowa, deszczowa, wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, centralnego ogrzewani, ciepłej wody użytkowej, elektryczna, teletechniczna, fotowoltaiki. Źródłem ciepła jest kocioł na gaz zasilany z butli.
Dane liczbowe dotyczące przedmiotu inwestycji:
1) Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 605 m2,
2) Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku w tym: 515,41 m2,
3) Kubatura – 3447 m3.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
1) Roboty budowlane:
a) Stan zero;
b) Stan surowy:
Ściany;
Konstrukcje żelbetowe i betonowe;
Dach –konstrukcja, pokrycie, obróbki blacharskie;
Stolarka okienna i drzwiowa –zewnętrzna;
Elewacje;
c) Stan wykończeniowy wewnętrzny;
Tynki i elementy z płyt GK, okładziny – Ściany;
Tynki i elementy z płyt GK, okładziny – Sufity;
Roboty malarskie;
Stolarka drzwiowa – Wewnętrzne;
Podłoża i posadzki;
Elementy Kowalsko – Ślusarskie;
Wyposażenie wewnętrzne;
2) Drogi – zjazd z drogi krajowej DK-6.
3) Instalacje sanitarne wewnętrzne:
a) Instalacja wodociągowa;
b) Instalacja hydrantowa;
c) Zestawy wodomierzowe;
d) Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej;
e) Wewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej;
f) Instalacja centralnego ogrzewania;
g) Instalacja centralnego ogrzewania podłogowego;
h) Wentylacja mechaniczna;
i) Zasilanie central wentylacyjnych;
j) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;
4) Instalacje sanitarne zewnętrzne:
a) Zewnętrzna instalacja gazu;
b) Zewnętrzna kanalizacja sanitarna – tylko wyjście z budynku na odległość 2 m. od budynku;
c) Przyłącze wodociągowe;
5) Instalacja elektryczna wewnętrzna:
a) Instalacja wewnętrzna;
Koryta kablowe;
Tablice rozdzielcze;
Kable i przewody;
Oświetlenie i osprzęt elektroinstalacyjny;
Instalacja odgromowa;
Połączenia wyrównawcze;
b) Układanie linii kablowych nN;
c) Fotowoltaika;
6) Teletechnika:
a) Instalacja sygnalizacji pożaru;
b) System sygnalizacji włamania;
c) System telewizji dozorowej;
d) Nagłośnienie;
e) Okablowanie strukturalne;
f) Przyłącze telekomunikacyjne;
7) Adaptacja pomieszczenia jadalni na salę zajęć.
8) Zamówienie nie obejmuje poniższych prac:
a) Wykonania zewnętrznego tarasu oraz wiaty;
b) Wykonania robót przygotowawczych: rozbiórki dotychczasowego placu zabaw, wycinki drzew i krzewów, usunięcia warstwy humusu;
c) Instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej (instalację wewnętrzną należy wyprowadzić z budynku na odległość 2 mb. i pozostawić zaślepiona systemowym korkiem);
d) Instalacji wodociągowej ogrodowej (instalację należy wyprowadzić z budynku i również zaślepić;
e) Instalacji kanalizacji deszczowej zewnętrznej;
f) Instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego;
g) Budowy dróg, chodników, parkingów, schodów zewnętrznych;
h) Zagospodarowania terenu, zieleni, ogrodu sensorycznego, placu zabaw, ogrodzenia;
i) Przyłącza telekomunikacyjnego.
j) Elementy wyposażenia wewnętrznego: siedzisko –wg PW, Blat pod umywalki wpuszczane /zlewy wpuszczane/nablatowe – wg PW, Wyposażenie – wg.
k) Przełożenia zewnętrznej sieci wodociągowej.
l) Wykonania mikroinstalacji na budynku.
9) UWAGA nr 1: Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ zawarł uwagi dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej.
10) UWAGA nr 2: Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zamówienie zostało podzielone, na co najmniej 2 części. Na budowie będą realizowane równolegle w 2022 roku roboty wyłączone z niniejszego zamówienia (zgodnie z punktem 5, podpunktem 8) SWZ. W trakcie realizacji robót, przez co najmniej dwóch wykonawców, Zamawiający wyznaczy koordynatora robót. Koordynatorem robót będzie przedstawiciel Zamawiającego.
11) UWAGA nr 3: Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym w trakcie procedury zgłoszenia i pozwolenia na użytkowania w typ sporządzenia dokumentacji odbiorowej do pozwolenia na użytkowanie w realizowanym przez siebie zakresie.
12) UWAGA nr 4: Wykonawca zapewni możliwość oraz wyraża zgodę na korzystanie w trakcie realizacji budowy na korzystanie przez innych wykonawców ze zjazdu z drogi krajowej i czasowej drogi wewnętrznej zrealizowanej na czas budowy.
13) UWAGA nr 5: Wykonawca wydzieli i ogrodzi własne zaplecze budowy.
6. Etapowanie inwestycji. Zamówienie należy wykonać w dwóch etapach:
1) Etap 1: Wykonanie stanu surowego zamkniętego z ociepleniem zewnętrznym. Za stan surowy zamknięty Zamawiający uważa wykonanie przegród zewnętrznych, stropodachu, dachu i warstw izolacji, tak by możliwe było wykonanie badań termowizyjnych. Etap 1 należy wykonać do 175 dni od dnia podpisania umowy;
2) Etap 2: Wykonanie pozostałych prac zakresu zamówienia do 259 dni od dnia podpisania umowy.
7. Plac budowy należy ogrodzić i oznakować zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
8. Prowadzenie robót na budowie:
1) za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy;
2) wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
9. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem
o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptację Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);
2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy,
a w szczególności jego dozór;
3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;
4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością;
c. d. w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3988063,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4377226,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3988063,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPLAST Izabela Rogozińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391689256
7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 21
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUROPLAST" IZABELA ROGOZIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
"EUROPLAST" IZABELA ROGOZIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3988063,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 223 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Zakup busa przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
- Wykonanie usługi zarządzania i nadzoru w zakresie Projektu o nazwie "Termomodernizacja obiektu Internatu Zespołu Szkół Morskich w Darłowie"
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.