Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263166/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00263166/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00264300/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport krwi i preparatów krwiopochodnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAMYSŁOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160216463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleśnicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 40 40 256
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoznamyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zoznamyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport krwi i preparatów krwiopochodnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044e20e4-412f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009972/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Transport krwi i preparatów krwiopochodnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263166/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.10.2021.LD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług:
całodobowego transportu krwi i preparatów krwiopochodnych (dostępnego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, na wezwanie Zamawiającego).
Transport krwi i preparatów krwiopochodnych. Przewidywana ilość kilometrów w okresie 12 miesięcy - 36 300 km. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował pojazdem do przewozu krwi i jej składników wyposażonym w monitorowane urządzenia do przewozu krwi i jej składników i spełniającym warunki dla pojazdu uprzywilejowanego wyposażonego w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z: Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 marca 2021r.
w sprawie wymagań dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2051) przez okres 12 miesięcy.
Czas dostarczenia krwi i materiałów krwiopochodnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie może przekraczać:
1) w trybie ,,PLANOWYM” – zgodnie z ustaloną telefonicznie godziną, nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia;
2) w trybie ,,PILNYM” – niezwłocznie, nie dłużej jednak, niż do 120 minut od chwili telefonicznego zgłoszenia.
2. Obowiązki Wykonawcy:
1.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług transportu krwi i materiałów krwiopochodnych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego:
1) zgodnie z przepisami prawa,
2) ponosząc pełną odpowiedzialność za powierzony materiał.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług transportu krwi środkami transportu spełniającymi wymogi techniczne i jakościowe określone w obowiązujących przepisów prawa
3.Wykonawca oświadcza, że zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(z późn. zm.)posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego (tj. używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych dla pojazdów uprzywilejowanych).
4.Wykonawca zapewnia realizację usługi, środkami transportu posiadającymi aktualny pakiet ubezpieczeń OC, NW oraz aktualne badania techniczne. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
5.Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
6.Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać środki transportu w stanie gotowości do wyjazdu.
7.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania środków transportu w należytym stanie technicznym, czystości i higienie (wewnątrz pojazdu i na zewnątrz) oraz do prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia. Czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia rejestru w wersji papierowej lub elektronicznej
z przeprowadzonych czynności dezynfekcji pojazdu. Rejestr musi zawierać datę wykonania czynności, nazwę środka, którym dokonano dezynfekcji, imię nazwisko osoby przeprowadzającej dezynfekcję. Zamawiający ma prawo kontroli w tym przedmiocie.
W przypadku stwierdzenia uchybień w w/w zakresie, Zamawiający ma prawo odmówić udzielenia zlecenia przewozu tym pojazdem i żądać podstawienia innego pojazdu na wyłączny koszt Wykonawcy.
8.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych i z tego tytułu ponosił będzie pełną odpowiedzialność przed służbami sanitarno-epidemiologicznymi.
9. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia zwiększonej liczby usług w razie sytuacji kryzysowej, stanu zagrożenia Państwa oraz w sytuacji wystąpienia stanu epidemii na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środków ochrony indywidualnej osobistej we własnym zakresie.
11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez pracowników, powstałe w trakcie realizacji umowy.
12.Wykonawca będzie świadczył usługi transportu objęte umową we współpracy z personelem Szpitala NCZ Sp. z o.o.
13.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących w Szpitalu przepisów
z zakresu BHP.
14.Pojazdy muszą być w pełni sprawne, muszą spełniać wymagania zawarte w obowiązujących przepisach prawnych. Pojazdy wykonujące usługę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualny przegląd techniczny.
15.Zamawiający lub osoby przez niego upoważnione będą zgłaszały potrzebę transportu telefonicznie, wskazując miejsce (adres) i godzinę podstawienia środka transportu.
16.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w niżej opisany sposób i na niżej określonych zasadach:
1) Transport odbywać się będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonywanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego pod numer telefoniczny wskazany przez Wykonawcę.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawania w stałej gotowości do świadczenia usług transportowych oraz utrzymywania w stałej gotowości środków transportu spełniających wszystkie niezbędne i przewidziane przepisami prawa wymogi do świadczenia usług transportu całodobowo. W sytuacji awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia innego (zastępczego) środka transportu spełniającego wszystkie niezbędne i przewidziane przepisami prawa wymogi do świadczenia usług transportu w czasie umożliwiającym terminową realizację zleconej usługi.
3) W razie nie podstawienia przez Wykonawcę zastępczego środka transportu zgodnie z zapisem punktu poprzedzającego, Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z zastępczego środka transportu do wykonania usługi, a jego kosztami i kosztami usługi obciąży Wykonawcę.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia zestawienia (wykazu) wykonanych transportów (kursów) na podstawie, których wystawiane będą faktury,
5) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kartę drogową, zawierającą szczegółowy przebieg trasy z miejsca Zamawiającego (Namysłów, ul. Oleśnicka 4) do miejsca wykonania usługi.
17. Wykonawca zobowiązuje się do poddawania się kontroli Zamawiającego, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz innych uprawnionych organów i osób, szczególnie w zakresie dostępności i sposobu wykonywania usług.
18. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienie dyspozycyjności całodobowo tak w obsłudze jak i w przyjmowaniu zleceń telefonicznych.
19. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
20. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenie pełnej odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania usługi, w tym w powierzonym przez Zamawiającego mieniu.
3. Zamawiający wymaga, aby samochody wykorzystywane w transporcie :
1) spełniały wymogi sanitarne oraz były utrzymywane w czystości oraz regularnie dezynfekowane ich wnętrza i wyposażenie, środkami właściwymi dla rodzaju skażenia, a czynności te były udokumentowane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego,
2) były utrzymywane w należytym stanie technicznym, były sprawne technicznie oraz spełniały warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określonych szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zmianami),
3) posiadały środki łączności służące do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą oraz osobami z pojazdu Wykonawcy i Zamawiającym,
4) posiadały aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW),
5) były oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) posiadały dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu,
7) spełniały wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zmianami).
4. Zamawiający nie narzuca wykonawcy miejsca postoju karetek/pojazdów w czasie oczekiwania na wezwanie. Miejscem rozpoczęcia i zakończenia naliczania kilometrów jest siedziba Zamawiającego.
5. Wykonawcy zobowiązani są do 24 godzinnej łączności z Zamawiającym oraz zobowiązują się świadczyć usługi 24 godziny na dobę.
6. Szacunkowa roczna ilość kilometrów jest ilością orientacyjną, obliczoną na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego w latach poprzednich, dlatego Zamawiający zastrzega sobie korzystanie z transportu zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem - liczba usług transportu wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SPECJAL-TRANS S.C. MAZUREK JERZY, MAZUREK ALEKSANDRA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SPECJAL-TRANS S.C. JERZY MAZUREK, SPECJAL-TRANS S.C. ALEKSANDRA MAZUREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121756291
7.3.3) Ulica: Agatowa 2
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPECJAL-TRANS S.C. MAZUREK JERZY, MAZUREK ALEKSANDRA
jakie przetargi wygrała firma
SPECJAL-TRANS S.C. MAZUREK JERZY, MAZUREK ALEKSANDRA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-25 do 2022-11-25INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - II postępowanie.
- Dostawa pojemników o pojemności 120 litrów do gromadzenia odpadów
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
- Bieżące utrzymanie porządku na gminnych terenach zielonych w sołectwie część 1) Jastrzębie część 2) Woskowice Małe w ramach zadania pn. "Utrzymanie porządku na terenach gminnych"
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Kompetencje dzieci krokiem ku nowoczesnej edukacji" .
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- postępowanie powtórzone
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub miejsca przechowywania, na zlecenie Prokuratora, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Lesznie.
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Nowym Tomyślu.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.